Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bella Blacková 7. kapitola


Tak, tenhle dílek je celý z pohledu Renesmé. Taky rádi vzpomínáte na krásné chvíle, když prší? Tak si pojďte přečíst, na co vzpomínala naše kráska Renesmé! :-) Přeji příjemné čtení. Vaše Deroo :-)

Renesmé:

Závod a pobyt u Cullenů se mi velice líbil. Bylo tam spoustu adrenalinu, přítelství, ale taky negativního napjetí. Mezi Edwardem a mámou došlo nahoře k hádce. Důvod hádky, ale nevím - máma si moc kryje svoje myšlenky. Tátovi se nelíbilo, že jsme tam byly takhle dlouho. Dokonce jsme se musely hned po příjezdu jít osprchovat, abychom smyly jejich pach.

Nemohu zapomenout na tamtoho kluka ze Samovy smečky. Myslím, že se jmenoval Seth, ale nejsem si jistá. Na tom klukovi něco bylo. Něco okouzlujícího. Ale nebyly to ani oči, nebo postava, jako u Edwarda. Bylo to něco víc. Musím ho lépe poznat. Táta mi řekl, že je stejně starý jako já. Tedy šestnáctiletý. Třeba ho zase někdy potkám v lese. Dneska je sobota a příjemný den. Od samého rána prší. Déšť mám ráda. Ráda se v něm procházím, utíkám, ale hlavně přemýšlím a vzpomínám na svoje dávné kamarády z různých škol. Jednou jsem poznala fakt dobrou kamarádku. Jmenovala se Katharin. Byla milá, přátelská a hezká. Měla hnědé oči a hnědé, vlnité vlasy, které ji padaly pod ramena. Seznámily jsme se hned první den na střední v městečku Mistic Fall. Omylem jsem si spletla její auto s naším, a tak se z nás staly kamarádky. Chodily jsme spolu nakupovat, do kina a podobné holčičí věci. Cítila jsem se sní jako pravý člověk. Bylo velice těžké jí lhát o mém odjezdu. Byly jsme si fakt blízké, a proto na ni nikdy nezapomenu. Moje myšlenky zabrousily zpátky k Edwardovi. Tam na louce před jejich domem se na mě pořád díval těma zlatýma očima. Málem se mně podlomila kolena. Škoda, že zjistil, že umím číst myšlenky. Chránil si je a to dost dobře.

Proto jsem nastavila stejnou taktiku. Jelikož on uměl taky číst myšlenky, zpívala jsem si pořád jednu písničku, kterou mi pouštěla máma, když jsem byla malá. Byla to písnička, která byla hraná pouze na klavír. Jen instrumentální, ale velice krásná. Bella jí říkala moje ukolébavka. Když mně tato písnička hrála v hlavě, Edward byl překvapený.

„Odkud ji znáš?“ zeptal se mě.

„Odmala. Máma mi ji pouštěla před spaním,“ vysvětlila jsem.

„Tu písničku jsem napsal já pro ni. Překvapuje mě, že ji stále má a poslouchá ji.“ Tak tomuhle upírovi už k dokonalosti nechybí nic, pomyslela jsem si.

„Renesmé, nezajdem na pizzu?“ vyrušil mě ze vzpomínání táta.

Jasně. Jen se upravím,“ odpověděla jsem. Zezdola jsem slyšela, jak si v myšlenkách říká ach ty holky“. Musela jsem se tomu i zasmát. Hodila jsem na sebe krásnou modrou sukni s bílým tílkem a trochu se nalíčila. Nikdy nevíte, koho a kde potkáte.

„Sluší ti to,“ pochválil mě táta. Jelikož je o dost vyšší než já, zvolila jsem bílé střevíčky na pěti centimetrovém podpatku. Cestou jsme si povídali ovšem možném. Dokonce taky o úkolech. Což bylo divné. Představte si, že si s otcem vykládáte o tom, jak je učitel jeblý a neumí vysvětlit pořádně danou látku. Měla jsem nutkání zeptat se na Setha. Zvědavost nenechala spát. Zjistila jsem, že žije v Quileutské rezervaci, a že se věnuje autům a motorkám. Motorky mi táta hned zakázal, že prý ví, jak to dopadá. Prý má zkušenosti.

V pizzerii jsme potkali Embryho, Quila a Setha. To bylo milé překvapení.

První jsme se dali pizzu a pak se připojili k jejich zábavě. Což byl kulečník.

„Všem vám to natřem,“ upozornila jsem je.

„Nějak si věříš, kočko,“ pošťuchoval mě Embry.

Hrála jsem se Sethem. Udělalo mně to radost. A jak jsem říkala, se Sethem jsme byli tak dobře sehraní, že jsme je vážně porazili!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella Blacková 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!