Ahojky vím mám rozdělanou jinou povídku a už dlouho jsme nic nepřidala, ale mě prostě k tamtý došli nápady. Za to se omlouvám. Ale teď mě napadl novej nápad na povídku. Možn auž tady byl nevím dlou ho jsem tu nic nečetla ale sna de se bude líbit. JE o Belle jako problémovém dítěti ikdyž se ze začátku jako problémové dítě zdát nebude opak je pravdou kdo pomůže Charliemu s jeho dcerou?Esme? nechet se překvapit...Pls komentáře jestli mám pokraqčovat....
23.12.2009 (21:45) • jay • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1535×
1.Kapitola Sbohem Teplo
Bella:
Dneska jedu k tátovi. Sbohem teplo, slunce, moře a hlavně mami. Pojedu totiž do nejdeštivějšího místa USA a to je Forks. Zima, vlhko, zataženo a hlavně častý déšť. Málo kdy je tam sluníčko, které by mě zahřálo. Aspoň budu chvíli s Charliem. Sice se mi nápad nechat tady mámu nelíbí, ale má Phila a ten ji ochrání i když nemá moc času je to basbolloví hráč. Není moc slavný. No a jinak nejsem zas tak moc hodná holka Charlie na mě bude muset mít pořádný nervy. Chudák i když vím, že jsem hrozná tak s tím nic neudělám. Třeba mi zrovna Charlie pomůže. Uvidíme. Čekám na přílet letadla. Má zpoždění. Jak jinak letadla mívají poslední dobou zpoždění. Hodně lidí pořád někde lítají. I let do Itálie je rychlejší. Koukám se kdo všechno nastupuje do letadla a viděla tři krásné a přitom tak děsivé osoby. Měli takové jakoby načervenalé oči. Strašně bílá pleť. Vypadají jako by byli mrtví. To je divný jsou mi něják povědomí. Nechala jsem přemýšlení nad těma záhadnými osobami a podívala se jestli už tu není moje letadlo. Přitom jsem si všimla, že plno lidí kouká se zájmem a otevřenou pusou na to letadlo kde sešli ti upíři. Počkat jak upíři?! Já jsem se už vážně zbláznila.
Konečně už je tu moje letadlo. Cesta do Forks je dlouhá a nudná. Sedím vedle strašně ukecanýho kluka. Vypadá tak na 20. Pořád něco říká o jeho rodině, videohry, ... bla bla bla... Je to děsný. Už abych tam byla.
,,Připoutejte se prosím, přistáváme." Sdělila letuška. Tahle věta je moje spása. Měla jsem sto chutí skákat do vzduchu a obejmout tu letušku za tak skvělé zprávi, ale musela jsem se připoutat.
Hned jak jsem vystoupila z letadla uviděla jsme Charlieho. Šla jsem za ním a usmála se na něj.
,,Ahoj Cha... tati!" Zařvala jsme a skočila mu kolem krku.
,,Ahoj Bells jaký byl let?" Zeptal se a pořád mě držel v železném obětí. Až do teď jsme si neuvědomovala jak se mi stýskalo. Možná to nebude tak zlé jak jsem si myslela.
,,Nudný a dlouhý seděla jsem vedle nějákého strašně ukecaného kluka." Řekla jsme otráveně a Charlie se tomu jen pobaveně usmál.
,,Tak vypadnem odsud co ty na to?" Řekl s úsměvem a já nadšeně přikývla. Vážně letiště mě začínají děsit a unavovat.
Dojeli jsme k malému, útulnému a hlavně známému domečku u lesa. Charlie mi vynesl věci až nahoru do mého pokoje. Vybalila jsem si a šla dolů. Prohlídnout si celý dům, jestli se náhodou něco nezměnilo. Kuchyň vypadala stejně. Určitě ji nepoužívá. Obývák televize u okna gauč na proti lampička stejná... Jedna koupelna v patře a dvě ložnice daleko od sebe. Jedna Charlieho druhá moje. Super.
,,Bells můžeš na chvilku?" Zeptal se Charlie zdola.
,,Už letím tati!" Zakřičela jsem dolů do obýváku a utíkala po schodech. Moje osobní chybička. Sletěla jsem na zadek. Skvělí budu mít modřinu.
,,Jsi v pořádku Bells?" Zeptal se starostlivě Charlie.
,,Jo všechno O.K. akorát jsem trochu spadla na zadek na schodech." Zavolala jsme zpátky a přitom opatrně scházela schody. Slyšela jsem jak si Charlie povzdychl, ale snažila jsem se to přeslechnout.
,,Tak jsem tu!" Zvolala jsem a sedla jsme si vedle Charlieho na gauč.
,,Bells už jsi si vybalila a myslím, že zítra už můžeš jít do školy." Řekl jen tak. Do školy!! Moje noční můra všichni budou čumět a mluvit o tom jak jsem tu nová. Pomoc!
Autor: jay (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Bella dítě problémů? 1.Kapitola Sbohem teplo:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!