Bella jede za Arem. Bude se vraždit nebo až v dalších dílech cesty časem?
13.04.2010 (19:30) • piromaan23 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2742×
Z minulého dílu - Pohled Emmetta
Všichni byli ztuhlí a Esme vypadala, jako,kdyby chtěla brečet. Carlisle byl šťastnej, ale i naštvaněj. Že on našel tu knížku s hořčicí. Musím se zeptat. ,,Co se děje?" Všichni po mě šlehnou pohledem vraha a zařvou na jednou.
,,Emmette!"
8. kapitola Pohled Bella
Uháním noční krajinou do království nejmocnější rodiny Volturiů. Je mi strašně to líto. Je mi líto, co jsem udělala. Asi mě budou nenávidět. Do Itálie dorazím okolo půlnoci. Před branou Volterského hradu zastavím a slezu z motorky. Vstoupím do haly a uvidím Giannu, která píše něco na počítači. Vůbec si mě nevšimá.
,,Kde je Aro!" zařvu na ni. Chudák s sebou trhne.
,,V pracovně," zašeptá polekaně. Rozeběhnu se k pracovně Ara a před dveřmi se zastavím.
,,Přeji hezký den, pánové. Pustíte mě tam a necháte nás o samotě. Musím si s Arem promluvit," zašeptám jim svůdně do ucha. Nelení a odběhnou někam pryč. Otevřu dveře od Arovy pracovny. Aro si čte knihu. Zvedne od knihy svůj pohled a překvapeně se na mě podívá.
,,Isabello?" zeptá se Aro.
,,Aro, potřebuji s tebou nutně mluvit," řeknu mu a usměji se. Nedat na sobě nic znát. Nedat na sobě nic znát. Napomínám se.
,,Mluv dítě," řekne mi Aro a pokyne ke křeslu.
,,Někdo mi lhal a já se mu chci pomstít," řeknu a Aro polkne.
,,A co s ním chceš udělat?" zeptá se Aro.
,,Je to upír, který se živí lidskou krví, víš Aro," řeknu a usměji se na něj.
,,A co ti provedl ten upír?" zeptá se mě.
,,Lhal jsi mi. Řekl si, že je neznáš, Aro. Řekl si, že neznáš znak na mých zádech, že nevíš jaké rodině, ten znak patří!" zařvu na něj a on uskočí.
,,Prosím, odpusť mi," zašeptá Aro.
,,Rok! Budeš rok na mé stravě a jestli budeš hodný tak jen měsíc," řeknu klidně.
,,Takže za měsíc, Aro," řeknu mu a přenesu se před bránu. Nasednu na motorku a mávnu rukou, aby Aro byl tím hodným upírkem vegetariánem. Otočím motorku a vyjedu z hradního nádvoří domů k mým rodičům.
Zatím u Cullenů
Pohled Carlisla
Neměl jsem jí nechat jet. Co když se jí něco stalo? Co když jí Aro ublížil? Co když se někde vybourala, moje holčička. Já toho Ara zabiji! Hezky ho roztrhám a kousek pokousíčku budu smažit na ohni až do popela!
Pohled Esme
Holčičko moje, kdepak se touláš? Ten Aro by zasloužil co proto. Ach. Alice už to zase zkouší...
Pohled Rosalie
Jaký trest je za zabití? Ach jo, to je strašný! Edward čučí do blba. Esme si vzdychá po každých 5 minutách. Carlisle hledí z okna a vraždí něco pohledem. Emmett je zabrán do mého oblečení a Alice s Jasperem se někam vypařili. Nechci to přiznat, ale Bella mi chybí.
Pohled Emmetta
Nevím co se tu děje, ale Rozinka je k sežrání, ale medvídek je lepší. Edward se na mě podívá. Já pokrčím rameny.
Pohled Edwarda
Myšlenky ostatních jsou všechny plné starostí o Bellu stejně jako moje. Carlislovy myšlenky mě dost vystrašily. Strachem jsem polkl, až se na mě Jasper s Alicí podívali. Alice se zasmála jen pro uši mě a Jazzovy. Jazz ten to měl nejtěžší. Všechny ty emoce. Chudák. Emmett ten to nevnímal. Celou dobu se díval Rose na nohy. Esme se strachovala o Bells. Rose, což mě velice překvapilo se také strachovala. Alice s Jasperem vstali. Jasper kvůli emocím a Alice kvůli tomu, že si myslela, že jí čerstvý vzduch pomůže. Já s ostatními zůstal sedět v obývacím pokoji, až uslyším jekot Alice.
Pohled Jaspera
Ty pocity se nedají vydržet. Vstanu, ale nevyčítám jim to i já mám strach o naši Bellu. Alice vstane stejně jako já . Usměje se na mě a vyjde po mém boku ke dveřím. Společně se rozeběhneme do lesa. Zastavíme se na louce kousek od domu, kdyby něco. Alice si lehne a já ji napodobím. Ležíme tam dlouho dokud Alice nezaječí a nevyběhne k domu.
Pohled Alice
Snažila jsem se, jak jsem mohla, ale vize nikde. Jasper se chystal vstát, protože mu vadili emoce v okolí. Půjdu s ním třeba mi to pomůže vyvolat vizi. Vyběhneme a usadíme se na louce nedaleko domu. Dívám se na nebe do té doby než dostanu vizi.
Pokračování příště !
Autor: piromaan23 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Cesta časem 8:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!