Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Co kdyby?


Co kdyby?Tak jsem jednou takhle seděla a koukala do zdi a přemýšlela jsem. Moje myšlenky se v poslední době ubírají opravdu zvláštním směrem a najednou na povrch vyplula jedna, která mě opravdu zaujala: "Co by se stalo, kdyby se Carlisle nestal upírem?" Je to trochu na hlavu, ae řekla jsem si, že to přece jen rozepíšu. Mno zkrátka přeji pěkné čtení a budu ráda za komenty :-!D

Co kdyby?

Co kdybychom rozebrali zamotané nitky táhnoucí se až k samým začátkům existence nám dobře známých postav? Co kdyby některé nitky nebyly spojeny, prolnuty, nebo by dokonce neexistovali? Co kdybychom jen nepatrně pozměnili události minulých let? Co kdyby se před 346 lety rozhodl Carlisle, že nepůjde na takzvaný lov upírů? Co kdyby se z něj nikdy nestalo to, co ho učili tolik nenávidět? Možná, že té noci, kdy ho „zabili“ se změnil v něco lepšího. Tato transformace se dotkla jeho duše a nikdy ho nenechala stejným. Kdyby se tohle nikdy nestalo, nemohla by vzniknout duše tak krásná, jako je ta Carlisleova. Vždyť přece právě on dal existenci mnoha jeho druhů úplně jiný směr. Člověk Carlisle Cullen by nikdy neměl nutkání se měnit v něco, co bude lepší než jeho život sám. Ale uvědomění, že bude žít navždy v zatracení a nicotě ho změnilo natolik, že se z něj stal ušlechtilý, obětavý a především milující upír. Kdyby však ta noc nezměnila jeho osud navždy, nebylo by dalších takových. Nikdy by nevyslechl umírající matku a nezachránil by chlapce, který umíral na Španělskou chřipku v roce 1918. Kdyby nebylo Carlislela tento chlapec by nikdy neměl šanci na to, aby našel v životě to, co tolik potřeboval-spřízněnou duši. Život matky, která přišla o své dítě, by byl navždy zmařen, kdyby Carlisle neexistoval. Esme by nikdy nenašla útěchu ve svém srdci a její duše by navždy bloudila po tomto světě v osamění a nikdy by nenašla klidu, protože právě Carlisle byl tím, kdo jí mohl dát lásku, kterou tolik potřebovala. I nešťastný osud krásné dívky by byl v roce 1930 zpečetěn, kdyby to nebyl právě on, kdo ji našel a zachránil. Ani udatnému chlapci by nebyl ušetřen život, kdyby v roce 1933 nebyl Carlisle ochoten zasáhnout a tak ho zachránit po nebezpečné hře s medvědem. Nikdo by nebyl schopen takového soucitu a lásky jako Carlisle Cullen. Muž, který dal mnoho šancí, který hodněkrát otevřel své srdce. Muž, bez kterého by se přetrhly čtyři nitě života.
Kdyby nebylo Carlislea, Culennovi by se nikdy nepřestěhovali do Forks. Bella by se nikdy nezamilovala do někoho, kdo neměl existovat. Žila by naprosto normální život a jednoho dne by potkala Jacoba. Jejich duše by byli v souznění a ona by nemusela hledat dál. Ti dva by byli spolu. Nebyl tu nikdo, kdo by jim překazil jejich budoucnost. Z Jacoba by se nikdy nestal vlkodlak, protože by nebyl důvod k přeměně. Možná, že svět bez Cullenových by přeci jen mohl existovat. Ale komu se představa o světě bez nich líbí? Mě tedy rozhodně ne. A není to jen proto, že jsou to úžasní upíři. To ne. Jsou to skvělí lidé s čistou duší. Jejich životy jsou někdy cennější než ty naše, protože oni opravdu umí žít s tím, co se z nich stalo.

A co kdyby rodiče jisté Alice Mary Brandon, přijali svou dceru takovou, jaká byla? Co kdyby ji milovali natolik, že by ji nechtěli měnit? Co kdyby její nit nesměřovala k ústavu pro duševně choré? Nehrozilo by jí tehdy nebezpečí a ona by nikdy nebyla přeměněna. Nevyhledala by muže, který hrál dlouhou dobu dominantní roli v jejich vizích. Žila by dál svůj život a přiznejme si, že život bez něj by pro ni nebyl šťastným životem. Jasper by nikdy nenašel cestu ven z krvavých let. Nemohl by potkat Carlislela, protože ten by neexistoval. Nebyla by žádná Alice, která by mu pomohla. Byl by navždy ztracen ve své nekonečné žízni a neměl by motivaci k ukončení zabíjení. Bloudil by po světě a jeho jediným potěšením by byla čerstvá lidská krev. Lidé by umírali a jeho život by se ubíral pořád stejným směrem. Z Jaspera by se stal osamělý upír bez jakéhokoli smyslu žít. Nemohl by být šťastný, když se jeho předurčený osud nevyplnil.

Nitky všech těchto lidí, by byly navždy změněny, přetrhány, nebo by nebyli nikdy protnuty, kdyby se jedné noci roku 1663 nestalo to, co se mělo stát. A to je krása života. Je nutné si uvědomit, že někdy stačí opravdu málo, aby byly zmařeny životy a zničeny osudy. A někdy naopak, můžeme být rádi, že to takhle dopadlo...




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Co kdyby?:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!