Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Damon a Bella Salvatore 3. kapitola


Dneska zajdem na nákupy. Bella z toho není dvakrát šťastná, ale alespoň se odreaguje. Do té doby, než se někdo neobjeví.

S Bonnie jsme vyrazily do největšího nákupního centra u nás. Jak jsem očekávala, navlékala mě v každém obchodě do deseti věcí. Když jsme měly polovičku obchodů za sebou, šly jsme se občerstvit do zdejší restaurace. Tam si každá z nás dala něco na zub a veliké pití. Bylo ho potřeba. Jelikož piji lidskou krev, moje tělo si občas vyžádá i lidskou stravu. Jako právě teď.

Objednala jsem si tortillu s kuřecím masem a se zeleninou. S chutí jsem se pustila do jídla.

„Myslím, že už máme vše. Pojedem už domů, nemyslíš?“ navrhla jsem kamarádce.

„To teda nemyslím. Šaty sice máme, ale teď jsou na řade doplňky. A co se vůbec včera odehrávalo?“

„Moc si toho nepamatuju. Vím to, co mi povykládal Damon, a to, co se odehrávalo před mým opitím.“

„A to bylo? Bello, z tebe to leze jak z chlupatý deky.“ Obě jsem se zasmály.

„Pamatuji si, že jsem viděla toho kluka. Pak se ale vypařil a já na něho nechtěla myslet. A tak jsem se začala nalévat. Damon mi řekl, že jsem se tam potom plazila po kažném klukovi, kterého jsem viděla. Ale to si vážně nepomatuju. Kdo ví, jestli můj bráška nekecal.“

„To si teda zase škola podrbe. A počky, jakého kluka?“ Její otázky nebraly konce. Ale být na jejím místě, taky bych vyzvídala.

„Mno, jak jsem přišla do Grilu...,“ začala jsem jí popisovat situaci, po které tak prahla. Ona jen seděla a napjatě poslouchala můj příběh.

„Pak jsem šla za Jessicou a Caroline, když jsem se po chvíli otočila, už tam nebyl. A to je celé. A už to řešit nebudu, stejně ho už asi neuvidím.“

„Ty si tele, proč jsi nepřišla za mnou. Já bych tě rozptýlila. A toho kluka našla.“ Ta osoba asi spadla z višně. Tak sobecká nejsem, abych ji v jedenáct hodin večer obudila a chtěla po ní kouzlo. Poklepala jsem si na čelo, aby věděla, co si o tom myslím. Na to jen nechápavě zavrtěla hlavou. Když jsem obě dvě dojedly poslední sousto na našich talířích, vydaly jsme se zpět dokola nákupům. Našim terčem teď byla bižuterie. A potom obchod s botami. Jelikož jsem si na Silvestra vybrala modré, filtrem pokryté šaty, tak jsem doplňky zvolila s barvou modrou a stříbrnou. Ráda jsem nosila mohutné náramky, ale taky jenom ty tenké, ale musí jich být na jedné ruce více. K tomu jsem si přikoupila krásný a jemný řetízek, ktery se hodí jak na akce, tak i na normální nošení.

 

Z bižuterie jsme vyšly se smíchem. Ovšem, když jsem se podívala do boku, smích mě přešel. Zlaté vlasy dnes byly nagelované do rozcuchaného účesu a zlaté oči se dívaly přímo na mě. Dneska ale můj krasavec nebyl sám. Za okamžik se k němu přidala malá černovláska, která připomínala skřítka.

„Bonnie. Támhle je.“ Nechápavě se na mě otočila a nechápala, o čem melu. Pak jsem jí nenápadně ukázala na kluka stojícího pár metrů od nás.

„T–t-to je on? Ty jsi blázen, že jsi ho neoslovila. Ale to se může změnit.“

„Ty fakt asi nejsi normální, že?“

„Ehm... jo, jsem. Jestli máš hodinky, tak si je sundej, vypni zvuk na mobilu a dej si ho do kabelky. Jdem na seznamovací akci.“ Moje koutky se lehce cukaly v to, co Bonnie právě prováděla. Hodinky jsem neměla, tak jsem si vypla mobil a šupla ho do tašky. Ta šílená osoba na mě mrkla a kráčela k tomu klukovi. Já ji tiše následovala, ale v hlavě jsem měla zmatek.

Jak se mám chovat? Co říct?

 

„Ahoj, mohla bych tě o něco poprosit?“ poklepala mu na rameno.

„Samozřejmě.“ Jeho hlas byl krásný. Tak příjemný, jako by zpíval.

„My jsme si zapomněly hodinky a mobily máme vybité. Mohl bys nám říct kolik je hodin?“ Tak to už a na mě bylo příliš. Přes moje ústa se ozval tichý smích.

„Je půl paté. Já jsem Edward a tohle je Alice. A vy jste?“

„Bonnie, a tohle je moje kamarádka Isabell.“ Tiše jsem na ni zavrčela.

„Tedy, Bella, své jméno nemá ráda, takže se jí říka ve zkratce.“

„Teší mě,“ podal nám ruku na seznámení. Jelikož ji namířil na mě, tak jsem ji přijala první. Dívala jsem se mu do očí a naráz mnou přejel elektrický proud. Ale to nebylo to jediné. Při tom dotyku, jsem poznala, co je zač. Upír. Zarazila jsem se, ale nic neřekla. Potom jeho ruku přijala Bonnie. Ta přitom na okamžik zavřela oči a pak s sebou mírně cukla. V obličeji měla vyděšený výraz. Teď jsem se ujala řeči já.

„Děkuju, my už musíme jít.“

„Snad se ještě uvidíme.“ Chytl černovlásku kolem boku a odkráčeli pryč.

 

Když byli dostatečně daleko, podívaly jsme se s Bonnie na sebe.

„Upír,“ řekly jsem zaráz.

„To není možné.“

„Jak vidíš, tak je.“ Po tomhle setkání jsem usoudily, že nákupů už bylo dost, a proto jely domů.

„A jak ty to víš? Jak jsi to na něm poznala?“ zeptala jsem se.

„Když se někoho dotknu, tak cítím, co to je za člověka. Nebo co je doopravdy zač. Jako u tebe.“ Z hluboka jsem vydechla. Bonnie mě zavezla domů a já do něj co nejrychleji zapadla. Při zavírání jsem si všimla Damona, jak sedí na pohovce a pije Whisky.

„Co se děje, Bello?“

„Ve městě je další upír.“

 


Chtěla bych se zeptat, jestli by vám moc vadilo, kdybych pozměnila rodinu Cullenovu???

 


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Damon a Bella Salvatore 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!