Tripple drabble (300 slov) o tom, jak Lauren přišla o své vlasy a musela se pět hodin usmívat a pózovat. Chudinka...
26.06.2011 (16:15) • THe • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 5× • zobrazeno 1172×
Byla jsem zrovna nakupovat, když mě oslovil sympatický muž. Netušila jsem, co je zač, ale klidně jsem se s ním bavila. Byl pohledný.
„Smím vás pozvat na kávu, slečno..." Pozdě si uvědomil, že ještě neví, jak se jmenuji. Já se jen - svůdně - usmála a prozradila mu ho.
„Malloryová. Lauren Malloryová," podala jsem mu ruku. „Studentka Forkské střední školy. Jsem v poslední ročníku," vyhrkla jsem ještě rychle, aby si nemyslel, že jsem nějaké pískle.
„Víte, slečno -"
„Říkejte mi Lauren, prosím."
„Víte, Lauren, proč jsem vás oslovil?" Když jsem zavrtěla hlavou, napřáhl ke mně ruku a řekl: „Steve Kerag, modelingový agent. Hledám nové talenty. Vy, Lauren, jste pro modeling jako stvořená!"
„Já vím. Už od malička jsem byla vedena k modelingu, víte... Jsem ráda, že si mě konečně někdo všiml," brebentila jsem. „Máma mi vždy říkala, že mám výrazný obličej a -"
„Ano!" vykřikl. „Máte velice výrazný obličej, který by ovšem potřeboval více zvýraznit... Kdybyste si nechala ostříhat vlasy nakrátko a nechala si udělat několik fotek s mým partnerem... Máte šanci prorazit. Brzy budete zvána na veškeré přehlídky, nakonec i navrhnete svou vlastní značku... Ano, už to vidím. Máte slibnou budoucnost, Lauren."
Tak jsem ho poslechla. Ještě ten den jsem navštívila nejbližší kadeřnictví, řekla sbohem svým krásným vlasům a setkala se s Pierrem, partnerem Steva Keraga.
Dohromady mě vše stálo bolest zad, pět hodin v kuse se usmívat a pózovat a tři sta dolarů. Čekala jsem, že to bude méně, no... Ale co, už brzy budu vydělávat miliony, tak mi nějaké tři stovky nemusí dělat starosti.
Stevovi jsem poslala dlouhý dopis plný díků a příběhů, jak mě máma vždycky fotila a fotky někdy posílala i do novin, kde je otiskli a další věci.
Po dvou týdnech přišla odpověď. Super, Lauren, stálo na obyčejném papíře. A od té doby... jsem o něm už neslyšela.
KONEC
Pokud to někdo neví, takhle to skutečně bylo. Také jsem se to dozvěděla v Oficiálním ilustrovaném průvodci.
Věnováno osobě, která neví, kdo jsem, ale zná mě. Schovávám se totiž za tuto přezdívku, ve skutečnosti mi však přezdívka náleží jiná. Ale to už se brzy dozvíte. Osoba mé poděkování nebude číst, ale já to sem stejně napíšu.
Věnováno spisovatelce, jejíž dílo mě rozplakalo, pobavilo a především - nadchlo. A donutilo milovat postavu, která neexistuje. Ach, Danny... Karolko, děkuji Ti - za Dannyho i za to, že jsi se rozhodla příběh napsat, protože jsi mi tím věnovala světlo do tmy. Karolce a jejímu Dannymu.
Autor: THe (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Tři sta dolarů:
Páni, to bylo úžasné! Moc se mi to líbilo! Takový příběh jsem tu ještě neviděla. Krása!
Nádhera. Vidím, že si ten Oficiální průvodce vážně budu muset pořídit. Další spousta příběhů, které se objeví za příběhem. Skvělý drabble a skvělý nápad. Jen by mě zajímalo, kde se ty fotky pak objevily, nebo na co je potřebovali.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!