Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Čas zapomnění - 7. kapitola

alice and jasper 4-ever


Victorie si přijde pro Bellu a udělá s ní malou dohodu…

 

 


Ráno jsem se vzbudila poměrně svěží. Vstala jsem a šla připravit snídani. Ani bych nečekala, že mi to starání se o někoho chybělo, ale teď, když jsem chystala snídani Jacobovi, bylo to na chvíli zase jako ve Forks, když jsem byla ještě šťastná.
Během chvilky se ozvaly kroky a za chvíli už stál vedle mě Jacob.
„Teda, už dlouho mi nikdo nedělal snídani. Dík, Bells," řekl a sedl si ke stolu. Udělala jsem sýrové sendviče a tři podala Jakovi. Vím, jak moc jí. Všechny snědl a šel se obléct. Já šla mezitím do sprchy.

 


Horká voda mě dokonale probrala. Každá kapka přinesla mému tělo rozkoš a já se tomu pocitu oddala. Samozřejmě jsem tam strávila až moc času, a tak nakonec Jacob zaklepal na dveře, jestli vylezu ještě dneska. Byla jsem zvyklá si nebrat oblečení s sebou, a tak jsem musela vyjít jen v ručníku. Pěvně jsem si ho obmotala kolem těla připravená vyjít ven.
Jacob se na mně podíval ve tváři úsměv, ale když si pořádně prohlédl v čem jsem oblečená, usměv mu zatuhl a v očích se zračila touha.
Nevím, co mě to popadlo, ale v tu chvíli jsem po něm toužila i já. Pořád byl oblečený jen v kalhotách a jeho hruď mě volala, ať se jí dotknu.
Už jsem chtěla natáhnout ruku, když něco ve mně zařvalo, že mu jen ublížím. Rychle jsem zahnala touhu a spěchala do svého pokoje
Hodila jsem na sebe rifle, bílé triko s potiskem a šla jsem dolů. Tam už čekal, naštěstí oblečený Jacob. Došli jsme k autu a byl čas rozloučení.
„Bylo to tady fajn. Možná za tebou budu jezdit častěji." Zase se zakořenil.
„Seš tu kdykoliv vítaný," prohlásila jsem. Objali jsme se a já jela do školy, zatímco on domů.

 

 

 

 

Ve škole jsem byla celkem brzy, a tak jsem se rozhodla zavolat Charliemu. Mobil mi koupil, když jsem mu řekla, že chci bydlet tady.
„Bells, no konečně," prohlásil.
„Ahoj, tati. Promiň, vím, že jsem měla zavolat už dávno."
„To je v pořádku, hlavně že voláš teď. Tak povídej, jaký to tam je?"
„Oproti Forks je to tu tak velký a hlavně nikdo tady na mě nekouká jak na atrakci." Řekla jsem mu i o Kevinovi, což ho moc nepotěšilo, ale myslím, že to překousne. Hlavně abych byla šťastná.

 

Další týden uběhl jako voda. S Charliem jsem teď mluvila častěji, vlastně jsem mluvila i se všemi ve Forks. Zavolala jsem Angele a ta moje číslo poslala dál, až mi volali všichni moji přátelé. Zjistila jsem, že Ang je pořád s Benem, Jessica si našla nový objev. Její náklonnost začal opětovat Tyler. Erik je pořád sám. Všem prý moc chybím, tak jsem se rozhodla, že je pojedu brzy navštívit.

Jako každý jiný den jsem se chystala do školy, když zazvonil zvonek. Šla jsem otevřít, ale to, co jsem viděla, mi vyrazilo dech. Přímo přede mnou stál ten, co tohle všechno zavinil. Edward se nervózně usmál. Nepřemýšlela jsem a vrhla jsem se mu do náruče. Objetí mi opětoval, ale já si po chvíli uvědomila, co to vlastně dělám. Nejspíš to je stejně přízrak, nebo se vrátil a já mu skočím kolem krku. „Ty blbko, řekl ti, že tě nemiluje. Proč by se to mělo změnit!" křičelo na mě moje podvědomí. Odtáhla jsem se, i když to nebylo tak lehké. Edward mě pěvně svíral, ale když si uvědomil o co se snažím, povolil.

