Takové chvilkové upuštění... Měla jsem prostě chuť něco napsat. Je to double drabble (200 slov). O Edwardovi a Renesmee. Jak se na ni Edward dívá po patnácti letech? Jak o ní smýšlí?
03.02.2012 (12:00) • dcvstwilight • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 15× • zobrazeno 2327×
Hnědé oči, bledá kůže, bronzové vlasy, ostré rysy ve tváři… A je to ona. Ďolíčky ve tvářích, lokýnky do půli zad, jiskřičky v očích… A stále je to ona.
Je to ona, i když už mi neříká tati, ale Edwarde. Už mě nevolá, když zakopne a potřebuje pofoukat kolínko. Už mě nevolá, když neumí nakreslit obrázek.
Patnáct let uplynulo a hodně se toho změnilo. Volá mě jen tehdy, když potřebuje pomoct s úkolem. Když potřebuje pomoct s jazyky. Když potřebuje radu ohledně kluků.
Už mě nechytá za ruku, když si chce hrát. Za ruku mě chytí jen, když se bojí, či potřebuje dodat odvahu. Už jí není pět, ale patnáct. Už ji nezajímám já, ale on. Jacob. Už si neplánuje společné výlety s rodinou, a… Už mě nepotřebuje.
Každý ptáček jednou vyletí z hnízda a tento ptáček se už naučil létat. Tento ptáček si už hledá své vlastní hnízdo, ale já se nikdy nezbavím představy malé princezny, která mi říká tati, která mě potřebuje každou minutu svého života, a která chce cítit mou lásku a otevřenou náruč každý den.
Renesmee už není malá holčička. Avšak vím, že až když bude nejhůř, ozve se mi za zády opět tak známé:
„Tati!“
Autor: dcvstwilight (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Stále je to ona:
Já se budu opakovat.
Tak krásně popsané pocity otce, který musí svou dceru nechat letět z hnízda. Úplně mě to dojalo!
Ach, proč to jen nebylo delší!
Prekrásne, naozaj sa ti to podarilo
To bolo fakt prekrásne!
- veľmi sa mi to páčilo...
- krásne opísané...ja proste nemám slov viac.. často sa mi to nestáva, že by sa moja slovná zásoba stratila...ale stalo sa tak - môžeš si byť ale istá, že sa mi to neskutočne páčilo....bolo to prenádherné!
Ten Edward ma raz naozaj zabije! Teda... Bolo to naozaj veľmi, veľmi, veľmi sladké a kúzelné, zlato. Vážne sa ti to podarilo.
Ty, ty, ty! Ty jedna, výborná autorko! Tak skvělý nápad to byl! Víš, že jsem před nedávnem napsala poezii se stejným tématem? A dokonce se nám shodovaly některé věty...
Mno, to je ale shoda okolností...
Ale ne, mně to nevadí. Ale uznej, čím jsi se inspirovala.
je to nádherný. fakt, moc moc moc povedený
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!