Ve Stmívání, když šla Bella za Jamesem, psala Edwardovi dopis, že se omlouvá a že ho miluje. Pověděla Alici, aby ho dala do domu její matky. Když potom Bella byla zachráněna, dopis už se neobjevil. Ale co kdyby si ho Alice přečetla? Tripple drabble (300 slov).
11.08.2011 (13:30) • THe • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 13× • zobrazeno 1572×
„Je to moje chyba!" zaúpěl Edward. „Mělo mi být jasné, že něco bude chtít udělat! Jak to, že jsem to nevnímal?"
„James si s námi ošklivě hrál. Ale zaplatil za to," usmála jsem se. Mohl i za mou smrt. Konečně jsem si všechno vybavovala přesně. A byla bych radši, kdyby to tak nebylo.
Edward šel za Bellou, tak jsem se šla převléknout. Měla jsem ve vlasech střepy, jak jsem ničila ten hotel. Když jsem si na to vzpoměla, ušklíbla jsem se. Byla to vážně zábava.
Při svlékání kabátu jsem na něco narazila. Aha, ten dopis od Belly matce. Teď už ho nebude potřebovat. Mohla jsem ho vyhodit, ale bylo to příliš lákavé. Zajímavé. Čím více času jsem s Bellou trávila, tím víc lidsky jsem se chovala.
Miluju tě. Moc se omlouvám. Má mou mamku a já to musím zkusit. Vím, že to možná nevyjde. Je mi to hrozně, hrozně líto. Nezlob se na Alici a Jaspera. Jestli jim uteču, bude to zázrak. Vyřiď jim, že děkuju. Zvlášť Alici, prosím.
A prosím, prosím nechoď za ním. Právě to on chce, myslím. Nesnesla bych, kdyby se někomu něco stalo kvůli mně, hlavně tobě. Prosím, je to jediná věc, o kterou tě mohu žádat. Pro mě.
Miluju tě. Odpusť mi... Bella
Přidušeně jsem vyjekla a posadila se. Bella to plánovala! A já té vizi nevěnovala žádnou pozornost. Byla to moje chyba.
„Alice, lásko, děje se něco?" Z koupelny vykoukl Jasper.
„Všechno je v pohodě," usmála jsem se. „Mám ti za Edwarda poděkovat, že jsi... že jsi Bellu nezabil. Muselo to být těžké."
„Nemohl jsem ji přece zabít, když už to byla moje chyba, že tam byla." Svěsil provinile hlavu. Všichni si to dávají za vinu, přitom jediný, kdo je opravdu vinen, jsem já.
Věděla jsem jedno. Edward se o tom dopise nesmí dozvědět.
KONEC
Je to trochu divný, uznávám. Mně se to moc nelíbí. Ale chci znát váš názor. :)
Autor: THe (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Moje chyba:
nej film
Divný? Je to naprosto úžasný. Skvělý drabble, který skvěle doplňuje chybějící místo v knize.
Je to skvělý originální nápad. Ale Jasperovi by to snad řekla. Přece ho nenechá, aby se zbytečně trápil
Je to originální a moc pěkné. Ještě jsem se nesetkala s tím, že by tu někdo psal o tom dopise... Kdo ho našel a jak to s ním bylo. Tobě se to moc povedlo. To její vyděšení a výčitky. Krása
Mne sa to veľmi páči...
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!