 


Pořádně jsem si ho prohlédla. Vypadal dokonale… jako vždy. Ale jeho oči byly plné štěstí a obav zároveň. Jeho úsměv už nebyl nervózní, ale upřímný. Takový, kvůli kterému by lidé zemřeli, jen aby ho viděli.
„Co tu děláš?" vypadlo ze mě po chvíli.
„Asi ti musím něco vysvětlit," řekl a chtěl jít dovnitř. Postavila jsem se mu do cesty, tak aby neprošel. V tu chvíli mě zase popadla ta nenávist. Najednou jsem větší částí svého já po něm netoužila.
„Dobře, řeknu ti to tady. Vím, že na to nemám právo. Ne po tom, co jsem tě opustil, ale miluji tě. Chci, abys mi odpustila, klidně si tady kleknu a budu prosit, ale prosím, odpusť mi." Mlčela jsem, a tak pokračoval. „Odešel jsem, jen abych ti už neubližoval. Každý okamžik se mnou ti hrozilo nebezpečí. Než se stalo to s Jasperem, byl jsem tak sobecký, že jsem to nebezpečí ignoroval, ale po tom, co jsi málem zase zemřela mojí vinou, už jsem nemohl být sobec. Nemohl jsem tě vystavovat nebezpečí. Na to tě až moc miluji. Ale když mi Alice řekla, že tě nevidí, okamžitě jsem se vydal do Forks. Tvůj otec s tebou zrovna mluvil, to znamenalo, že jsi v pořádku, a já chtěl zase utéct. Běžel jsem pryč, ale za chvíli jsem automaticky přešel do chůze. Chtěl jsem být s tebou, už jsem nemohl utíkat. Pár dní jsem se ještě rozmýšlel, ale nakonec jsem se vrátil do tvého domu, kde jsem našel tvou adresu a spěchal jsem za tebou."

 


Ustoupila jsem, aby mohl projít dovnitř. Sedl si na gauč, zatímco já se posadila na křeslo. Nevěděla jsem, co mám dělat. Na jednu stranu bych mu ráda skočila kolem krku, ale když vezmu v úvahu, že mě opustil a lhal mi.
Nikdo nic neříkal, jen jsme se koukali do očí toho druhého. V jeho očích byla láska, bolest a strach. Já seděla s maskou pokerového hráče a doufala, že nevidí ten boj, který se ve mně odehrával.

 


Nevím, jak dlouho jsme tam seděli, ale přišlo mi to jako chvilka, když promluvil.
„Potřebuju vědět, na co myslíš." Ještě chvíli jsem přemýšlela co teď.
„Když jsi odešel, bylo to, jako bych ztratila sama sebe. Přestala jsem komunikovat, jíst, dělat cokoliv. Nemohla jsem poslouchat písničky, číst si. To všechno mi připomínalo tebe. Ale když jsem viděla, jak ubližuju Charliemu a všem ostatním, rozhodla jsem se pro změnu. Přišla jsem sem a začala žít nový život bez tebe. Není to dokonalé, ale zase jsem začala žít. A ty jsi teď tady." Celou dobu mě poslouchal a s každým mým slovem se v jeho obličeji zračila větší bolest. Nechtěla jsem mu ubližovat, ale zároveň jsem nevěděla, co vlastně chci. Chci jeho? Chci být sama? Stačí mi život, který mám teď? Dokážu bez něj žít dál? Spousta otázek a žádné odpovědi. „Ani nevíš, co bych za to dala, kdyby ses vrátil, když jsem byla ještě ve Forks. Ale teď… nevím. Já potřebuju čas. Nech mě přemýšlet."
„Dám ti času, kolik jen potřebuješ." V jeho pohledu se objevila naděje. Naděje, že se k němu vrátím. Ale co když to neudělám? Co se stane s Edwardem? Už teď vypadal tak zlomeně.
„Vrať se, řekněme, za měsíc," řekla jsem a vstala z křesla. Za tu dobu si snad urovnám myšlenky a budu vědět, co vlastně chci.
Když odcházel, jemně mě pohladil po tváři. Jeho dotyk byl jako lék. Moje srdce poskočilo, ale když jsem viděla jen jeho záda, jakoby přestalo bít.

