Je tu má první drabble povídka. Má 200 slov, takže se jedná o double drabble povídku. Jak dopadne setkání mladé dívky a upíra, lačnícího po její krvi? Prosím o jakýkoliv komentář, budu ráda za vše, díky, a přeji příjemné počtení, vaše Kirsten.
28.02.2011 (15:00) • Kirsten • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 1× • zobrazeno 1815×
Hrozivý anděl
Mladá dívka se procházela lesem, kaštanové vlasy jí vlály kolem srdcovitého a milého obličeje. Vesele kráčela po pěšině a neměla sebemenší tušení, jaké nebezpečí na ni číhá.
Nedaleko odsud se totiž pohyboval jeden hrozivý predátor, upír, který byl zrovna na lovu. Mladík s rozcuchanými bronzovými vlasy nasál vůni člověka, vůni tak lahodnou, že se mu sbíhaly sliny a tvořil v ústech jed. Nadlidskou rychlostí se vydal za tou vůní, až po chvíli doběhl k dívce, která dál bloumala po cestičce.
Nakrčil se, připravil ke skoku a vystartoval. Nic netušící dívka vykřikla, když se ocitla na zemi, a nad ní se tyčil hrozivý upír.
Už už se chystal zakousnout do jejího krku, když si uvědomil, co dělá, a rychle vyděšenou dívku pustil. Zvedl se a podíval se na ni. Až teď si všiml, jak je krásná. Její čokoládové oči, teď plné strachu, ale také odhodlání a nechápavosti, ho učarovaly.
Na nic nečekal a rozeběhl se pryč. Bál se, že by té dívce mohl ublížit a to nechtěl. Byla tak krásná a nevinná...
Dívka se zvedla ze země a snažila se vzpamatovat z toho, co se jí právě stalo. Jediné, co se jí honilo hlavou, bylo nepochopení. Jak ji mohl napadnout anděl?!
Autor: Kirsten (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Hrozivý anděl:
Ten konec je super ...chtělo by to pokračování
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!