Tenhle dílek je do půlky z pohlednu Belly, a potom z pohledu Renesmé. Jste zvědaví, co se odehrálo na útesech? Kdo s kým tam byl? Když si přečtete tenhle dílek, vše se dozvíte.
04.10.2010 (08:00) • Deroo • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1193×
Bella:
Byl pátek, den před oslavou. Renesmé nebyla ve škole, protože šla s Jakem lovit mimo město, tak jsme měly aspoň jistotu, že se nedozví o překvapení. Poslední věc, kterou jsme musely zařídit, bylo pozvat spolužáky. Udělaly jsme to následovně. Alice vytiskla pozvánku na papír velikosti A4, kde byly napsány všechny podrobnosti. Rozdávaly jsme je děckám, které chodí s Renesemé na předměty a děckám, které se nám zamlouvaly. Alice měla o oslavě vizi a říkala, že to proběhne náramně.
„Koho ještě pozvat?“ Alici se zdálo, že lidí je pořád málo. A náhle mi něco blesklo hlavou.
„A co takhle Setha, Embryho a spolek?“ navrhla jsem.
„Myslíš tu partu zablešenců z La Push?“ Jakmile to dořekla, zavrčela jsem na ni.
„Promiň. Nemyslela jsem zrovna Jacoba. Já ti nevím, Bello. Mně se to nezdá jako moc dobrý nápad. Přece jenom spojit upíry a vlky není ten nejlepší volba.“
„Ale je to Renesmina oslava a myslím, že by se jí to líbilo, kdyby tam byli. A potom by ti za to byla vděčná,“ ujistila jsem kamarádku.
„Tak jo, ale já je tam zvát nebudu!“
„To je ok. Já zavolám Jakovi, aby jim tu pozvánku poslal telepaticky.“ Moje černovlasá společnice se usmála a běžela na hodinu. Zbývalo ještě pár minut do zvonění, a tak jsem zavolala svému drahému.
„Ahoj, lásko, potřebuješ něco? Jak je ve škole?“
„Dobře. Máš někde blízko sebe naši dceru?“
„Ne, je tak 2 kilometry ode mne. Proč?“ zajímal se.
„Aby neslyšela o oslavě. Rozhodla jsem se, že by nebylo špatné tam pozvat i zbytek tvojí smečky. Tak kdybys jim to mohl telepaticky oznámit a říct podrobnosti.“
„Fajn. Myslím, že bude mít Renesmé radost. Hlavně ze Setha a Seth bude rád za pozvání. Hihihi. Slyším zvonek, tak se jdi učit a nezlob tam!“
„Hahaha, zase velice vtipný. Pá a pusu. Miluju tě,“ usmála jsem se do mobilu, i když to nemohl vidět.
„Já jsem vtipný pořád, taky tě miluju,“ rozloučil se semnou a zavěsil.
Renesmé:
Něco se dělo a já neměla potuchy co. Naši si dosti kryli hlavu, ale to i Alice. Našla jsem si tady dvě nové kamarádky. Emu a Tamaru. Ema je vysoká blondýna, která si o sobě myslí, že je středem vesmíru. Ale v soukromí se s ní dá vydržet. Tamara je menší brunetka, zdá se mi, že bude asi samotářský tip. S holkama jsem se srazila v jídelně, když jsem si šly vybírat oběd. Domluvily jsme se, že si večer zajdeme do kina, aby jsme se mohly lépe poznat. Bavily jsme se náramně. Po cestě domů jsem se potkala se Sethem.
„Čau, upířice.“
„Teoreticky nejsem jenom upír. Jsem napůl to co ty. Vlku!“ poškádlila jsem ho.
„Co tady vůbec děláš?“ zajímala jsem se.
„Mám hlídku. Kdyby se tu objevil někdo nezvaný, tak ať ho mám na mušce,“ objasnil mi situaci a přihodil lišácký úsměv.
„A co ty? Tak sama a bez ochrany?“
„Byla jsem venku s kamarádkami a teď mířím domů.“ Byl tak rozkošný. I přesto, že dostane od Sama výprask, mě zavedl na místo, které bylo daleko od hlídačky. Zavedl mě na útes, ze kterého byl krásně viděn západ slunce. Kolem útesu nebylo nic jiného něž stromy a pod ním jezero. Našli jsem si krásné, rovné místo a tam si sedli. Povídali jsme si o všem možném. Moc se mi to líbilo. Postupně jsme se přibližovali těly k sobě. Najednou jsem uslyšela v jeho hlavě rozkaz: Sethe, mazej na své místo! By to Sam. Od útesu jsme na místo hlídání běželi. On samozřejmě ve své vlčí podobě. Běželi jsme bok po boku a občas na sebe mrkli. Před mojí otočkou domů si v hlavě řekli ahoj a rozdělili se.
„Ahojky, rodiče, jak se tady máte?“ přivítala jsem je hned ve dveřích. Mamka se na mě podívala s ustaraným výrazem a já jsme hned mohla vyčíst, co se jí honí v hlavě.
„Proto ta hlídka,“ řekla jsem si potichu sama pro sebe. Ale bylo mi jasné, že i oni to slyšeli. Potom jsem proběhla upíří rychlostí do své koupelny. Jak se na mě spouštěla teplá voda, přemýšlela jsem nad tím, co to mohlo být za upíra. Najednou jsem dostala o Setha strach. Jestli je to nějaký hodně starý upír, nemá šanci ho zastavit. Slyšela jsem, jak mamka s taťkou zalezají do postele. Já jsem si ještě chvíli užívala teplné vody, a pak zalehla taky.
Dneska jsem vynechala školu a šla lovit s Jakem. Jeli jsme mimo město, aby ve Forks ještě nějaké zvěřtsvo zůstalo. Po cestě jsme moc nemluvili, až na jedno téma.
„Co jste dělali včera se Sethem?“ zašklebil se na mě.
„Jak o tom víš, sakra?“ S tátou jsem mohla mluvit jak s kamarádem a to mě vždy těšilo.
„Však víš, že si čtem myšlenky. Tak co? Co bylo na útesu? Nechci se vyptávat jeho.“
„No jo, vaše myšlenky. Potkali jsme se, když jsem šla domů. Zavedl mě na útesy a tam jsme si povídali. Dokud ho nenapomenul Sam,“ vysvětlila jsem mému zvědavému otci.
„Jenom povídali?“
„Jo... tati, jsme jen kamarádi, nedomýšlej si hned něco jiného.“ Společně nás zachvátil smích. Potom jsme vystoupili a vydali se lovit. Táta se nepřeměnil, jak měl obvykle ve zvyku. Překvapilo mě to.
Zkolila jsem mědvěda a pumu. Od táty jsem se vzdálila, abychom si nelezli do “křoví.“ Neviděla jsem ho, ale cítila. Slyšela jsem, jak mu zvoní mobil, ale neslyšela, co si s kým povídá. Sešli jsem se u auta. Rychle na mně poznal, že je mi líp. Moje oči se totiž dostaly z černé barvy na zlatavěhnědou.
„Jaký si měla jídelníček?“
„Pumu a medvěda. A co ty jsi měl dobrého?“
„Jednu srnku, to mi stačí. Já radši normální jídlo,“ usmála jsem se na něho a on mě objal. Potom jsme nastoupili do auta a jeli domů.
_______________________________________________________________
Už se těšíte na párty? Líbila se vám tato kapitola? Přihoďte nějaký komentář prosíím.
Autor: Deroo, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Bella Blacková 10. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!