Zády jsem se opřela o dveře a po dlouhé době jsem nechala svoje pocity vyplout na povrch. Nejdřív přišla bolest a s ní slzy. Sesunula jsem se na podlahu a smotala kolem sebe ruce. Jak dlouho jsem tam seděla, netuším, ale všechna bolest, kterou jsem potlačovala, se vrátila a trhala mě zaživa. To přineslo křik, celé moje tělo se zmítalo v bolestech a slzy tvořily potok.
Nejspíš jsem usnula, ale když jsem se probudila, přišla na řadu zlost. Běžela jsem do kuchyně, vzala jsem talíř a hodila ho na protější stěnu. Po talířích přišli na řadu sklenice. Po nich jsem byla už klidná.
Došla jsem do obýváku, kde jsem se natáhla na gauč. Jen jsem ležela a poslouchala ticho. Uklidňovalo mě a odneslo všechny pocity, vzpomínky pryč.

Další ráno jsem se probudila a šla se najíst. Měla jsem obří hlad. Při jídle někdo zaklepal na dveře. Nejdřív jsem nechtěla jít otevřít, ale nakonec jsem se zvedla a došourala se ke dveřím. Byl to Kevin, když mě uviděl, hned mě objímal. Musela jsem vypadat strašně, ale to mi bylo jedno. Kevin se mě ptal, co se stalo, ale já nemohla ublížit dalšímu člověku, tak jsem řekla, že mi jen není dobře.

Dva týdny jsem hrála, že se nic neděje. Ale pokaždé to na mě Kevin poznal. Susan měla narozeniny a pořádala párty v jednom klubu. Aspoň tam bych se mohla odreagovat. Jako dárek jsem jí koupila CD její oblíbené kapely.
Večer jsem na sebe hodila mini sukni a tílko s flitry, lehce jsem se nalíčila a běžela za Kevinem do auta.
Když jsme tam kolem jedenácté dojeli, párty už byla v plném proudu. Zamířila jsem ke Susan a popřála jí. Dárek jsem jí dala už ve škole, takže jsem mohla zamířit rovnou k baru.


Vedle mě si stoupl celkem mladý a pohledný kluk.
„Co si dáš, krásko?" zeptal se a zavolal číšníka.
„Zkus uhádnout, co mám ráda." Měla jsem koketní náladu a bylo mi jedno, že mě může vidět Kevin. Ten kluk mi objednal nějaký pití, název jsem nepotřebovala a hned jsem to do sebe kopla. Asi po pátém drinku přišel Kevin. Byla jsem už celkem mimo, ale šťastná, protože jsem nemyslela na něj, a tak jsem Kevina začala vášnivě líbat. Obou se to líbilo, ale mně jakoby něco scházelo. Odtrhla jsem se od něj a objednala si další drink.
Za celý večer jsem toho vypila spoustu, ale už mě to tam nebavilo, tak jsem se vydala na cestu domů. Vyšla jsem z baru a šla směrem, o kterém jsem si myslela, že bude správný.


Asi po pěti minutách chůze jsem najednou viděla obrys postavy. Ta osoba se najednou objevila asi pět metrů ode mě.
Nejdřív jsem ji nepoznala, ale její červené oči plné nenávisti bych nikdy nezapomněla. Nakonec mě našla, může se pomstít. Nikdo jí nebude stát v cestě.
Kdyby platilo zabíjení pohledem, byla bych už mrtvá. Victoria si mě měřila pohledem a já čekala, co udělá.

 

 

 


