Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cesta časem 14

 bellinkou


Cesta časem 14Aro dostane na kokos . Edward a Bella prozrazeni.

Z minulého dílu:

„Co se stalo?" zeptám se a Edward dupne na plyn.

„Aro je tady. Carlisle si s ním chce vyřídit účty," řekne a pověsí mi to. Přijíždíme před dům a já už vidím tátu, mámu, mé sourozence a Ara s gardou. Zavrčím a všechny pohledy se otočí na mě.

„Čím jsme si zasloužili vaši návštěvu, pane Volturii?" zeptám se a v duchu se směju.

14. kapitola

„Já ti to ukážu," řekne Aro a rozejde se ke mně. Usměju se na něj a polknu.

„Emmette, tak jí pomož, ne!" zařve na Emmetta táta. Emmett ho pustí a vymění se s Jazzem, který chytí Carlisla.

„Slepice, hyeno, koroptev, kravský vemeno, míšenko, morkokrevná opice!" začne na mě řvát Aro a Emmett ho chytne. Aro se mu vytrhne a rozeběhne se ke mě a vrazí mi facku, až spadnu na zem. Táta se vytrhne Jasprovi a vrhne se na Ara. Všude lítají kusy oblečení.

„Carlisle!" vykřikne Esme a chce se k nim vrhnout, ale já ji zadržím. Začnu se soustředit a vítr mně vyzdvyhne. Jsem metr nad zemí. Nechám zvíraznit svůj štít, který pošlu mezi tátu a Ara. Narazí do něj, až se tou silou rozklepu. Nějakým způsobem se k sobě opět dostanou.

„Tak dost!" zařvu a všechno ztichne a přestane se híbat, že by další schopnost?

„Aro, běž a nech nás na pokoji. Carlisle, začni se chovat jako ten upír, jakým si byl." řeknu a otočím se. Rozejdu se k domu a mávnu rukou, aby dal Aro už pokoj.

„Bello, lásko," zašeptá Edward a doběhne ke mě. Všichni z mé rodiny ztuhnou na místě a já chytnu Edwarda a dovedu ho k nám do pokoje. Zbalím pár věcí a vydám se s Edwardem do garáže, kde nasednu na motorku a nasadím si helmu. Tu druhou podám Edwardovi. Nasedne a spolu se rozjedeme na letiště. Na letišti nám koupím letenky a spolu nastoupíme na letiště do Egypta, kde nastoupíme na loď a pojedeme na můj ostrov a tam bys me mohli třeba... Začnu si to všechno plánovat.

„Lásko, já nemůžu na slunce," zašeptá smutně Edward.

„Z toho se nevyvlíkneš, lásko," zašeptám a políbím ho na rty. Přistaneme a vystoupíme ven Edward se vyděšeně podíval na slunce, na lidi, na sebe, na mě, na sebe a zpět na mě. Usměju se a stopnu nám taxi zastavýme před mou lodičkou. Zaplatím taxikáři a vezmu naše věci. Naskočím na loď  a Edward mě napodobí. Usměju se a vyplujeme. Za čtrnáct hodin dorazíme na ostrov. Zakotvým u mola a Edward mě chytne do náruče a s taškami se vydá k našemu domu. Těch domů mám nějak hodně. Edward mě hodí na postel a začneme se líbat. Chci Edwardovi sundat tričko, když se odtáhne.

„Promiň, ale nejsi moje žena. Já vím, v téhle době už to nic neznamená, ale promě to je moc důležité," zašeptá zlomeně.  Podívám se na Edwarda a usměju se na něj.

„Tak se mě na to zeptej," zašeptám mu do ouška.

„V tu to hodinu, na tomto místě se tě ptám, Isabella Marie Cullenová. Staněš se mou ženou a budeš Isabella Marie Masenová Cullenová?" zeptá se a začne šmátrat v kapse. Přikouzlím mu tu krabičku, ze které na mě vykoukne ten prsten. Prsten co potvrdí mou lásku k Edwardovi.

„Edwarde Anthony Masene Cullene, ráda se stanu tvoji ženou a bude mi ctí nosit tvé jméno." řeknu mu .

„Berem se zítra v Las Vegas!" zařve a vrhne se ke mně.

„Co oblečení?" zeptám se ho, když mé pustí ze svého drtící ho obětí.

„Já věci mám," řekne a usměje se na mě. Zakroutím nevěřícně hlavou.

„Pět minut," řeknu a přemístím se do obchodu se svatebními šaty. Ty šaty mě trkly hned do očí. K tomu jsem vzala boty, Řetízek, korunku a koupila jsem ještě prstýnky s kyticí. Vybrala jsem si účes a líčení. Přenesla jsem se domů a bylo to. Edward stál v obyváku se stopkama v ruce, když mě uviděl zmáčkl tlačítko.

„4 : 59," řekne a usměje se. Začnu se smát a on mě napodobí.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cesta časem 14:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!