Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cesta časem 17

anjelikovia


Cesta časem 17Bella s Edwardem se vracejí domů. Bella v letadle zjistí úžasnou zprávu. Rozhodne se, že jim to oznámí na Edwardových narozeninách.

Z minulého dílu:

Začal mě líbat, ale zakručelo mu v břiše. Začala jsem se smát a vstala. Vzala jsem podnos a dala mu to na klín. Navzájem jsme se krmili a já pak odnesla tác a dala ho do myčky. Vrátila jsem se ke svému manželovi, který se na mě vrhl a začali jsme dělat to co včera večer. Oba jsme vykřikli slastí a s námi postel, která se rozpadla, a my skončili na zemi. Oba jsme se to mu začali smát a přesunuli jsme se na pohovku, kde si lehl Edward a stáhl si mě k sobě.

17. kapitola

Celé tři týdny lenošíme v posteli. Dnes odlétáme letadlem. Včera večer mi nebylo dobře a teď to není o nic lepší. Edwardovi to radši neřeknu. Určitě by se bál. Vylezu z postele a Edwarda nechám spát. Je 8 hodin. Vstanu a podívám se na kalendář. Ach, tak rychle to uteklo. Dojdu do kuchyně a začnu připravovat snídani. Dneska udělám palačinky. Letadlo nám letí za 5 hodin. Usměji se a vběhnu do koupelny. Vezmu si hřeben a trochu si učešu vlasy. Podívám se do stolečku, než uvidím své tampony. Začnu počítat  a...

 

Já jsem těhotná! Můj bože. Já budu máma. Chudáček můj malej. Takovou matku. Moment, já nemusím být těhotná. Neukvapuj se. Na letišti si skočím pro test a uvidíme. Dojdu do kuchyně a podívám se na hodiny. 10:59?! To není možný?! Vezmu palačinky i ty se hodí k obědu. Položím tácek na stolek a nakloním se nad Edwarda. Začnu ho líbat a on se převalí na bok a přikryje se peřinou. Stáhnu z něho deku a on si ji přitáhne zpět. No, počkej!

Rozeběhnu se ke dveřím koupelny. Napustím ledovou vodu do kyblíku a dojdu k Edwardovi. Blesku rychle z něho sundám peřinu. Poliji ho vodou a vyběhnu z domu. Edward vyběhne z domu, ale já se stačím schovat za balvan.

„Bello, vylez!" zakřičí Edward úplně na druhou stanu, než jsem já. Všimnu si Edwardova spodního prádla a vyprsknu smíchy. Edward se překvapeně otočí a zaměří svůj pohled na balvan. Rychle vylezu na strom, při tom si utrhnu rukáv županu. Edward mě najde a společně se půjdeme najíst. Ve dvanáct hodin se začneme oblékat. Vezmu si na sebe oblečení a otočím se na Edwarda. Vezme si na sebe takové sexy oblečení. Ach.

 

Vlezu do vypůjčeného auta, které vrátíme na letišti. Edwardovi řeknu, že si něco koupím v hale. Souhlasí se mnou a odveze auto. Já se rozejdu do lékárny. Za pultem sedí mladá slečna, která se na mě usměje.

„Dobrý den, chtěla bych těhotenský test, prosím," řeknu a ona se na mě usměje. Šáhne do regálu a podá mi čtyři druhy, abych si vybrala.

„Všechny," řeknu a vytáhnu peněženku. Překvapeně se na mě podívá, ale nic neřekne.

„Děkuji," řeknu a vyběhnu z lékárny. Podívám se okolo a uvidím Edwarda. Rozeběhnu se k němu a skočím mu do náruče. Začnu ho líbat, jako by jsme se neviděli milion let.

„Cestující letu číslo 5492 do Seatllu. Letadlo odlétá za 10 minut, prosíme, nasedněte," ozve se  nepříjemný hlas. Rozejdeme se a za chvíli sedíme v letadle. V půli cesty se zvednu s kabelkou a rozejdu se na záchod. Udělám všechno podle návodu a čekám 10 minut. Podívám se na testy a pozitivní. Ano! Ano! Jsem těhotná!

Rozejdu se a sednu si na místo vedle Edwarda. Všimne si mé lepší nálady, ale nic neřekne. Usměji se na něj a on se na mě překvapeně podívá. Společně vystoupíme a zase nastoupíme do letadla, které nás odnese do Port Angeles.

V letištní hale na nás čekají všichni. Alice se usmívá, tak je to v poho. S Edwardem se rozeběhneme a skončíme v jejich náručí.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cesta časem 17:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!