Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bella Blacková 16. kapitola


Tak máme tady konečně kapitolu, která nám odhalí tvář neznámé upírky. Jak se vše odehraje, to si musíte přečíst. Přeji napínavé a příjemné čtení. Prosím o komentáře. :-)

Část I.

„Jak povědomá?“ zeptala se mamka.

„No, mám takový pocit, jako bych ji už někdy viděl. Akorát nevím kde, nemám ji kam zařadit,“ vysvětloval táta. Mamka si k taťkovi přisedla a začali si povídat.

„Nechceš něco k jídlu, Renesmé?“ vyzvídal.

„Ne, děkuji. Já si půjdu dopřát sprchu, a pak budu v pokoji, kdybyste něco potřebovali.“ Po schodech jsem šla pomalým tempem. To trochu vyděsilo mámu, která na tohle nebyla zvyklá. To já vždycky lítala po schodech jako největší blázen. Dopřála jsem si pěkně dlouhou a příjemnou koupel. Potom jsem zalezla do pokoje a pustila si svoji hifi věž. Vzala jsem si knížku, rozsvítila lampičku a vyhnula jsem se všem myšlenkám. V tom ale vtrhla do pokoje máma.

„Hele, Rení, co se to s tebou děje? Nepotřebuji číst myšlenky, ani vycítit pocity, abych věděla, že si s něčím lámeš hlavu.“ To už seděla vedle mě na posteli a držela mě kolem ramen.

„No víš... kdysi jsem měla takový sen, že jdu lesem a naráz jsem slyšela výkřik. Vydala jsem se zatím křikem, a tam jsem viděla tu upírku, jak se krmí ze Setha. Pak se otočila a řekla 'Ahoj Renesmé.' Ale už si nevzpomínám na její obličej.“ Popsala jsem mamce sen, který mě tenkrát tak vyděsil.

„To bude v pořádku, zlato,“ dala mi pusu, pohladila mě a šla do své ložnice. Já se i přes pořádnou koupel cítila unavená. A  proto jsem zavřela knížku, zhasla lampičku a se zavřenými oči se vydala do snů.


 

Část II.

Dneska jsem sama doma. Naši se rozhodli, že si vyjedou na bowling spolu s Emily a Samem. Mohla jsem jet s nimi, ale rozhodla jsem se, že potřebují taky toho soukromí bez svého potomka. Zavolala jsem Tamce, jestli by nechtěla přijít, že bychom si udělaly dívčí párty, ale ona řekla, že jí není dvakrát nejlépe. Potom jsem zkusila Karolínu, ale ta byla pro změnu u babičky. Tak jsem zůstala úplně sama. Sešla jsem do obýváku a sedla si k televizi, jenže v ní nic nebylo. Rozhodla jsem se, že si půjdu vypůjčit DVD do půjčovny. Vzala jsem si kabát, zamkla a vydala se na cestu. Bylo vidět, že se Vánoce blíží každým krokem. Mraky měly barvu šedé s bílou, přesně jako kdyby se chtělo začít sypat do bílého peří, kterému my říkáme sníh. DVD půjčovna byla zaplavena lidmi, kteří jsou stejní jako já. Obyvatelé Foks, kteří nevědí, co podniknout. Najednou jsem zahlédla známou tvář.

 

„Ahoj Lukáši,“ plížila jsem se za ním.

„Jé, ahoj. Co ty tady a sama?“

„Mno brácha se ségrou vyrazili na bowling, jenže mně se nechtělo, takže jsem zůstala doma. Ale v telce nic není, tak jsem se rozhodla, že zajdu sem. A co ty tu?“

„Ségra má doma kámošku a já jsem byl donucen jim zajít pro film.“

„Aha.“ Chvíli jsme si spolu ještě povídali. Potom jsem našla i já film, který by mě mohl bavit, a tak jsem šli zaplatit k pokladně. Tím se naše cesta rozdělila, a každý si šel svým vlastním směrem. Cestou domů jsem měla pocit, jako by mě někdo sledoval. Nenápadně jsem zvýšila tempo chůze a pospíchala domů. Moje paranoia už mě dohání k šílenství. Zapadla jsem dovnitř a pořádně se zamkla. Rozsvítila jsem v kuchyni a obýváku. Mezitím, co se film načítal, jsem si připravila čaj a popcorn. Film byl na začátku trochu depresivní, ale potom se to zlepšovalo. Asi po patnácti minutách se rozzvonil zvonek.

„Ahoj, slyšel jsem, že si sama doma, tak mě napadlo, že zaskočím na návštěvu.“ Byl to Seth.

„To jsem ráda. Pojď dovnitř. Dáš si něco?“

„Čaj prosím. Dneska je tam dobrá zima,“ začal se smát.

„Ještěže tu bydlí Jake, který aspoň trochu odstraňuje ten puch.“

„Velice vtipné. Jestli se ti tu nelíbí, můžeš jít. Na, tady je ten čaj!“ řekla jsem se smíchem.

„Né, to je dobré, už jsem si zvykl a ty moc tak jako oni nesmrdíš. Co děláš, když jsi sama doma?“

„No, dívám se na DVD, protože v telce nic nedávají.“

„Na co koukáš?“

„Myslím, že se to jmenuje Nezapomeň na mě. V celku dobrý film,“ vyprávěla jsem mu, když jsme mířili zpět do obýváku.

„Jo, o tom jsem slyšel. Tam hraje ten... Robert Pattisson ,né? Prý je teďka nejžhavější hvězda.“

„O tom ani nevím. Ale pěkný je, to se musí nechat,“ začala jsem se smát a Seth se přidal taky. Sedli jsme si na gauč blízko sebe a dál sledovali film. Chtěla jsem ho přetočit na začátek, ale Seth říkal, že on se rychle orientuje. Občas jsme se zasmáli nebo prohodili pár slov. Jednu vlastnost máme stejnou. Oba dva rádi kometujeme to, co se ve filmu odehrává. Těm komentářům jsme se asi zasmáli nejvíc. V tom se opět ozval zvonek.

„Ty někoho čekáš? Nebo je to Jake a Bella?“

„Ti mají klíče, nezvonili by!“

„Tak jdi otevřít, ne?“ drcal do mě.

„No víš... když jsem šla domů, tak jsem měla pocit, jako by mě někdo sledoval. Ale potom ses objevil ty, tak jsem myslela, že jsi to byl ty!“

„Snad se nebojíš. Však jsi vlkoupír a já vlk. Nic se nám nestane.“ To, co následovalo potom, to jsem vůbec nečekala. Seth mě pohladil po tváři a dal mi jemný polibek. Já mu to opětovala nejlepším úsměvem, který mám. Jelikož zvonek nepřestal zvonit, šla jsem otevřít.

 

„Ahoj Renesmé. Stýskalo se ti?“ Nemohla jsem ze sebe vydat ani hlásku. To není možné. Z šoku, který jsem prožila, jsem začala koktat.

„Ka – ka – Katarin? Co, jak?“ V tom jsem za sebou uslyšela zavrčení, a když jsem se pootočila, stál mi v obýváku velký, šedobílý vlk, který se chystal zaútočit.

„Sethe, nééé!“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella Blacková 16. kapitola :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!