Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Damon a Bella Salvatore 11. kapitola

50/50


Konečně se seznámíme s další Cullenovou. Kdo to asi tak bude? Snad některé čtenáře potěším. Vaše Deroo

Naše sestřička se na nás podívala svýma hnědýma očima, ve kterých se dala shlédnout radost z toho, že nás vidí. Než jsem stihl k ní dojít a obejmout ji, předběhla mě Alice.

„Eleno, Eleno. Jsem tak ráda, že jsi přijela!“ Navzájem se objímaly s velikou láskou.

„No tak, Alice, to by stačilo.“ Alice ji konečně pustila. Teď jsme na řadě my, chlapi. Jako první vyrazil kupředu Riley. Ovšem ani já, ani Jasper jsme nezůstali pozadu. Jakmile Riley k sobě přitiskl Elenu, přitiskli jsme se i my.

„Jsem ráda, že vás vidím,“ chytila nás každého za bradu a s tím prohlásila, „nic se nezměnilo.“ Dívala se nám na oči a na jejich barvu. „Riley, mě potěšil nejvíc. Z tebe, kluku, mám radost. Ale nějak nám hladovíš!“ řekla s úšklebkem.

„Když já mám utrum v zabíjení,“ neodolal a musel udělat psí oči.

„Jo, kdyby to aspoň po sobě uklidil. Ale on je nechal ležet na ulici. A tady ví o co gou,“ řekl jsem. Elena obrátila svůj pohled zpátky k Rileymu.

„Běž se podívat do lednice.“ A rozcuchala mu vlasy.

Můj bráška rychlým úprkem zamířil do kuchyně a pak se jen ozvalo radostné: „Juchůůů“. Nikdo z nás neodolal a musel se zasmát. V obýváku nám Elena vyprávěla o své práci a o tom, co posledních pár měsíců zažila.

„Jak dlouho se zdržíš?“ zněla moje otázka.

„Myslím, že déle než je u mě zvykem. Dostala jsem pár zakázek po různých městech ve Virginii. Takže teďka se mě tak lehko nezbavíte.“ Nalila si další sklenku. Tentokrát vína a my jsme se přidali. Společně jsme se bavili ještě dlouho do noci. Do té doby než přišla únava.

„Jsou tady aspoň nějaké bary, kde bychom se mohli pobavit?“

„Jenom Mistic Grill. Ale vsadím se, že v Richmondu jich bude hodně,“ přitakala naše druhá sestra.

„Paráda. Kdy vyrazíme?“

„Ne všichni mají volnou ruku. Musíme jít do školy.“

„Bože. Tak nic.“ Odcházíc, jsem uslyšel Alici, jak dodala.

„Neboj. Brzo zajdeme na nákupy. Seznámila jsem se s fajn holkou, která se ráda baví. Vezmeme ji s sebou.“

Obě sestry se zasmály, a pak se všichni vydali do svých ložnic.

 

Bella:

Zbytek týdne uběhl rychle, což je jedině dobře. Edward se mi ještě neozval. Místo toho se ozvala jeho sestra. Alice mě tak dlouho přemlouvala abych šla s ní a s jejich sestrou ven, až mě nakonec ukecala. Jako obvykle Damon poslouchal za dveřmi, takže měl spoustu dotazů, připomínek a mnoho keců okolo.

„Kam vyrážíte? Mohl bych se přidat?“ To jo a já se o něj budu starat. No, vlastně o holky kolem něj. V žádným případě. Kor, když tam má být i ta jejich příbuzná.

„Nic ti neřeknu. Je to čistě dámská jízda. A jelikož ty jsi chlap, tak tam nemůžeš.“

„To se dá lehko napravit.“ A odešel z mého pokoje. Konečně jsem se mohla připravit. Avšak klid mi moc dlouho nevydržel. Za chvíli byl ten otrapa zpátky a já se mohla smíchy popadat za břicho. Damon měl na sobě můj růžový top a k tomu dlouhé legíny. Přišel ke mně a dodal.

„Ahoj, já jsem Daniela. Smím se jít s tebou večer bavit?“ Z toho hlasu, který předváděl, jsem se smála ještě víc.

„Jo, můžeš. Pokud ti tam dole něco zmizne,“ natahovala jsem se pro nůžky a kráčela k němu.

„Dobře, za tohle mi žádná nová kost nestojí.“

Svlékl si moje oblečení a jen ve spodkách doopravdy odešel. Patnáct minut jsem se řehtala smíchy, ale nepřestala jsem doufat, že můj bratr si k Edwardově sestře cestu nenajde. Na dnešní večer jsem si zvolila oblečení „jsem hodná a roztomilá holka“. Tato kombinace obsahovala světlé džíny, k tomu tmavě růžový top s páskem a nesměly chybět boty ve stejné barvě. Líčení jsem provedla ve stejném stylu. Růžové stíny, zvýrazněné řasy a bezbarvý lesk na rty. Svoje kudrliny jsem si dneska vyžehlila do hladka a nechala je volně splývat jako závoj. Mrkla jsem na sebe do zrcadla a odešla dolů za klukama.

„Stefane? Už jsi doplnil ledničku?“

„Jo, ale moc toho není. Musíme šetřit, je krize.“ To, že je krize, mě nijak duši nedrásá. Seběhla jsem dolů do sklepa, donesla si sáček s krví a radostně se do něj pustila.

„To chceš vypít všechno?“ Přikývla jsem.

„Jsem říkal, že musíme šetřit.“

„Mám hlad,“ pokrčila jsem rameny.

„To by bylo řečí, kdyby šlo o mě,“ musel se přidat Damon. V mojí kabelce se rozbzučel mobil. Alice.

„Ano?“

„Jo, jasně,“ odpověděla jsem, když mi oznámila, že se blíží k mému domu.

Jde vidět, že máme aspoň trochu stejný vkus. Její žluté Porsche se nedalo přehlédnout.

„No tak já už valím. Mějte se pěkně,“ políbila jsem strýčka na tvář a na bratra vyplázla jazyk. On mi to s potěšením oplatil. Při odchodu z domu jsem si zkontrolovala, zda mám všechno. Mobil, peněženka, voňavka, žvýkačky, vše bylo na svém místě.

Alice vystoupila z auta a vesele se na mě usmála.

„Tohle je moje sestra, Elena,“ ukázala na dívku stojící vedle ní. Působila mile a sympaticky. Její kaštanové vlasy měla do půli zad a v předu u obličeje měla natočené z každé strany dva pramínky.

„Ahoj, těší mě, Bella.“

„Já vím. Tak co doporučuješ? Přece tu jen žiješ déle než my.“

„Myslím, že pořádné a zábavné kluby najdeme jedině v Richmondu,“ navrhla jsem hlavní město našeho státu.

„Dobře, ale na párty je ještě brzy. První prošmejdíme pár obchůdků. Vím, že ty, Bells, to moc nemusíš, ale přesto tam zamíříme. Už jsem nebyla na nákupech aspoň měsíc, takže to musíme dohnat,“ dododala Elena a šťouchla mě do žeber.

„Připrav se na horor.“ Obě jsme se tomu zasmály. Nakonec ten den nebude tak špatný.

 


Líbila se vám nová postava? Jste s ní spokojení? Prosím o komentík. Děkuju

 


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Damon a Bella Salvatore 11. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!