Victoria si myslí, že ji Riley miluje. Opravdu to tak je? Drabble - 100 slov. :)
23.08.2011 (21:45) • THe • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 6× • zobrazeno 944×
Sledoval ji, v očích se mu zračila obrovská láska. Chtěl se dotknout jejích rtů, teď ji však nemohl vyrušit. Musel ji však varovat, když věděl o nebezpečí, které se blížilo. Nemohl ji přece nechat zemřít.
Zrovna se nečemu smála. Riley se taky usmál; její úsměv mu nahradil všechno, co upírstvím ztratil. Byla tak šťastná a on musel její úsměv narušit. Musel ji varovat.
Zhluboka se nadechl a šel za ní.
„Prosím," vydechl, „uteč! Blíží se velké nebezpečí a nikdo ho nepřežije."
„Proč bych tě měla poslouchat?" zasyčela a rozběhla se pryč od něj.
Zhroutil se na zem. „Prosím, Bree, uteč."
KONEC
Zvažovala jsem, jestli to nemám napsat jako jednorázovku a ještě tam něco připsat. A dospěla k názoru, že to udělám. Ale tohle drabble se mi líbí, proto ho nechám zveřejnit taky. Na jednorázovku se však můžete těšit. :)
I když je to jenom bezvýznamné drabble, stejně bych ho ráda někomu věnovala. Věnováno E.M. Miluju Tě.
Autor: THe (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Varování:
Moc hezké a originální. Tu jednorázovku určitě napiš, moc se na ni těším.
Jednorázovku bych taky brala. Je to určitě zajímavé a neobyčejné téma. Moc se ti to povedlo!
Moc pěkné, originální... Jednorázovka by se četla stejně dobře jako drabble, určitě ji napiš.
Moc ráda bych si to přečetla jako jednorázovku. Skvělý . Těším se
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!