Jednoho dne se ve schránce rodiny Stanleyových objeví obálka. Velkolepá událost...13. srpen... - co to bude? Můžete hádat třikrát.A o tom pojednává tento tripple (300 slov) drabble.
17.08.2011 (15:30) • twimaja • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 18× • zobrazeno 1580×
Jako každé ráno i to dnešní jsem vyběhla na dvůr k poštovní schránce a vyndala z ní všechen obsah. Táta se mi často posmívá, že určitě očekávám nějaký milostný dopis, když mě každé ráno vidí z okna horlivě otevírat víko naší schránky. Tvrdím, že nemá pravdu, ale sama vím, že od té doby, co jsme si s Mikem prošli takovým nečekaným zvratem a on se ke mně znovu začal chovat jako ke své holce, očekávám obálku pokreslenou srdíčky, na jejímž středu tkví mé jméno.
Kromě několika letáků a jednoho firemního dopisu pro tátu tam byla ještě jedna obálka. Měla krémovou barvu a byla odesílána rodině Stanleyových. Otevřela jsem ji zvědavě a nakoukla dovnitř.
Stačilo zahlédnout jen začátek... Isabella Maria Swan a Edward Anthony Masen Cullen.
Rozeběhla jsem k domu, vše ostatní jsem odhodila na jídelní stůl, snažila se ignorovat zmatené otázky táty a beroucí schody po dvou jsem vpadla do svého pokoje. Lapala jsem po dechu a přemáhala slzy deroucí se ven... Ale byly to slzy vzteku nebo smutku?
Otevřela jsem znovu obálku a přeskočila ta dvě jména...
spolu s jejich rodinami
žádají o vaši přítomnost na své svatbě
sobota, srpen 13. 2006, v pět hodin odpoledne
Proč by se hrnuli do svatby? Je snad Bella těhotná? Souhlasí s tím vůbec jejich rodiče?
Otázky se hrnuly jedna za druhou, já však na žádnou neznala odpověď.
Oznámení jsem odnesla dolů, aby se na něj podívali také rodiče. Tohle je nejhorší den v mém životě.
V tom mi zapípal mobil. Taky jdes na tu svatbu? Doufam, že se tam uvidime. Pusu, Mike.
Usmála jsem se. Život někdy nabere nečekaný obrat... Edward Cullen nikdy nemohl být můj, Mike Newton ale ano. U Edwarda se mi líbilo, že bych byla ta, která chodí s tím úžasným Cullenem. Ale byla bych šťastná? Mike je ten pravý, vím to.
Autor: twimaja (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Oznámení pro Stanleyovi:
povedený
Originální, vybrat si tuhle scénu. A skvělé, jak přesně to sedělo.
Moc hezké. Byl to pohled na Jessicu z úplně jiného úhlu než znám. Vždy to byla ta mrcha...
Moc hezké. Jsem ráda, že si Jess uvědomila pravdu a moc bych jí přála, aby byla s Mikem šťastná. Skvělý drabble.
Krása! Jak rychle jí všechno docvaklo!
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!