Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bella Blacková 3. kapitola

CC8


To, čeho se Bella nejvíce bála, se stalo. Jak to dopadne, když se potká s Cullenovýma?


Renesmé:

Do nové školy jsem se moc těšila, protože tady studovala i moje máma – když byla ještě člověkem. Táta, jak jsem se dozvěděla, chodil do školy v rezervaci. Doufala jsem, že bych tady mohla najít konečně nějakého přítele jako máma – klidně i lidského. Na to, že jsem z větší části upír, mně lidská krev moc nevadí. Pachu lidí si ani nevšímám, i proto nemám problémy se sblížením a získáním přátel. Nasedla jsem do našeho Porsche a uháněla ke škole.

Když moje autíčko zastavilo na školním parkovišti, lidé se za mnou hned otáčeli. To mi ani nevadilo, byla jsem už na to zvyklá. Kluci mě moc nezaujali, až na jednoho! Seděl v jídelně v klubku ostatních spolužáků. Nejvíc na mě udělaly dojem jeho zlaté vlasy a oči. Hypnotizoval mě s nimi! Všichni byli krásní. Bylo zvláštní, že on a jeho kamarádi měli stejně světlou tvář jako já. To mě zarazilo! Oni se na mě taky dívali, že nechápou, proč jsem tak světlá. Na chvíli se mi podařilo poslouchat myšlenky ostatních. Řeknu vám, ti mají, ale zvláštní myšlenky. To bylo samé „ta je nová?“ a „to je kost. Co? “ i jsem se musela usmát. Utíkala jsem na matiku, kde jsem potkala černovlasou holku, která seděla v jídelně vedle toho krásného kluka. Volné místo bylo jenom vedle ní, tak jsem si k ní přisedla. Jenom jsme na sebe kývly na pozdrav a dál se věnovaly látce. Matiku jsem pochopila snadno, protože tuhle látku umím nejlépe. Zbytek dne ubíhal celkem v pohodě. Když jsem přišla domů, pokoje už byly hotové.

Bella:

Mezitím, co byla Renesmé ve škole, tak jsme s Jakem upravovali pokoje. Jelikož to bylo rychlejší než jsme čekali, vyrazili jsme si odpoledne sami dva na lov. Nebylo těžké se v lese vyznat, dost jsme si toho pamatovali z mládí.

„Zastav se!“ zakřičel na mě. Nevěděla jsem proč, ale po chvíli jsem pochopila. Nebyli jsme tady sami. Teda jako na lovu. Zápach byl známý, ale nevěděla jsem, kam ho zařadit.

Až po chvíli jsem zpozorovala postavu muže, který měl světlé blond vlasy a tak 170 cm. V duchu jsem si říkala, že to není možné, že se mé noční můry nemohly naplnit. Ale bylo to tak, když se  postava objevila jasněj, spadla mně brada dolů.

„Bello?“ ozval se hlas.

„Carlisle?“ opětovala jsem poznámku.

„Co ty tu ... jakto že ... co Jake?“ nemohl normálně mluvit. Ani se mu nedivím. I já jsem byla v šoku. Když jsem mu chtěla odpovědět, objevila se další postava. Malá, černovlasá a krásná Alice. Té, jako před tím Carlisleovi, spadla čelist dolů.

„Bello?“

„Už zase,“ pomyslela jsem si. Ale z toho, že tu Alice je, jsem měla radost. Vrhla jsem se jí do náruče a silně stiskla. Tak moc jsem byla ráda, že ji vidím. Jacob stál a nevěřícně se díval na Carlislea, Alici a mě.

„Co ten tady dělá? Už smrdíš jako on,“ šťouchla si.

„Kroť se, ty pijavice,“ vykřikl na ni a zavrčel.

Jaku, ona je v pohodě, budeme si muset zvyknout.“ A políbila jsem ho. Další šok pro členy Cullenovi.

Počky, tvoje rychlost, tvůj stisk... ty jsi... jedna z nás... jinak bys tady nebyla. A ty si teď políbila... fůůůj!!!“

„Je toho víc, Alice,“ ukázala jsem na prsten. Byla v totálním šoku. V tom doběhl on a byl víc v šoku, než ti dva zbývalí. Zrovna jsem se tiskla k Jakeovi, který zavrčel, a chvěl se. Znala jsem to, chtěl se proměnit na vlka.

„Jacobe, zlato, ne! Neboj se, nic se nestane,“ uklidňovala jsem ho.

„Bello?“ zeptal se sladce a tázavě.

„Edwarde!“ odpověděla jsem suše.

„Jak to, že jsi tady? A v 17. ? A s ním?“ ukázal na Jakea. Ten znovu zavrčel a sním zároveň i Edward.

„Zapomněl jsi, co se stalo tak před 90 lety? Před tím, než si odjel kamsi do kšá? On... má jméno a pomáhal mně, když jsem byla v nejtěžších situacích. A  postupně se z nás stal jaksi pár,“ A ukázala jsem opět na prsten. Edwardovi se jen valily oči z důlků.

„A kdyby jste nás teď omluvili, pokračovali bychom dál v lovu,“ řekl Jake. Odstoupil kousek dál a proměnil se ve vlka, aby bylo lovení snazší. Moji staří známí se za náma jen ohlédli. Věděla jsem to, věděla. Že jsem vůbec souhlasila s tím vrátit se zpět. Ulovit kořist nebylo tak těžké, protože moje„duše“ byla na 100% rozzuřená. Když lov skončil, běželi jsme domů. Po cestě žádný z nás nepromluvil. Ani se nedivím. Renesmé seděla na gauči a sledovala televizi.

„Kde jste byli tak dlouho?“ zeptala se, když nás spatřila.

„Jake si chtěl zalovit, tak jsem šla s ním. Jak bylo ve škole? Úkoly máš hotové?“

„Pohoda, jako vždycky. Jo mám, ale řeknu ti, že dnešní kluci mají divné myšlenky. Jo, potkala jsem tam takovou partu a ti mají stejně světlou pleť jak my. Asi mají málo krvinek.“ A odešla. Nechtěla jsem jí říkat, že ta skupinka, kterou potkala, neměla málo krvinek, ale byli stejní jako my. Jacob na mě svrhl pohled.

„Proč si jí to neřekla?“

„Ještě ne! Ví o tom, že někdo jako Edward a Cullenovi existují, ale neví, jak vypadají.“

Jakeovi se to nelíbilo, ale já jsem jí pravdu říct nemohla!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella Blacková 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!