Drabble o 200 slovech o náhodném setkání Edwarda a Belly osm let po jeho odchodu.
26.04.2011 (21:30) • CooLiN • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 0× • zobrazeno 1275×
Vím, že tohle téma je ohrané, ale nedávno, když jsem šla domů od kamarádky, potkala jsem kluka, s kterým jsem se skoro rok neviděla. Prostě mě napadlo udělat z toho setkání Edwarda a Belly.
Právě jsem šla domů ze schůzky s mou nejlepší kamarádkou Lilly a šíleně pršelo. Byla jsem promočená na kost a klepala se zimnou. Proklínala jsem samu sebe, že jsem se přestěhovala na deštivé předměstí Toronta, ale neodkázala jsem se odstěhovat do slunečného města, protože tím jsem ztrácela naději, že bych se ještě někdy setkala s ním. Stále mě jen pomyšlení na něj bolí jako stovky nožů mířené přímo do srdce. I po skoro sedmi letech to stále neskutečně bolelo.
Už jsem byla skoro doma, když v tom jsem zahlédla muže v zelené mikině, černém tričku a kapucí přes hlavu. Nevěnovala bych mu pozornost, kdyby mu nevykukovaly pod kapucí vlasy s nádechem bronzu. Pohlédla jsem na něj přes kapky deště, které mi stékaly po obličeji. Taky se na mě díval.
Prošli jsme kolem sebe a já měla neuvěřitelnou potřebu se otočit. Chvíli jsem váhala, ale nakonec jsem se ohlédla zpět a zahlédla jeho hlavu, jak se otáčí dopředu. Taky se na mě otočil.
Poprvé za těch osm let jsem se skutečně usmála od srdce.
Opět jsem se ohlédla a doufala, že ho spatřím znovu, ale už tam nebyl. Trochu jsem posmutněla, přesto mi usměv na rtech zůstal ještě dlouho po tom.
Autor: CooLiN (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Při kapkách deště:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!