Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bella Blacková 2. kapitola

Jacob a Bella


Bella a její rodina přijede do Forks, a začnou si zařizovat domek.

Jakmile se letadlo vzneslo, do uší mi začala hrát mp3. Hudbu jsem si vychutnávala jak nikdy jindy, a tak mi cesta ubíhala rychleji. Jake seděl vedle mě a pozoroval velikou a modrou oblohu, která byla všude kolem nás. Renesmé seděla před námi s cizím klukem a skvěle si rozuměli. Divila jsem se, že se dokázala takhle dobře ovládat, protože voněl lákavě.

Přímo k nakousnutí, ale jak bylo vidět, ona si toho ani nevšimla. Nějak už byla naučená, že lidskou krev nepijeme, tak si ji asi ani nevšímala. Ale potom pomalu usínala. Asi se ptáte, jak může spát, když je upír. Ale jak už jsem řekla, je dcera Jacoba, takže napůl upír s vlkodlakem, ale i vlkodlak potřebuje spánek. Ani já do teď nechápu, jak to že  se neproměnila celá. Asi měla vůči sobě  nějaké vlčí ochranné látky, které tomu zabránily. Bývá to divné, když oba dva spí a já jako jediná bývám vzhůru. Když si nemám s kým povídat, a na nic se mně nechce myslet, protože moje myšlenky vždy zabrousí do Forks, kde  jsme právě letěli začít opět nový život.

Vzápětí jsem si vzpomněla, že jak přijedeme, musím pro nás zařídit školu. Jelikož ani jeden z nás nestárne, chodíme pořád do školy. Lidem je divné, že já a Renesmé máme světlé tváře a Jake je tmavší pleti, a přitom jsme rodina. Do školy se pokaždé hlásíme jako sourozenci. Jake a Renesmé chodí do prváku, jelikož  jim je 16. let. Renesmé, když byla malá, rostla  rychleji než ostatní děti. Ve 12. vypadala na  16, a tak ji to už zůstalo. Já, když jsem se  proměnila, tak mi bylo 17, takže jsem pokaždé začínala ve druhém ročníku. Stejně jako… ale tuhle myšlenku jsem okamžitě vypustila z hlavy a chytla Jakovu ruku, aby moje myšlenky ustoupily. Začala jsem přemýšlet nad tím, jestli Jake pořád slyší hlasy ostatních vlků, a kdyby jo, tak proč mi o tom neříká? Bylo to něco tajného, nebo urážejícího, co bych neměla vědět?

Než jsem se nadála, letadlo přistálo v Seattlu. Byla to rychlá cesta.

„Tak kam vyjedeme jako první? Mohli bychom si pořídit nové autíčko,“ navrhla Renesmé. Ano auto jsme potřebovali, to byla pravda.

„Dobře, první půjdeme koupit nové auto a potom se půjdeme podívat, jestli stojí můj dávný dům ve Forks. Kdyby ne, půjdeme se podívat do La Push, kde býval tvůj otec.“

Jake se na mě podíval a přihodil úsměv. Určitě byl rád, že se chci sekat s ostatními členy Samovi smečky. U výběru auta jsme se hádali, ale po chvilce jsme si vybrali krásné a rychlé Porsche. Vyjeli jsme směrem k mému starému domovu. Překvapilo mě, že tam pořád stál a ani nebyl moc poškozený. Dokonce i nábytek tam byl pořád stejný, ale my jsme se rozhodli pro nové, kompletní vybavení. Pokoje jsme celé přeházeli kromě kuchyně a obývacího pokoje. Nové zařízení stálo dost peněz, ale to nám nevadilo.

„Jdu nás  zapsat do školy,“ řekla jsem Jakovi po našem příjezdu z nákupů. V telefonním seznamu jsem vyhledala číslo na školu a už volala.

„Dobrý den, já bych ráda zapsala svoje děti do školy, pokud by to bylo možné,“ řekla jsem jako náš zástupce.

„Ano... jména. Renesmé Isabella Blacková do prvního ročníku... Jacob Black taktéž, a na konec Isabella Blacková do druhého ročníku. Papíry... mno víte, mně teď sklátila nemoc, mohla byste ty papíry poslat po dětech, prosím? Děkuju a nashledanou,“ a zavěsila jsem.

„Renesmé zítra nastupuješ do školy, cestu ti můžu ukázat ještě dneska. Vypadáš hladově, tak půjdeme na lov.“

„A ty a táta nastupujete kdy?“

„Mno asi až pozítří, chceme to tady pořádně dodělat, kdyby se někdo ptal na tvoji pleť, víš co máš odpovědět ne?“

„Jo, jo... mám málo krvinek. A kde je táta?“

„Vypravil se za svými starými přáteli vlkodlaky.“ Jen přikývla a už jsme se  vydaly do lesa a ke škole.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella Blacková 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!