No jo musela jsem to napsat. Jen aby bylo jasno, k tomuhle mě přivedla Anizek a dcvstwilight. Moc děkuju oběma!!!
03.04.2011 (17:30) • wolfgirl • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 0× • zobrazeno 1640×
Milý Deníčku,
bylo to dneska. Jacob mě přesvědčil, abych to udělala. Mamka mi o tom vyprávěla, ale říkala, ať to nezkouším. Zkusila jsem to. Bylo to fakt hrozné. Ten pocit beztíže, adrenalin kolující mi v žilách byl super, ale to zakončení? Děs!
Stála jsem u okna. Čekal mě můj první skok. Když skákala z okna máma, měla na sobě úzkou saténovou sukni, tričko z téhož materiálu a boty na jehlách. Já mám jeany, tenisky a pořádný strach. Jake se rozběhl a skočil. Přihnala jsem se k oknu, abych zjistila, jestli je v pořádku. Stál dole na trávníku a kynul mi, abych to po něm zopakovala. Máma říkala, že země se přibližuje pomalu. Rozběhla jsem se a skočila. Jenže zem se nepřibližovala pomalu, ale rychle. Vyjekla jsem a zavřela oči s představou, jak si parádně natluču a jak to Jake schytá od táty. Dopadla jsem. Lehce a ani to nebolelo. Zvolna a pomalu jsem otevřela oči. To co jsem viděla, mi vyrazilo dech. Koukala jsem na tátu. Vykulila jsem na něj oči a přiškrceným hlasem se zeptala: „Čau, tati. Kde je Jake?" Kývnul hlavou na stranu a tam ležel. S vybarvující se boulí na hlavě. Vedle něho ležela pánvička.
Nessie
Autor: wolfgirl (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Nessie, skoč! - Šťastný konec? Neřekla bych!:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!