Jak Renesmé zareaguje na velkou novinu? A co si pro ni připravil Jake? Vše se dozvíde zde. :-)
02.09.2010 (12:15) • Deroo • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1390×
„Mami, jakto, že znáš Alici a její rodinu?“ zeptala se mě, když jsme seděly u nás v ložnici. Nevěděla jsem vůbec s čím začít, jak jí to říct. U oběda jsem si všimla, jak pořád koukala po Edwardovi. Snad nemá stejný vkus jako já!
„No... pamatuješ si na tu rodinu, o níž jsem vyprávěla?“ To už jsem držela v klíně krabici se vzpomínkami.
„Jo, Cullenovi se mi zdá. Byl tam Edward, který tě proměnil, a kterého jsi milovala. Potom tam byla ta tvoje nejlepší kamarádka. Proč se mě na tohle ptáš?“ nechápala. Vzápětí jsem uchopila dvě fotky, které ležely tolikých let v téhle krabici.
„Tohle je Edward. Tvůj a můj přeměnitel. A tohle ta moje nejlepší kamarádka.“ Podala jsem jí fotky. Její pohled byl velice překvapený a zároveň vyděšený
„Takže mi chceš říct, že moje spolužačka Alice, je veskutečnosti ta Cullenová? A ten krásný kluk... můj přeměnitel? No bezva. A proč mi to říkáš zrovna teď?“
„Jak jsem šla v jídelně za tím černovlasým klukem, tak jsem šla rovnat účty. S Emmettem jsem si slíbila, že po mojí přeměně si dáme závod, kdo je znás rychlejší a silněší. Takže jsme se domluvili na dnešek ve 4 s tím, že se sejdem u nich. Myslela jsem, že bude dobré říct ti pravdu,“ odpověděla jsem jí na otázky. Ale takhle jí to říct, jsem neměla naplánované. Po dlouhém mlčení a snad přemýšlení promluvila.
„Dobře, ale před tím, než k nim půjdem, chci nabrat síly, abych mohla taky závodit s některým z nich. Jdeš se mnou?“ Byla jsem ráda, že to takhle vzala. Objala jsem ji a vydaly jsme se na lov. Samozřejmě se k nám přidal i Jake s tím, že má pro Renesmé překvapení. „To bude zase blbost,“ pomyslela jsem si. V lese byl klid. Klidně jsme mohli lovit a nabrat síly na závody. Ovšem klid moc dlouho nevydržel. Kousek od nás jsem cítila nepříjemný zápach a slyšela vrčení. Automaticky jsem si stoupala před Renesmé, která si zakrývala nos.
„Mami, co to je za smrad? To se nedá vydržet.“
„Milá dcero, to je moje překvapení,“ odpověděl Jake.
„To si děláš srandu??? Zatáhnout ji do klubu vlků? Víš, jak je vaše kontrola neovladatelná v naší blízkosti,“ vyjela jsem na něho!
„Klid, slibuji, že se vám nic nestane,“ a políbil mě.
„Mně se nic nestane i tak, ale Renesmé nemá zkušenosti.“ Obávala jsem se o naši dceru, která stála opodál a zakrývala si stále nos. Další věc, která mně nebyla jasná. Byla z půlky vlk, proč jí to tak vadilo ?
„Počkej, ty s námi nepůjdeš ke Cullenům?“ překvapil mě.
„Vidíš, jak je pro tebe nepříjemné cítit někoho jiného mého druhu. Tak bych se cítil i já!“ Měl pravdu. V tom se před námi objevili. Jered, Sam, Paul, Seth a Embry. Jako obvykle žádný neměl tičko. Těžký zlozvyk vlků. Ještě že se toho Jake zbavil.
„Renesmé tohle jsou něco jako tvoji strýcové. Paul, Jered, Sam, Embry, Seth. A tohle je moje dcera Renesmé,“ uvedl kluky do situace. Všichni těkali očima po mně a Renesmé. Ta podoba tam byt musela. A dost silná!
„Hmmm... hezké. Jenom kdyby tak nepáchly,“ zasmál se Embry. Dost ubohý vtip.
„Ahoj, Bello, rád tě vidím, po tak dlouhé době“
„Já tebe taky, Same, vůbec ses nezměnil.“
„To víš, to ta...“
„Vlčí věc,“ skočila jsem mu do toho. Podívala jsem se na hodinky. 15:15. Za chvíli jsem měli být u Cullenů.
„Renesmé, jdeme, ať nepříjdeme pozdě. Ráda jsem vás viděla. Určitě to nebylo naposledy.“ Renesmé se s hlubokým pohledem podívala ještě na Setha a kráčela za mnou. Bylo hezké vidět je opět pohromadě. Tu dávnou smečku, která byla jako moje rodina. Na rozcvičenou jsem si daly s Renesmé malý závod, který končil před domem Cullenů. Vyhrála Renesmé, která šla za Aliciním pachem. Když jsem ji dohonila, stála na místě jako přibitá a s vykulenýma očima sledovala krásný, prosklený baráček.
Autor: Deroo, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Bella Blacková 5. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!