Tripple drabble - 300 slov. Je po Rozbřesku. Bella má Edwarda. Jacob má svou Nessie. Koho má Seth? Kdo mu zkříží cestu zrovna ve chvíli, kdy si zoufá, že je sám? Hezké čtení a děkuji za komentáře, Vaše Šmoulaxx ;-)
05.04.2011 (19:30) • SmoulaXX • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 0× • zobrazeno 3872×
Šel jsem domů z Nessiných narozenin. Byla to vážně dobrá oslava, akorát nějak rychle vyrostla. Bože, tři roky a už vypadá na osm. Všechno tak rychle letí.
Poslouchal jsem svoje kroky po asfaltce a nijak se nezabíral tím, že jdu uprostřed silnice. Je to přece fuk, jestli mě srazí auto. Jsem vlkodlak, jestli se někomu něco stane, tak mně určitě ne. Musel jsem se usmát, jsem zahořklý blbec.
To je tím, že jsem pořád v tlupě odpadlíků, kteří se neotiskli, společně s Embrym, Colinem a ségrou. V tom je kámen úrazu. Je mi sice devatenáct a většinou mi to vyhovuje, ale někdy, když poslouchám Jakea a Quila, sakra, nebo Paula, tak se cítím dost… odvrženě. Moc dobře se to neposlouchá, když já sám tomu nerozumím.
Došel jsem od Cullenů do Forks. Nechtělo se mi utíkat, půjdu pěšky až domů. Je hezké odpoledne i na to, že je desátého září.
Pak jsem uslyšel jemný, zpěvný hlas. „Nevíte, který autobus jede do La Push?“ ptal se někoho. Okamžitě jsem vzhlédnul.
Stála tam dívka, měla měděné, skoro blonďaté, vlasy po ramena a jemnou, bílou kůži. Oblečené měla džínové kraťasy a žluté tričko. Jenže když jsem spatřil její tvář… Zalapal jsem po dechu, jako by mi došel kyslík. Byla nádherná, tmavé oči, krásný, upřímný úsměv a jemné rysy.
Hned jsem přiběhl na zastávku. „Potřebuješ něco?“ vybafl jsem rázem.
S úlekem se na mě podívala, ale pak se usmála. „Potřebuju do La Push,“ odpověděla mi a pořád měla na rtech lehký úsměv.
„Já tam bydlím. Autobus jede za půl hodiny. Počkám tu s tebou.“
Jemně se začervenala. „Jsem…“ Zarazila se. „Říkají mi Fluffy.“
Načechrané vlásky, došlo mi hned. „Já jsem Seth Clearwater,“ představil jsem se. Fluffy se na mě kouzelně usmála.
A já věděl, že ten zahořklý pitomec si odešel hledat jinou hlavu, díky ní.
Tuhle povídku bych chtěla věnovat hlavní hrdince Fluffy. =*
(PS: Kousek textu písničky nahoře berte jako nadpis. =))
Autor: SmoulaXX (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Eternal flame:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!