Drabble (100 slov) o úvaze Belly, jak se asi žije u Cullenových. U nich se totiž žije na vysokých podpatcích, na což Bella samozřejmě není zvyklá. Jak se cítí? Příjemné čtení, NatyCullen. :)
19.10.2011 (20:30) • NatyCullen • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 22× • zobrazeno 3362×
Cullenovi byli bezpochyby bohatí, uznávaní a žijící luxusním životem. Měli oblečení od nejprestižnějších návrhářů, dům byl vybaven tím nejlepším nábytkem a auta pocházela od nejznámějších a nejdražších značek. Každý z nich měl obrovskou šatnu, vlastní auto, Esmé s Carlislem dokonce vlastní ostrov. A já, obyčejná holka z maloměsta, se k nim měla přidat do rodiny.
Já? Bella Swanová? Už jenom to jméno je obyčejné a nic neříkající. Já jsem nikdy nepoznala luxus, byla jsem ráda za to, co jsem měla. Nezapadala jsem do jejich rodiny, to bylo zřejmé.
U nich se žije na vysokých podpatcích, zatímco u nás v teniskách…
Prosila bych o komentíky, které mě vždycky moc, moc, moc potěší... :)
Autor: NatyCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Život na vysokých podpatcích:
Moc se mi líbí to přirovnání. Super nápad!!
Pěkná myšlenka. Možná mi to trochu moc připomínalo nějaké vypravování, aniž bych tam zpozorovala nějaké opravdové city, které já osobně v drabblech většinou hledám. Ale to je pouze můj názor, doopravdy to bylo hezky napsané. Jen tak dál.
Pěkné
WOW . To bola paráda . Najprv opis toho ako si žijú oni . Potom opis toho ako sa tamnehodí a nakoniec to najlepšie - všetko vystihujúca veta . čo ešte dodať ? Stručne si zhrnula všetko čo tam bolo a malo byť a znelo to tak skutočne akoby si si prečítala Belline myšlienky . Perfektne si vystihla pocity . A nápad tiež stojí za potlesk .
Naty, já znám pouze přirovnání život na vysoké noze. A sice jsem nic necítila, ale myšlenka dobrá, účel to splnilo, tak proč ne.
V její situaci bych se cítila stejně. A skvělé přirovnání. Moc krásný drabble.
Ty máš opravdu talent... Ten tvůj drabble je v podsatě o ničem (samozřejmě v dobrém), ale v člověku to zanechá takový příjemný pocit. Tleskám!
Mě na ty tvé drabble docházejí slova. Prostě nádhera, skvélé přirovnání.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!