Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » ... aby ste plakali šťastím a smiali sa bolesťou - 1. kapitola

Stephenie Meyerová - komiksová biografie


V tejto kapitole sa dozviete, čo sa stalo.

1. kapitola

Pohľad Bella

Tušila som, že raz Richard povie nejakej babe áno, ale netušila som, že by tou babou mohla byť Jessica. Pamätám sa, ako sme sa spolu smiali jej a aj iným babám ako je ona. Vybehla som z jedálne, v očiach som mala slzy. Chcela som sa schovať do kabínky na záchode, keď som si všimla, že pred záchodom sa bozkáva Richard s Jessicou. Prebehla som okolo nich, dobehla som až na parkovisko. Nasadla som do auta, chcela som ísť ďaleko, ujsť od toho všetkého. Otočila som kľúčom, ale auto nechcelo naštartovať. Vybrala som tašku z auta, prudko som zavrela dvere a rýchlo sa vybrala domov. Utekala som cez les, až som sa dostala k domu. Vytiahla som spod odkvapu kľúč, otvorila som dvere a rýchlo vybehla po schodoch. Rozrazila som dvere na izbe tak, až som ich takmer vyrazila z pántov. Posunula som dverami na skrini a začala vyhadzovať veci na posteľ. Spod postele som vytiahla malú, bordovú, cestovnú tašku a pohádzala som do nej všetky veci. Nastrkala som tam aspoň polovicu vecí, odsunula som skriňu a zo svojej tajnej skrýše som vytiahla tajné úspory, nebolo tam nejako veľa peňazí, ale na rok by mi to mohlo stačiť. Už som schádzala aj s taškou dole do chodby, keď som začula, ako na príjazdovej ceste parkuje auto. Zľakla som sa, že sa otec snáď vrátil skôr. Otvorila som dvere a pred nimi zbadala Angelu.

„Bell, no tak, neblázni. Nemôžeš len tak odisť!“ presviedčala ma Angela. Len som zakrútila hlavou a pokračovala v ceste k autu. Zatočila sa mi hlava a ja som padla k zemi.

Pohľad Angela:

Keď Bella vybehla z jedálne, tak som nevedela, čo skôr. Rýchlo som za ňou vybehla. Cestou som si všimla, ako sa Richard pred dievčenskými záchodmi olizuje s tou štetkou, Jessicou. Bežala som na parkovisko – za Bellou. Stálo tam Bellino auto, takže nemohla isť domov, pomyslela som si. Hneď ako som vošla do dverí, tak zazvonilo, utekala som do triedy a dúfala, že tam už Bella bude. Vrazila som do dverí a rýchlo zo seba vykoktala ospravedlnenie. Očami som prebehla celú triedu, no Bellu som nikde nevidela. Počkala som, no keď sa ani do polovice hodiny nevrátila, vyhovorila som sa, že mi je zle a šla som smerom na parkovisko, kde som nasadla do auta vydala sa k Belle domov. Snažila som sa ísť čo najrýchlejšie. Keď som zaparkovala pred jej domom, vybehla som z auta a bežala k dverám. Chcela som zaklopať, no keď som zdvihla ruku, aby som tak spravila, otvorili sa dvere a v nich stála Bella. Snažila som sa ju presvedčiť, že nemá zmysel utekať, no ona len nesúhlasne zakrútila hlavou a šla ďalej. Kráčala som za ňou; pri dverách na chvíľu zastavila a potom sa zrútila k zemi. Rýchlo som ju zachytila, sadla som si na zem a Bellinu hlavu som si dala do lona. Vytiahla som z vrecka telefón a zavolala Bellinmu osobnému lekárovi. Ale nedvíhal telefón, tak som rýchlo zavolala do nemocnice. Po tom, ako som im rýchlo nadiktovala adresu, o chvíľu pri nás parkovala sanitka. Rýchlo ju položili na lehátka, naložili do sanitky a so sirénou odišli smerom do nemocnice. Vytiahla som telefón a vytočila Charlieho číslo.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek ... aby ste plakali šťastím a smiali sa bolesťou - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!