Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bella Blacková 4. kapitola

Chris Weitz - A better life


Bella vyjíždí do své staré a oblíbené školy. Jak proběhne biologie? A co se stane ve školni jídelně? To vše si musíte přečíst.

Jelikož dům byl zcela hotový, mohli jsme s Jacobem vyjít do školy. Už jsme věděli, že jsou tady Cullenovi a oni věděli o nás. Kdoví, jak se budou tvářit, až zjistí, že Renesmé patří k nám.

„Vyjíždíme, zlato,“ zavolal na mě Jake.

„Ok,“ odpověděla jsem. Z hrůzou jsem nasedla do auta a bála jsem se okamžiku, kdy se  naše rodiny sejdou.

Jaké budou okamžiky s nimi trávené? Mohli bychom se spřátelit? Renesmé se celou cestu krášlila a usmívala se. Proč? Tohle jsem nevěděla, a ani jsem vědět nechtěla. Asi se chtěla svým novým spolužákům zalíbit. Snad i klukům, ale nejsem si jistá, zda by lidský přítel byl pro ni ten pravý! Pohled lidí na nás a naše auto mě vůbec nepřekvapil. Zatím je nikde nevidím, to je dobře. Ve škole se naše parta musela rozdělit, ale měli jsme scuka o obědové přestávce v jídelně. První hodina byla chemie, tam jsem žádného Cullena nepotkala. Biologie už tak dobrá nebyla. Vlastně byla nejhorší. Byl tam on. Pořád měl stejné hodiny. Můj anděl strážný mě asi nemá 2x v lásce. Učitel mě posadil vedle toho, kterého jsem kdysi dávno milovala. Díval se na mě úplně klidně s těmi zaltými oči.

„Ahoj,“ přivítal mě. Já naopak jen kývla. To ve mně byla pořád nenávist? Po těch dlouhých 90. letech? Však jsem měla Jacoba, kterého jsem milovala, který tu pro mě byl, když jsem to nejvíc potřebovala.

„Máme tady novou žačku, Isabellu Blackovou. Můžeš se nám trochu představit?“

„Jmenuji se Isabella  Blacková, ale moji přítele mně říkaji jen Bella. Přestěhovala jsem se z Londýna s spolu se sourozenci.“ Víc toho nepotřebují vědět ne? Celou hodinu jsem cítila, jak na mě zírá. Bylo to divné, přesně jako poprvé. Akorád teď jsem věděla, že nemůže mít chuť, se do mě zakousnout. Zazvonil zvonek na přestávku a já vyletěla ze třídy, jak nejrychleji obyčejí člověk může. Následovala angličtina. Udělalo se mi dobře, když jsem zjistila, že tuhle hodinu nezdílím s nikám z Cullenů.

„Ahoj Jakeu,“ přívitala jsem svého „bratra“. Chtěla jsem ho políbit, ale všimla jsem si pohledy ostatních a  zarazila se.

„Ahoj Bells,“ pozdravil mě s úsměvem.

„Jak ses dneska měl, brácha? Máte s Renesmé nějaké společné hodiny?

„Jo, fyziku a biochemii, ale celý den je mimo. Kdoví, na co naše dce... sestra myslí.“ Oba dva jsme se zasmáli.

„Nazdar, rodino,“ přišla k nám Renesmé.

„Jak se vede Bello?“

„Dobře,“ odpověděla jsem jí. Zachytila jsem pohled spolku, která seděl o dva stoly dál. Emmett  se na mě škádlivě ušklíbl. Pamatuju si, jak mně vždycky říkal, že budu tvrdý novorozenec. Slíbila jsem mu, že až se proměním dáme si závod v běhu a síle. Aspoň bude sranda. S Emmettem jsem se nikdy nenudila. Vždy to byl smíšek a hrozný pruďas. Zdvihla jsem se od  stolu a  šla za nimi. Všeci na mě  koukali, co to provádím.

„Co to děláš?“ zeptal se potichu Jake.

„Mám s Emmettem nevyřízené účty. Jdu to vyrovnat!“ Bylo to ryskantní. Renesmé si mohla dat 2+2 dohromady a mohlo jí dojít, že tohle jsou Cullenovi.

„Nazdárek,“ pozdravila jsem je. Ani jeden z nich nebyl překvapený, když jsem k nim došla. Alice a  Edward už jim asi všechno řekli.

„Emmette, pamatuješ si, co jsem si domluvili, potom co se  ehm... přeměním?“

„Jasně, kdo by si nevzpomněl. Dneska ve 4 sraz u nas. Pamatuješ si, kde býváme? Ehm... bývali!?“ No jo, kdo by si nevzpomněl na ten krásný domeček.

„Jistě, nejde zapomenout,“ podívala jsem se na Edwarda.

„Jo a dovedu si i Jakea s... Renesmé“

„Ona patří k vám?“ ptala se Alice. Netuším jak o ní ví! „Chodíme spolu na matiku,“ řekla. Asi věděla co mám v hlavě.

„Jo, patří!“

„Je ti celkem podobná,“ zapojil se do debaty Edward.

„Jo, ale né tak pitomá,“ řekla jsem a k tomu tichým hlasem přidala, „doufám“.

Všichni se rozesmáli a já odkráčela zpět ke své rodině.

Renesmé:

Dneska jsem byla klidnější, když jsem měla ve škole mamku s taťkou. Když jsme přijeli na parkoviště, doufala jsem že ho uvidím, ale nestalo se! Snad ho uvidím v jídelně. V budově se od nás mamka odtrhla a spěchala na svoje hodina a já na matiku. S černovlasou holkou jsem se potkaly už na cestě do třídy.

„Ahoj, já jsem Alice,“ představila se mi.

„Ahoj Renesmé. Kolik ti je?

„16 a tobě?“

„Taky. Máš hezké sourozence.“ To jsem asi říkat neměla. Alice se jenom usmála, ale v tom se  zarazila a měla divní pohled. Nechápala jsem.

„Toje dobrý,“ uklidnila mě. Bylo to zvláštní, ale dál jsem to neřešila. Učitel matiky nás utišil a posadil na svá místa.

„A ty máš nějaké sourozence?“ zeptala se během hodiny.

„Jo mám, 2“

„Děvčata v zadu se uklidní a dál budou počítat,“ pokáral nás vyučující. Malinko jsem se uchechtly a dál prováděly početní úkony. Další hodina byla fyzika. Byla jsem ráda, když jsem tam viděla tátu. Bohužel vedle něho nebylo místo, takže jsme seděli odděleně. S spolu jsem měli dál biochemii. O obědové přestávce jsem se s našima setkala v jídelně. Tam se stalo něco velice zvláštního. Mamka se zvedla a odkráčela ke stolu, kde seděla Alice a její sourozenci. Vybavovala se s černovlasým klukem a vypadalo to tak, že si skvěle rozumí a znají se. Kdo to mohl být? Když přišla zpět knám nemohla jsem se nezeptat.

„Ty znáš Alici a  její rodinu?“

„Ehm... řekneme si vše doma!“

Bella:

Věděla jsem, že ještě včera jsem Renesmé nechtěla nic říct, ale potomhle se tomu nevyhnu. Je načase jít s pravdou ven.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella Blacková 4. kapitola:

 1
1. kaculinenecek
29.07.2011 [9:15]

pockej ony jsou nejake drivejsi kapitoly??? a nejake drivejsi stranky?? jestli jo pls adresu a nazev tve povidky, nebo alespon neco, podle coho bych tu kapitolu mohla najit. diky... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon povidka jinak suprova Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!