První milování? Ale ne. Tenhle double drabble je o Prvním milování po Bellině proměně. Bella se nezměnila jen vzhledově a tím, že získala nesmrtelnost, ale i její ostýchavost byla najednou ta tam... Takže se probrala a byl u ní zrovna jen Edward - naštěstí :D. A pak... musíte číst dál.
Přeji pěkné čtení. Astefany
23.02.2011 (20:00) • astefany • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 2× • zobrazeno 9274×
Chvíli se na sebe jen dívali, ale pak se k sobě přimkli současně a přirozeně. Ovinula mu paže kolem krku a Edward se k ní sklonil a pomohl jí vstát ze židle. Jejich rty se setkaly. Svět se s ní zatočil. Edward ji vzal pod koleny a zdvihl do náruče.
Klesli na postel. Jejich napjatá těla, ruce a nohy se propletly. Přejela prsty hladkou bradu a pokračovala dál k napjatému krku. Stáhla mu z ramen košili a začala vřelými polibky pokrývat jeho ramena, prsa a ploché bradavky. Ne jeho tváři a v očích viděla, jak ho laskání těší.
Tenkými záclonkami sem pronikalo slábnoucí světlo pozdního odpoledne a vrhalo po stěnách pohyblivé stíny, když ji Edward s něhou svlékal za neustálého líbání a mazlení. Jazykem pomalu vyznačil cestičku od dříve pulsující tepny na krku až k citlivému místu pod hrudní kostí. Vzdychla rozkoší, když se vrátil k jejím ňadrům a dráždil ji jazykem jemným taháním za bradavky. Když touha po něm byla už k nesnesení, vstoupil do ní.
Milovali se divoce, šťastně, bez jakých koliv zábran. Když jejich radostné šílení dosáhlo vrcholu, přerostlo v pocit mnohem hlubší, povznášející, přesahující fyzické hranice. Naplněná touha je unášela, otřásala světem a spojovala je navždy.
Následující díl »
Autor: astefany (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek První milování I.:
prostě nadheráááá moc pekné
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!