Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky » Rosalie - anděl smrti?

Eclipse Wallpaper


Rosalie - anděl smrti?Tripple drabble. Rosalie se jednoho dne rozhodne, že s Bellou udělá krátký proces. Jak to ale nakonec dopadne?

Slunce zrovna vycházelo, ale já už nespala. Cítila jsem se plna očekávání, nevím proč, ale adrenalin mi proudil v krvi a ta slavností atmosféra - východ slunce - to ještě umocňovala.

Okno bylo otevřené, nechala jsem ho tak pro jistotu, kdyby nahodou chtěl Edward  v noci přijít. Ovšem dnes ráno mě měla poctít úplně jiná návštěva.

Rosalie se zčistajasna objevila na mém parapetu. Její vlasy vypadaly jako nejčistští zlato a kůže jako poseta diamanty. Ona je ta nejnádhernější, nejdokonalejší... jen její oči, černé jako uhel, mě lehce znepokojovaly.

„Bello, jistě sama dobře víš proč jsem tady," řekla mi svým sametovým hlasem a upřela na mě své temné oči. V její tváři se zračilo tolik emocí. Viděla jsem tam smutek, zlost, lítost ale i zarputilost a odhodlanost. Ano, má pravdu. Myslím, že vím, proč je tady...

„Ty sama nemáš ponětí, co je pro tebe nejlepší, ale já mám a to je teď hlavní. Dám ti na výběr, neboj se. Buď smrt nebo lidský život. Život bez upírů, bez bláznivých historek a legend, které sis vtloukla do hlavy. Vyber si život, Bello, protože já hrozně nerada zabíjím. Pro záchranu rodiny jsem to ale ochotna obětovat..."

Nechtěla jsem umřít, opravdu ne. Rozhodně ne tou smrtí, kterou mi předurčila ona. Taková srmt je totiž zbytečná. Nechci umřít pro nic! Ale život bez Edwarda? Byl by to pak vůbec ještě život? Láska, co k němu cítím, se nikdy neztratí. To je věc, kterou vím a která se nikdy nezmění. Takže co? Mám se trápit po zbytek mého ubohého života? Ne. To radši zemřu...

„Zabij mě, Rosalie, zabij mě. Protože život bez něj nemá cenu. Přiznej si to, tys věděla, co si vyberu. Tak mě zabij, jestli ti to přinese klid, a řekni mu, že jsem ho milovala."

Nedůveřivě se na mě podívala, zaprskala a... vyskočila z okna.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rosalie - anděl smrti?:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!