Po odchodu Edwarda. (100 slov)
17.06.2011 (07:15) • NissiBell • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 8× • zobrazeno 1253×
Smrtonosné vidiny
Bella ležela na posteli a vzlykala.
„Tvrdil si, že mne miluješ," šeptla zlomeně Bella do husté tmy, která ji obklopovala.
Prázdnota a bolest Bellu sužovala příliš dlouho. Mívávala vidiny. Vídávala Edwarda v proutěném křesle, kde sedával, když jí po nocích chodíval navštěvovat. Viděla jej tam i teď.
„Nikdy jsem tě nemiloval, tehdy to bylo jen z lítosti k tobě! Udělej to! Vezmi si život, pak budeme navždy spolu!" syčel na ni přízrak.
Bella omámeně sáhla do šuplíku, kde schovávala žiletku. Přiložila ji k tepně a trhla! Rudá krev se z ranky řinula proudem. Bella se usmála na přízrak.
„Navždy spolu..."
Autor: NissiBell (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Smrtonosné vidiny:
strašně krásné
Naprosto souhlasím s Yriss - moc hezky napsané, tragické a děsivé.
jEžíš , TO JE TAK TRAGICKé . cHúĎA , TAK JEJ CHýBA Až VIDí IDIOTSKé PRELUDY čO SA JU POKúšAJú ZABIť . A nakoniec spácha samovraždu . Bolo to napísané veľmi pekne a tak trochu desivo , áno , ten prelud s tým svojim syčaním bol desivý a Bella bola totálna troska . Normálne mi bolo do plaču . Bolo to krásne .
Ahoj,
článek Ti znovu vracím, protože samotný text v drabble článku má mít 100 slov, bez nadpisu. Ty jich máš 100, včetně nadpisu, což je špatně. Minule si jich měla 103, když si odmyslím dvě slova - nadpis -, mělas jich 101, což je také špatně. Až si drabble dopíšeš správně, zatrhni "Článek je hotov".
Děkuji...
Ahoj,
článek Ti vracím, protože Tvůj drabble nesplňuje příslušný počet slov - 100 slov. Máš jich 101.
* /postely/ -> /posteli/;
* /příliž/ -> /příliš/;
Až si drabble opravíš/dopíšeš, zatrhni "Článek je hotov".
Děkuji...
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!