Přikládám další kapitolu. V té minulé kapitole na konci někdo Belle napsal esemesku. Kdo by to tak mohl být? Přeji příjemné čtení.
24.04.2011 (07:45) • Deroo • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1875×
„Co děláš, nechceš jít ven? Něco jsi mi chtěla říct.“ Zněla textovka, kterou jsem obdržela. Když jsem se podívala na odesílatele, málem mně vypadly oči z důlků. Odesílatel byl Edward. Po týdnu a pár dnech si vzpomněl na náš rozhovor před učebnou. Obávala jsem se však tak toho, že Riley se doma vychloubal. To by bylo zlé. Moc zlé. Na klávesnici jsem vyťukala krátkou zprávu „Ok, kde?“ Vzápětí mi došla odpověď. „Přijdu pro tebe. Máte prej za barákem les, ne? Tak se projdem tam.“ Že by si z naší schůzky udělal zárověň i lov? Pak mi přišla ještě jedna SMS. „ Za půl hodinky mě očekávej.“ No super, mám půl hodinky na to, abych se dala dokupy.
„Kdo ti píše?“ zeptal se Stefan.
„Nikdo,“ a úprkem jsem letěla do svého pokoje. Vlítla jsem do místnosti a uvědomila si, že tady vlastně nic nechci. Šla jsem tedy do koupelny. Velmi lehce se nalíčila, však budem jenom v lese. Řasenka, tužka, lesk to stačí. Podívala jsem se do zrcadla. V takovém oblečení do lesa jít nemůžu. Nedovolím, aby se jinačí pijavice přiblížila k mojí krvi. Oblékla jsem si úzké džíny, černé triko, černý kabát a k tomu ještě černé tenisky. Vlasy jsem si stáhla do culíku a na hlavu si dala kšiltovku.
Edward měl dorazit do pěti minut, proto jsem sešla dolů povědět o svých plánech Stefanovi.
„Stefííí, jdu ven. Nevím, v kolik se vrátím!“ S takovým pohledem, který neumím popsat, se na mě podíval.
„A s ký...“
„Bože, ne!!!“ řekl mu do toho Damon.
„To nestačí, že ve škole musím poslouchat holky, jak si vykládají o Edwardovi Cullenovi. On musí chodit i k nám domů!“
„Tady někdo žárlí,“ zazpívala jsem, abych ho poškádlila. Podívala jsem se z okna a viděla přijížděcí Volvo.
„Já a žárlit? Pch. Kde žiješ, Bells?“ Ale beztak žárlil.
„Bráško, to nezapřeš,“ provokovala jsem ho.
„Jsem ve škole dýl, takže mě už holky dobře znají. Váží si mě a chtějí mě. A navíc, kterékoliv můžu dát do hlavy myšlenku, aby chtěla jenom mě.“ Něco mi na tom nesedělo.
„Počky... nevyjmenoval jsi právě všechny mínusy?“ rozřechtala jsem se, ale vtom se už ozval zvonek.
„To si s tebou ještě vyřídím.“ Jasně, pomyslela jsem si.
Když jsem otevřela dveře, uviděla jsem toho krásného kluka, kterého jsem měla poslední dny v hlavě. Naše oči se střetly a na jeho tváři se objevil radostný, rozkošný úsměv.
„Ahoj,“ usmál se ještě víc.
„Čau,“ odpověděla jsem a rty se mi taky rozšířily do úsměvu.
„Tak, můžeme vyrazit?“ zeptal se.
„Jéééžiši,“ ozval se za mnou Damon a udělal odpudivý úšklebek.
„Co to bylo?“ zeptal se, když jsem zavírala vchodové dveře.
„Můj bratr, Damon.“ Pomaloučku jsme stoupali do našeho lesa.
„Nebyla jsi teďka ve škole. Děje se něco?“ A sakra, co teď. S pravdou ven jít nemůžu.
„Nebylo mi nejlíp.“
„Počkej, vy fakt fungujete jako obyčejní lidé? Jako různé potřeby, nemoci a podobně?“
„Tak nějak. Až na ty nemoci. Přece se jen pořád uzdravujeme rychleji než ostatní. Když ucítíme hlad, tak poznáme, o jaký se jedná. Jestli je to hlad obyčejných lidí, nebo touha po krvi.“
Upřěně se na mě díval a pečlivě poslouchal.
„A jak to máte vy?“ zajímalo mě.
„No až na ty potřeby to máme stejný. Cítime únavu, ale spánek nepotřebujeme. Lidské jídlo taky nepotřebujeme. Máte i nějaké zvlášní... no... schopnosti?“ Chvíli jsem přemýšlela, jestli mu povědět pravdu, nebo ne. Nakonec jsem se rozhodla, že upřímnost by mohla mnoho věcí napravit.
„Ano. Celá moje rodina umí ovládat mysl. Ty?“
„Umím číst myšlenky. Ale celá rodina to neumí. Alice vidí do budoucnosti, Jasper umí ovládat pocity. U Rileyho a Eleny se zatím žádné dary neobjevily.“ Proto mi teďka kdysi říkal, že nechce poslouchat všechny ty ostatní myšlenky. A najednou mě napadlo, jestli slyšel nějaké myšlenky v Rileyho hlavě. Něco zakázaného.
„A i upírům můžeš číst myšlenky? A to je slyšíš neustále?“
„Ano i upírům. Ale neslyším je neustále. Musím se na to soustředit.“ Mrkl na mě. Už jsem došli dost hluboko do lesů a čas plynul neuvěřitelně rychle.
„Zítra už do školy půjdeš, viď? Jsi tam celkem oblíbená, jak jsem zjistil.“
„No zítra už asi ano. Už je mi lépe, takže,“ vysvětlovala jsem.
Rozhodli jsme se, že už je čas na to se vrátit zpět. A aby cesta nebyla nudná, Edward se rozhodl, že se proběhneme. Nastavil mi ruku a já ji s radostí přijala. Pak jsme se oba rychle rozběhli. Edward byl rychlý jak blesk z nebe. Sotva jsem ho stíhala. Připadalo mi, že za ním vlaji jako vlajka na stožáru. Jeho černá bunda, kterou měl rozeplou, vlála kolem něj taktéž. Rozčechrané vlasy měl ještě víc rozčechrané od větru. Velmi rychle jsme dorazili před náš dům.
„Ty bláho,“ vydechla jsem.
„Ty to snad nacvičuješ. Nebo nevím. Počkej, jak dlouho jsi upírem?“
„109 let,“ zasmál se.
„Aha, takže jsi o 50 roků starší. Super,“ znovu jsem vydechla. On se mezitím přiblížl víc k mé maličkosti.
„Jsi krásná, když jsi zadýchaná.“ Chtěla jsem něco namítnout, ale nestihla jsem to. Velmi jemně spojil naše rty a i tu poslední maličkou mezeru mezi námi zrušil. Jeho rty byly jemné a citlivé. Polibek netrval dlouho. Po chvíli ode mne odstoupil.
„Dobrou noc, moje Bello,“ řekl na závěr, políbil mě na čelo a pak už odjel ve svém Volvu.
Jsem moc ráda, že moji povídku pořád někdo čte. Je mi líto, že kapitoly přidávám tak pozdě, ale připravovala jsem se na příjmací zkoušky a k tomu je venku krásně. Takže určitě pochopíte, že pujdu rači ven, než sedět pořád u počítače. Doufám, že jsem některé z vás potěšila?
Následující díl »
Autor: Deroo, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Damon a Bella Salvatore 16. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!