Co se Edwardovi honilo hlavou, když uslyšel první Nessiiny myšlenky ještě v bříšku? (200 slov)
13.05.2011 (22:00) • Missao • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 8× • zobrazeno 1845×
Ležela na pohovce a já jsem jen bezmocně klečel u její hlavy. Jenže najednou jsem něco uslyšel. Belliny myšlenky? pomyslel jsem si tázavě. Jenže tohle bylo něco jiného. Docvaklo mi to. Bella mě pozorně sledovala, když jsem nahnul hlavu směrem k jejímu vypouklému břichu.
Miluju maminku, pomyslelo si to a já jsem byl naprosto fascinovaný, tou mírou zbožňování, kterou jsem cítil z jeho - nebo jejích - myšlenek. Ji to zbožňuje a já zbožňuji ji; její maminku. Začal jsem cítit, jak mě něco k tomu táhne.
Už jsem o něm nedokázal myslet jako o tom.
Nechci udělat něco, co bude maminku bolet, pomyslelo si to miminko znovu a já byl fascinován, jak svoji maminku zbožňuje. Dál jsem poslouchal myšlenky děťátka, které nechtělo ubližovat své mamince. Jenže jakoby vědělo, že když nechtěně ublíží jí, ubližuje tím i mně, protože její bolest je i moje bolest. A to děťátko to vědělo. Byla to chvíle, kdy jsem byl šťastný, že umím číst myšlenky. A že těch chvil bylo málo. Asi jen dvě; a ta jedna byla, když Jacob zjistil, co Belle při jejím těhotenstvím pomůže.
A najednou jsem si uvědomil, že to děťátko mám rád. Došlo mi, co mi Bella chtěla vysvětlit.
Budu dobrým otcem.
Autor: Missao (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Zbožňuje ji...:
Nevěřím, že to mohl někdo napsat. To musel psát Bůh. A ten Bůh jsi ty! Je to úžasné skobré!!!
Jeeeeee, moooooooooc mooooooooc úžasný
Toje dokonalé, krásné... Aj, zaslzela jsem si...
bomba.missao, to se ti moc povedlo. super.
Krása. Číst myšlenky ještě nenarozenému děťátku, které už cítí tolik lásky, musí být super. Neexistuje způsob, jak ho nemilovat.
Jééé To je tak sladký! Tak procítěný!
Prvý pocit otca pri dieťatku. Vždy som si predstavovala, že asi toto sa vtedy udialo... . Skvelé.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!