Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ako som sa dostala na začiatok? - 6. kapitola

scarlett84


Ako som sa dostala na začiatok? - 6. kapitolaAhojte, tak a je tu pokračovanie. Snáď sa Vám to bude páčiť. Za komentáre vopred ďakujem. :)

Ako som sa dostala na začiatok? – 6. kapitola

Bella

Ležala som vo svojej posteli a čakala na Edwarda. Presvedčila som ho, aby išiel na rýchly lov, lebo som videla na jeho ónyxových očiach, že to potrebuje. Ovieval ma chladný vietor a začínalo mi byť už chladno, tak som sa viac zababušila do periny, ale veľmi to nepomohlo. Okno som nechala otvorené preňho. Jediný chlad, ktorý mi nevadil, bol Edwardov. Kedy už konečne príde? Neviem sa ho dočkať, ale na druhej strane mám obavy.

Zrazu ma chytili okolo boku dve studené ruky.

„Edward,“ vzdychla som.

„Som už pri tebe a nikdy ťa už neopustím,“ zašepkal mi do ucha.

„Ty za to nemôžeš. Neopustil si ma,“ usmiala som sa.

Prevalila som sa na druhý bok, aby som mu videla do očí. Mal ich ako roztavené zlato a začala som sa v nich utápať.

„Ty vieš o mne všetko, ale ja o tebe pomaly nič,“ zlomene povedal.

„Čo by si chcel vedieť?“ Zdvihla som ruku a pohladila ho po tvári.

„Všetko,“ povedal a pobozkal ma na líce.

„Takže spoznali sme sa, tak ako si pamätáš. Všetko bolo skoro identické pokiaľ sa neobjavila Sienna, ktorá prekazila môj plán, ale na jednej strane som jej za to vďačná. Skutočnosť, že si upír som zistila vďaka Jacobovi, ktorý mi to prezradil, dalo by sa povedať omylom, lebo som to z neho dostala, dalo by sa povedať, pod nátlakom. Vieš, on pochádza z rezervácie a bude z neho menič, ale aj niekto oveľa podstatnejší pre našu rodinu. Budeš ho mať rád, aj keď začiatky boli ťažké, a to hlavne kvôli tomu, že si naňho žiarlil, ale to ti vysvetlím až potom.

Inak, keď bude búrka, tak nebude najlepší nápad, aby som s vami šla hrať bejzbal, lebo tam prídu upíry a budú sa ma pokúšať zabiť, a to hlavne James, ktorý je lovec a vyberie si ma ako svoju korisť. Samozrejme, že vy ho zabijete, ale to ma stihol ešte uhryznúť, ale nepremenila som sa vďaka tebe, lebo si zo mňa vysal jed. No, ale aj tak som skončila v nemocnici, lebo to neobišlo bez menších zranení. Jeho dvaja spoločníci utečú a Victoria, ktorá ho milovala sa ma pokúsi zabiť, a preto si vytvorí armádu novorodených, ktorí sa ma pokúsia zabiť.

Inak som sa ťa chcela opýtať. Nechcel by si ísť so mnou na ten ples? Minule si ma pozval, ty a to som mala nohu v sadre a veľmi som sa netešila, lebo som neovládala umenie tanca, ale teraz je rada na mne,“ usmiala som sa naňho.

Edward

Počúval som jej rozprávanie a úplne sa do toho vžil.

Kto je Jacob? Budem naňho žiarliť? Ona sa zaplietla s meničmi? Budem ho mať rád? Mal som chuť jej položiť toľko otázok, ale nechcel som ju rušiť v rozprávaní. Chcel som si to pamätať, ale nemohol som, lebo som to ešte nezažil. Potom sa dostala k časti, kde sa ju pokúšal zabiť James. Mal som chuť roztrhať toho upíra.

Nechápem, ako môže o tom rozprávať s takou ľahkosťou. Dosť ma zaujala časť, keď rozprávala, že som jej vysal jed, tak toto som si nevedel ani predstaviť. Ako som to dokázal? Veď jej krv je to najlahodnejšie, najúžasnejšie.

Zatriasol som hlavou, aby som na to nemyslel, ale veľmi to nepomáha. Radšej som sa snažil započúvať do jej hlasu, ale keď spomenula, že sa ju pokúsila zabiť Victoria s novorodenými, mal som pocit, že by som dokázal odpadnúť. Čo všetko musela kvôli mne podstúpiť? Čo všetko bude musieť kvôli mne podstúpiť? Nie, nedovolím to, aby trpela, ale ona už trpí.  

„Inak som sa ťa chcela opýtať. Nechcel by si ísť so mnou na ten ples? Minule si ma pozval ty, a to som mala nohu v sadre a veľmi som sa netešila, lebo som neovládala umenie tanca, ale teraz je rada na mne.“

Tak s touto otázkou ma dostala, ale aj potešila. Chce ísť so mnou na ples.

„S radosťou s tebou pôjdem na ples,“ pravdivo som jej odpovedal.

Bella

Nemohla som sa dočkať toho, že s Edwardom pôjdem na ples, aj keď som stále človek a obe nohy mám ľavé, ale snáď som nezabudla tancovať. Prinajhoršom je Edward úžasný tanečník a nikdy by nedovolil, aby som spadla.

