Double drabble. Přemýšlení Edwarda předtím, než zabije Bellu. Miluje ji, jen nemá dost síly.
26.02.2011 (20:30) • Teginka • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 0× • zobrazeno 1255×
Byla tak blízko, tak nebezpečně blízko. Slyšel jsem její srdce. Pokaždé, když ke mně zvedla své čokoládové oči, se rozletělo jako křídla kolibříka. Viděl jsem krev, která jí pulzovala na krku a vháněla jí růměnec do tváří. Slunce kolem ní vytvářelo lehkou záři. Byla tak krásná, tak dokonalá...
Seděla na zemi kousek ode mě, kolem nás se rozprostíralo moře květin a smaragdový les a já měl pocit, že tahle chvíle je dokonalá, protože ona sem patří. Škoda jen, že já ne. Já patřím do pekla, do zapomnění, tam, kam patří všichni netvoři.
Cítil jsem jed, který se mi hromadil v ústech. Nebylo divu, nikdo na světě nevoněl tak, jako ona. Přihnal se čerstvý vítr a její hebké vlasy se lehce zcuchaly. Ta její vůně, ach, ta nebeská vůně. Mohl bych ji kolem sebe mít pořád, jenomže já selhal.
Když jsem se jí zakousl do šíje, nekřičela. Jen sebou lehce cukla. Nebránila se, byla tak odevzdaná. Věděla to, věděla a přesto se mnou šla. Asi mě vážně milovala?
Její tělo časem zchládlo, a já si začínal uvědomovat, co jsem udělal. Pomalu jsem její tělo položil do trávy. Měla tak klidný výraz, na tváři se jí skvěla jen jediná slza... Ta krvavá.
Autor: Teginka (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Krvavá chyba:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!