Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cesta časem 15

robo


Cesta časem 15Svatba. Výprask. Překvapení. Smích a další věci. :-)

Z minulého dílu:

„Pět minut," řekla jsem a přemístila se do obchodu se svatebními šaty. Ty šaty mě trkly hned do očí. K tomu jsem vzala boty, Řetízek, korunku a koupila jsem ještě prstýnky s kyticí. Vybrala jsem si účes a líčení. Přenesla jsem se domů a bylo to. Edward stál v obýváku se stopkama v ruce, když mě uviděl zmáčkl tlačítko. „4 : 59," řekl a usmál se. Začala jsem se smát a on mě napodobil.

 

15, kapitola

Dnes je ten den. Den D. Dnes mi můžou říkat, paní Masenová. Edward se stal mým  manželem. Chyběla mi odvaha. Nejradši bych hodila nohy na ramena a utekla. Já Isabella Marie Swanová Cullenová, která se nebojí ani samotného Ara Volturi, ale svatba. Vešla jsem do místnosti, kde na mě čekal Edward. Potěšený úsměv na jeho tváři mi dodal odvahu. Nedokázala jsem si představit, jak jsem si mohla myslet, že svatební pochod je taková brnkačka,  abych pravdu řekla je to děs. Došla jsem tou ulicí děsu, až k mému Edwardovi. K mému!

 

Obřad jsem nevnímala ani nevím, jak jsem řekla ty tři písmena, která skládají to slovo. Ano. Bylo to jako bych se dostala do nějakého transu. Vnímala jsem jen Edwardovi oči a pak si pamatuji , jak  mě probral jeho polibek. Společně ruku v ruce jsme vyšli a já nás přenesla nejprve do obchodů, aby jsme vrátily oblečení. Prodavačka nám pomohla vybrat oblečení, které jsme si koupily. a vydaly jsme se zpět na ostrov. Můj manžel mě hned popadl do náručí a přenesl přes práh. Vůbec jsem nevnímala. Takže bylo jasné, že jsem se strašně lekla, když se to stalo.

 

„Hodně štěstí novomanželům!“ vykřikla naše rodinka. Edward se lekl stejně jako já a pustil mě z jeho sevření. Tudíž jsem skončila na zemi u jeho nohou. Edward si to uvědomil a podal mi ruku, aby mně pomohl ze země. Emmett od smíchu spadl na zem a s Jasperem si na nás ukazovali a smáli se. Přimhouřila jsem oči a skočila po tom idiotovi, který začal řvát na celej ostrov. Můj manžel mě chytil za ruku a stáhl do náruče.

 

„Děti, já jsem šťastná!“ vykřikla máma a vrhla se k nám a začala nás pusinkovat.

„Jako blecha,“ zašeptal Emmett k Jasperovi. Natáhla jsem se pro vázu a hodila ji na ty  imbecily.

„Aúúúúúú!“ začal  řvát Emmett a lítal po mém domě jako by mu někdo podpálil zadek. Táta Emmettovi nastavil nohu a Emmett padal na zem. Edward a já jsme se začali smát a spadli na pohovku. Podívala jsem se na svého manžela a dala mu pusu na tvář. 

„Isabello, jak si to jako představuješ nepozvat mě na svatbu!" zařvala Alice a začala se ke mně nebezpečně přibližovat. Polknu a zapnu štít.

„Za trest se mnou půjdeš na víkendové nákupy," řekla už klidným hlasem a otočila se, že půjde k Jazzovi.

„A jako tím si si jistá ?" zeptala jsem se ji. Alice se zarazila a otočila se na mě.

„Promiň, ale já asi špatně slyšela," řekne Al a udělala ke mě krok. Usmála jsem se na ni.

„Slyšela jsi dobře, Alice. Zeptala jsem se tě větou a jako tím si si jistá," zopakuji ji tu větu znovu. Alice zbledne. Vypláznu na Alici jazyk a natrhnu to tričko, které mi dala k vánocům.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Já vím, zase krátká, ale můžete být rádi, že jste mě k tomu donutily. Příští doufám, že bude delší.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cesta časem 15:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!