Dnešní kapitolu jsem vám připravila z pohledu Stefana. Nahlédneme i do minulosti, jak to všechno začalo?
05.06.2012 (09:45) • Deroo • FanFiction na pokračování • komentováno 6× • zobrazeno 1614×
V minulé kapitole:
„Co to máš na ruce?“ Usmála jsem se a podívala se na mého partnera. Stefan se ptal podle mě zbytečně. Určitě moc dobře věděl, co to je za symbol.
„To...“ Ozval se zvonek.
„Zajdu otevřít,“ nabídl se Damon. Ovšem zachvíli se ozvalo ode dveří:
„Stefane máš tady návštěvu?“ Byla jsem zvědavá i já, tak jsem se šla podívat. Stefan se před dveřmi zastavil, jakoby narazil do zdi. Chlapík se ve dveřích usmál.
„Ahoj, bráško!“ Cože? Spadla mně čelist. A ne jenom mně.
„Klausi!!!“
Stefan:
*Minulost*
Píše se rok 1412. Právě jsme se s bratrem přestěhovali do Anglie. Naše matka nás sem poslala ze strachu. V našem rodném státě se rozšířil mor, na který zemřel náš otec. Domluvila nám ubytování u svých známých, kam jsme právě měli namířeno.
„Neměli jsme tam naši máti nechávat,“ obrátil jsem se na svého o rok staršího bratra Klause. Lidi si nás ve vsi často pletli – do patnácti let jsme vypadali jako dvojčata.
„Bylo to její přání, Stef.“ Chytil mě kolem ramen.
„Bratři Salvatorovi?“ ozvalo se za námi.
*Současnost*
„Klausi!!!“ Nevěřil jsem svým očím. Svého bratra jsem viděl naposledy v Anglii po přeměně. Potom jsme se vydali každý jinou cestou.
„Nepozveš mě dál a nepřestavíš nás?“ Jeho oči přecházely od Edwarda přes Bellu až k Damonovi, na kterého se díval nejdéle. Damon mu pohled opětoval se svým originálním úšklebkem.
„Ne, nepozvu,“ řekl jsem nahlas. Ale pravda byla taková, že mohl vstoupit bez pozvání.
„Samí upíři a žádný člověk? Kam se poděl poslední strážce naší rodinné usedlosti?“ I když Klaus položil otázku, tak na odpověď nečekal. Překročil práh mého (našeho) domu.
„Tak já už půjdu,“ prolomil ticho Edward. Bellu políbil na čelo a odešel. Pochopil, že tohle se ho netýká a nemá právo tady zůstat. V očích jsem mu ale viděl, že má o Bellu strach.
„Přítel? A kdopak jsi ty?“ pohlédl na moji neteř.
„Isabella,“ představila se. Klaus jí vzal za ruku a něžně ji políbil.
„Jsi tak podobná své máti.“ Bella strnula a já věděl, že musím zakročit.
„Co ty o Renée víš? Vůbec jsi ji neznal!“
„A to víš jak?“ zeptal se s klidným hlasem. Téma sestra jsem nechtěl před Isabellou a Damonem rozebírat. Nebyla na to vhodná chvíle.
„Co tu hledáš?“ Klaus se po přeměně hrozně změnil. Už to nebyl ten hodný, opatrující, starší bratr. Byl z něho zabiják.
„Nemůžu navštívit brášku? Stýskalo se mi,“ řekl se svýma psíma očima.
„Dobrý fór. Netuším, jak dlouho jsi tady. Netuším, jak jsi mě našel. Ale teď…,“ popošel jsem blíže k němu, „vypadni z mého domu!!!“ Veškerou svou silu jsem vložil do úderu, se kterým jsem ho odhodil z předsíně.
Dveře jsem zavřel a zamkl. Věděl jsem, že je to zbytečné, protože kdyby chtěl, tak je může kdykoliv vykopnout. Spíš to byl takový reflex. Když jsem se podíval na své svěřence, oba mě spalovali pohledem.
„Vysvětlení, prosím,“ promluvila Bella.
„Běžte do svých pokojů. Zítra jdete do školy.“ Na vysvětlování jsem neměl sílu ani náladu.
„Počkej,“ zastavil mě Damon, když jsem odcházel do své jizby.
„To si jen tak odejdeš?“ pokračoval v proslovu, „na prahu se nám objeví “strýc“, o kterém jsme nikdy v životě nevěděli, ale on věděl zřejmě o nás a o naší matce a ty nám nic nechceš říct?“
„Tohle se Vás netýká. Tohle je pouze moje věc, Damone.“ Musel jsem se z místnosti rychle dostat pryč, jinak bych se přestal ovládat. Z věšáku jsem si vzal bundu a vběhl jsem do lesů.
Děkuji za komentáře a za věrné čtenáře. Moc si vážím toho, když tady zanecháte svůj názor. Jak jste překvapení z nového člena v našem příběhu? Zvolila jsem správně? Chtěli byste znát více historie bratrů Salvatorových?
« Předchozí díl Následující díl »
Autor: Deroo, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Damon a Bella Salvatore 43. kapitola:
Máš to krásný!!! Rychle další kapitolu!!!!!
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!