Obyčejný den na škole ve Forks. Bella upoutá pohled všech kluků. Jestli vás zajímá přoč, tak si přečtěte tuhle kapču. :-)
23.09.2010 (17:15) • Deroo • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1194×
Sobotu jsem strávila s Alicí, Renesmé jsem raději nechala doma. A jak jsem zjistila, později si s Jakaem vyrazili ven. Taky dobře. Aspoň se pořádně pobavili. Já jsem chtě nechtě létala s Alicí po nákupním středisku. Koupila jsem si černé džíny se světle modrým tričkem a třpytivým páskem. Hrozně jsme se nasmály, jako za starých časů.
Povídaly jsme si o tom, co a koho jsme za těch 90 let potkaly. Kombinaci, kterou jsem si koupila, jsem si oblékla i dnes do školy. Zářivé trčiko s velkým výstřihem připoutalo pohledy všem kolemjdoucích kluků. Jake žárlil. Nejraději by každému utrhl hlavu, jak jsem vyčetla z jeho tváře. Ale musel se ovládat, protože ve škole byl pouze jako můj bratr, a ke všemu mladší.
„Proč sis to koupila? Jak je teď mám odhánět?“ strachoval se můj manžílek. Vždycky jsem milovala jeho žárlivost. Rozloučili jsem se objetím a každý se vydal svým směrem. Já jsem mířila na Biologii.
„Čau, jak je?“ pozdravil mě Edward.
„Výtečně, a u tebe?“ zeptala jsem se, aby to nevypadalo hloupě. Odpověděl, že se má líp jak nikdy jindy. Potom mi pochválil můj ohoz a já viděla, jak se jeho oči zastavily u mého výstřihu.
„Já mám oči tady,“ upozornila jsem.
„Ehm... sorry,“ a usmál se.
Pohodlně jsem se usadila a vytáhla si učebnice. Učitel vysvětlil látku a zadal úkol. Málem jsem spadla ze židličky, když jsem uslyšela název učiva. Probírali jsem vlákna cibule. Fakt, co se ještě nestane, pomyslela jsem si. Edward se jen usmál a pustili jsme se do úkolu. Na konci jsme se rozloučili a odešli ke svým rodinám. V jídelně jsem se potkala s Jacobem. Povídali jsme o všem možném a zrázu si na něco vzpomněli.
„Jacobe, teď jsem si vzpomněla, víš co bude zítra za den?“
„Neee... ?“ zeptal se tázavě.
„Renesmé bude mít narozeniny.“ Jake na mě jenom vyvalil oči.
„Úplně jsem zapomněl. Co jsem to za otce?!“
„Ten nejlepší,“ a políbila jsem ho sestersky na tvář.
„Bafff!“ vybafla na mě zezadu Alice.
„Nazdar čokle.“
„Csss, pijavice,“ odsykl Jake.
„Uklidněte se. Děcka se dívají. Alice co jsi potřebovala?“
„Viděla jsem, co se chystáš udělat. Áááá ráda bych si to převzala.“ Nejspíš viděla jak se chystám vytvořit bezva párty, ale moc mi to nejde, takže jí to nechám uspořádat. Aspoň si nebude potom stěžovat a podobně. Ovšem s tím, že jí to nechám udělat, přijde i něco jiného.
„Díky, díky. Takže musíme na nákupy. Počítám s tím, že nemáš žádné vhodné šatičky na takovou párty.“
„Však jsem nakupovaly v sobotu. Neblbni Alice. My nemáme tolik peněz jako vy,“ uklidnila jsem svoji kamarádku.
„A já nechci, aby moje žena měla takové šaty, jaké ji vybereš ty,“ postěžoval si Jake.
„Copak se ti v tomhle nelíbí?“ hodila na mě pohled.
„Právě, že líbí, a nejen mě.“ Zase spustil žárlivost. Nic nového pod sluncem. Přestávka skončila a já utíkala na další (m)učení, nebo spíše opakování. Fyzika mě nikdy nebavila, je nudná. Alice utíkla na matiku a já jsem jí zapomněla říct, ať si chrání mysl.
Takže jsem ji honem naťukala SMS: Renesmeein dar!!!
Odpověď přišla během chvilky. Jsem o krok napřed před tebou.
Nevím, jesli bylo dobré nechat Alici na starosti oslavu, ale věřím v to, že to nebude mít chybičku.
_______________________________________________________
Nevím, má to cenu pokračovat? Jak jsem si všimla, moc lidí to nečte. Baví vás to???
Autor: Deroo, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Bella Blacková 8. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!