Victoriiny krvavé oči si mě měřily, zatímco já jen stála a čekala. Celou mě obešla, ale stále nic neříkala. Když byla u mého obličeje, podívala se mi přímo do očí. Odfrkla si a zase o krok ustoupila.
„Kde máš Edwarda?" zeptala se. Jen jsem na ni vykulila oči. S alkoholem v krvi se hůře odpovídalo, ale nakonec se mi to povedlo.
„Opustil mě," vypadlo ze mě.
„Nelži!" zakřičela, „jak si asi myslíš, že jsem tě našla. Stopovala jsem ho. Ten hlupák si to ani neuvědomil."
„Poslala jsem ho pryč," řekla jsem a doufala, že jí to stačí a konečně ukončí moje trápení. Je zvláštní, že až na pokraji smrti člověk zjistí, co vlastně chce. Až teď mi došlo, že bez Edwarda prostě žít nemůžu.
Alkohol ze mě postupně vyprchával a já byla víc schopná uvědomit si, že za chvíli umřu.
„Je z tebe troska." Zasmála se, „Tak si říkám, má ještě moje pomsta cenu? Vypadáš hrozně, navíc jestli tě opustil, už o tebe ani nestojí." Chvíli mlčela, ale moc dlouho to nevydržela. „Už to mám," zakřičela vítězně. „Předpokládám, že nechtěl aby ses stala upírem, jinak by tě přeměnil už dávno. Takže pro něj bude největší bolest, když budeš upír."
Tím mě vyděsila. Chtěla jsem být upírem, ale zároveň jsem chtěla, aby to byl Edward, kdo mě promění.
„Ale zase je tu riziko, že se k tobě vrátí, takže by zas bylo lepší, kdybych tě zabila. Ach, jaké to je drama," ironicky si povzdechla. „Tak uděláme dohodu," vypadlo z ní najednou. „Ty se Edwardovi ukážeš, a když bude chtít, aby ses k němu vrátila, řekneš mu, že ho nemiluješ. Věř mi, poznám že ho miluješ, takže pro jeho záchranu uděláš cokoli." Když jsem neodpovídala, pokračovala. „Jestli komukoliv řekneš, že jsem tě k tomu donutila, věř mi, že se postarám, aby Edward zemřel."


Chvíli jsem ještě čekala, co řekne, ale když mlčela, pomalu jsem pokývala hlavou na souhlas. Lidskou chůzí šla ke mně, užívala si každou chvíli, kdy se mé tělo třáslo strachy. Její dech mi ovál krk a moje poslední lidská myšlenka patřila Edwardovi. Doufala jsem, že se třeba neovládne a tím mě zabije, na druhou stranu jsem chtěla alespoň ještě jednou vidět Edwarda.
Cítila jsem její zuby na krku, když najednou přestala. Zase o krok ustoupila. Vůbec jsem nechápala, co se děje, ale když jsem za sebou zaslechla kroky, přejel mi mráz po zádech. Ani jsem se nemusela otáčet, abych zjistila, kdo to je, ten dotyčný totiž na celou ulici zakřičel.
„Bello, seš to ty?" zavolal Kevin. Koutkem oka jsem sledovala, co udělá Victorie. Ta se jen usmála a zamířila lidskou chůzí přímo k němu. Kevinovy kroky utichly, buď ho zarazila její krása, nebo její oči. Otočila jsem se, abych viděla, co mu chce udělat.
„Jdeš jako na zavolanou," řekla Victorie, „s Bellou mám teď něco v plánu a ty budeš pojistka, že se jí nic nestane."


Chvíli mi trvalo, než jsem to pochopila. Ona ho chce zabít. Chce mít v sobě dost krve, aby měla jistotu, že přežiju. To jsem nemohla dovolit. Rozběhla jsem se, abych zachránila život mého přítele.
Už zbýval jen kousek a já zakopla o kámen a rozplácla se přímo tam. Victoria se jen zasmála a kousla Kevina do krku.
Nééé!" Můj vřískot musel být slyšet všude, ale ona nepřestala. Po chvíli, ve které jsem se nezmohla na nic, než jen na vzlykání, upustila Kevinovo tělo na zem a otřela si rty. Její oči mě doslova vyděsily. Ta krev v nich byla čerstvá a více rudá.
„Tak kde jsme to skončily… Ach, ano." Zvedla mě za krk do stoje a tentokrát rychlými pohyby zakousla své zuby do mého krku. Když protrhla mou kůži vykřikla jsem bolestí, ale to nebylo nic proti tomu ohni, co přišel za chvíli. Před očima jsem měla mžitky, ale stále jsem viděla Victoriin obrys, jak se mnou někam utíká. Najednou jsem už nebyla v jejích rukou, ale padala jsem k zemi. Sklonila se nade mě a do ucha mi pošeptala poslední větu, kterou jsem ještě slyšela lidským sluchem.
„Za měsíc budeš na mě čekat přesně tady, je ti to jasný?" zeptala se a já z posledních sil pokývala hlavou.
Pak už jsem nic neviděla, jen cítila ten oheň a slyšela svoje výkřiky.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Čas zapomnění - 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!