Spomínam si, ako sme vedeli pretancovať celý večer a pri tom bolo medzi nami kúzelné iskrenie.  Naučila som sa snáď tancovať všetky druhy tanca, ale niekedy to bolo ťažké hlavne, keď sa ma snažil naučiť tancovať napríklad takú sambu. To sme nevydržali dlho a skončili sme pri našej obvyklej činnosti.

„Na čo myslíš?“ Čakala som, kedy sa ma opýta túto jeho otázku.

„Na lekcie tanca,“ odpovedala som.

Nechápavo sa na mňa pozrel, tak som mu to začalo vysvetľovať.

„No, bolo to veľmi zaujímavé. Vieš, že si úžasný tanečník, ale taká samba nám trvala trošku dlhšie,“ začervenala som sa.

„Milujem to, keď sa červenáš.“ Zadíval sa mi do očí.

„Ja ťa milujem celého.“  Prvýkrát som mu vyznala lásku odkedy sme sa vrátili do minulosti.

„Milujem ťa,“ povedal. Pritiahol si ma bližšie a približoval sa svojimi perami k tým mojim. Srdce sa mi rozbúchalo a oči som privrela.

Svojimi perami sa dotkol tých mojich, ale len na sekundu, ale bol to neuveriteľný pocit. Už som ho necítila pri sebe, ale keď som otvorila oči, tak stál na druhej strane izby.

„Prepáč. Nechcel som, aby to tak dopadlo,“ strápene povedal.

„Nemáš sa za čo ospravedlňovať. Viem, ako sa cítiš aspoň z časti, veď aj ja som bola upírka.“

Nechcem, aby sa tak trápil. Najradšej by som sa k nemu rozbehla, objala ho a šepkala mu, že všetko bude v poriadku, ale nemôžem. Už len z dôvodu, že moja prítomnosť mu spôsobuje muky a ďalší dôvod je, že tomu neverím ani sama.  

„Ako som to zvládol? Ako som sa s tebou dokázal milovať?“ Prešiel si rukou po vlasoch.  

„Bolo to také ľahké. Bolo to, ako keby sme boli dve skladačky, ktoré sú stvorené pre seba. Po svadbe si ma zobral na ostrov Esme, prv si mi nechcel povedať kam ideme, ale ja som ti verila. Verila som ti, že to bude dokonalé a aj bolo,“ usmiala som sa a pozrela mu do očí. V jeho očiach sa odrážalo toľko emócií. Bola tam netrpezlivosť, láska, zvedavosť a mnoho iného.

„Čakal si ma v mori a ja som prišla za tebou. Svetlo mesiaca sa odrážalo od tvojej pokožky. Bol si krásny. Nemohla som uveriť, ako niekto taký dokonalý si mohol vybrať osobu ako ja. Podišla som k tebe a ty si ma objal. Pozrel si sa mi do očí a ja som vedela, že to zvládneš, že dnes sa spojí oheň s ľadom. Vášnivo si ma pobozkal, ale pritom si nezabudol na moju ľudskosť. Do toho bozku si dal aj nežnosť a lásku. Bozkával si každý kúsok môjho tela, ktoré v tú noc patrilo tebe. Nezabudol si ani na jeden milimeter, a potom si spojil naše telá, ale nie len je, ale aj naše duše.“

Jeho oči už nemali zlatú, ale ónyxovú farbu. Hľadeli na mňa s túžbou a odhodlaním. Edward podišiel ku mne a spojil naše ruky a čelom sa oprel o to moje. Cítila som to iskrenie, ktoré medzi nami bolo.

„Nesklamem ťa,“ povedal a spojil naše pery.  


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako som sa dostala na začiatok? - 6. kapitola:

 1
10. AliceCullen2
25.06.2013 [13:26]

to je super nikdy som neverila ako dobre je čitať o Edwaedovi a jeho pocitoch a to ma v živote nenapadlo pisat aj o inom twilighte ako je ten že James uhrizne Bellu v baletnom študiu ,....... a tak dalej ale vy ste mi otvorili oči že aj sa môžem na pár minút kym to píšem stať Stephany Mayerovou a vymysliet mnoho ďalšich pribehov

9. katka
26.01.2013 [0:13]

prosim dalsiu Emoticon

16.12.2012 [23:02]

Verru Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.11.2012 [19:32]

matus Emoticon Emoticon Emoticon
Daj rýchlo ďalšiu

6. AngieCullen
28.11.2012 [16:27]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. šmudla
28.11.2012 [15:11]

zatím super! Emoticon ...já jen čekám, kdy se něco zvrtne, protože Bella nebo tedy Sienna změnila minulost, ne? Emoticon

28.11.2012 [8:05]

WampireMishaJéééj.. tak to je teda nádherné ... Edward musí aj vybuchnúť od zvedavosti...teraz to nemá lahké.. dúfam že pokráčko bude tak skoro ako bola táto kapitolka ... držím palce Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. anet
28.11.2012 [7:14]

začala jsem číst tvojí povídku a je užasna a ta kapitola... prostě super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.11.2012 [7:09]

MichellCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. martty555
27.11.2012 [20:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!