Další kapitolka. Tentokrát s názvem Spona... Užijte si čtení a pište pls. komentíky! Děkuju! Vaše albatrosR
03.02.2010 (07:30) • albatrosR • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 931×
3. Kapitola Spona
„Alice!" upozorňovala jsem ji, ale ona se jen usmála a dál se přibližovala. Zavrčela jsem a chystala se po ní skočit, když v tom se ozvala rána.
„Zatraceně!“ ozvalo se od vstupních dveří.
„Emmete!“ slyšela jsem, jak Edward promluvil. „To nemůžeš dávat pozor?! Teď tady budu muset opravovat celý dveře kvůli tý tvý pitomý a velký hlavě! Dodal už s výsměšným tonem.
„Nojo… Nojo…“ broukal. „Aby ses nezbláznil!“ zalaškoval Emmet a ozvala se další rána. „To jsem vážně neměl v úmyslu… Já jen chtěl pomoct.“
„No tak to ti vážně nevyšlo. Radši padej, než se rozhodnu ti nakopat zadek,“ řekl a ozvalo se hrozivé zavrčení. Nepochybně šlo jenom o zastrašování. Samozřejmě, ale potřebovala jsem se ujistit.
„Potřebuju vědět co se tam děje Alice!“ naštvaně jsem odsekla, když mě chytla za ruku, abych jí nemohla utéct. Ty její pitomý vize. To ten můj štít nemůže platit i na ní?
„Nikam sestřičko,“ usmála se a pokračovala. „Nikdo ode mě neodejde takhle.“ Znechuceně si mě přejela pohledem. Potom ještě zabrblala něco ve smyslu jako, že nechápe, jak se někdo takhle může oblékat.
„Tohle je týrání Alice. A nestěžuj si na moje oblečení, jak vidím, ty máš dneska taky jenom džíny a tričko.“ Změřila jsem ji stejným pohledem jako ona předtím mě. Už už otvírala pusu, ale zase ji zavřela. No to má štěstí. Ještě další slovo a už bych asi vypěnila, stačilo mi to, s tím oblekem s ostny. Naštěstí ho vrátila zpátky, jen doufám, že se nerozhodne ho znovu vytáhnout.
***
Myslela jsem, že tady snad vystojím jámu. Nebylo mi to nepohodlné, to samozřejmě ne, ale trochu mi lezlo na nervy, že nevím, co se mnou zase provádí. Po těch nejdelších 15ti minutách, které jsem prožila, mě konečně otočila k zrcadlu.
„Tadáááá!“ máchla rukama, aby ještě podtrhla ten krásný obraz, který se najednou objevil v zrcadle.
„Tak, co na to říkáš? Ještě pořád jsem podle tebe tyranka?“
Na to co Alice vyčarovala jsem neměla slov. Moje vlasy byly natočené do pravidelných vlnek. Každá, jako by věděla, na jakou stranu se má točit a kam až má sahat. Dva pramínky jsem měla stažené dozadu. Když jsem se otočila spatřila jsem starodávnou modrou sponu. Byla to ta samá, co jsem měla na svatbě s Edwardem? A šaty. Samozřejmě, že jsem měla šaty. Alice mi pořád vyčítá, že žádné nenosím, tak se dneska vyřádila. Bohužel jsem neměla žádnou námitku proti tomu, co se mnou udělala. Musím uznat, že mi to opravdu slušelo.
„Bello?,“ zeptala se Alice, „tak co tomu říkáš??“ poskakovala a čekala na mou reakci…
„Je to nádhera Alice, jako vždy,“ řekla jsem obdivuhodným hlasem a plaše se na ní usmála.
Nešlo odolat jejímu pohledu. Vypadala jako andílek a ten její zvonivý hlásek to ještě podtrhoval. Pořád mi ale vrtala hlavou ta spona… Proč mi ji tam dávala? Byla přece ze svatby a navíc jsem ji měla schovanou v krabicích na skříni, jak mohla vědět kde jí mam? Musela jsem se zeptat.
„Alice?“ začala jsem opatrně.
„Hmm?!“ tvářila se překvapeně, že se na něco ptám.
Měla zase ten nepřítomný pohled, jaký mívala když měla vize. Viděla jsem ji takhle i včera, ale jak jsem se zeptala o co jde, jen zavrtěla hlavou a řekla, že se to brzo dozvím… Poslední dobou byla pořád nějaká nesoustředěná, asi má zase nějaké problémy s Jasperem. Jasper se sice naučil mnohem lépe ovládat svoje chutě po lidské krvi, ale ještě to není dokonalé. Edward mi jednou v noci říkal, že ho ještě pořád neopustil pocit nejslabšího článku v rodině a že v poslední době často zvažuje odchod. Ne napořád, ale alespoň na nějakou dobu. Možná to, Alici poslední dobou vrtá hlavou.
„Chtěla jsem se zeptat, na co ta spona z mé svatby? Myslela jsem, že jsem ji dala na skříň ke krabicím, ale asi ne,“ vylezlo ze mě nakonec. Na žádné velké vyptávání jsme neměly čas a navíc celá rodina už čekala venku.
„Byla na skříni. To ses nespletla a na tuhle příležitost se hodí moc dobře, uvidíš proč.“
Autor: albatrosR (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Breaking Dawn - pokračování 3. Kapitola Spona:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!