Tripple drabble - 300 slov. Jake se jde podívat na svou malou princeznu Nessie po opravdu těžkém dni. Ale, co se stane, až se domů vrátí Edward a bude na tom ještě hůř než Jake? Co myslíte, že se stalo? A jak se dostal nárazník z Jakeova auta do Edových rukou?
02.03.2011 (17:00) • SmoulaXX • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 0× • zobrazeno 1944×
Dneska byl den na nic. A krom toho jsem zjistil, že i ve Forks jsou idioti, kteří vlezou za volant a jsou při tom nalitý. Napálil to do mě nějakej podobnej vůl. Až tohle řeknu doma, asi mě nikdo pochválí.
Přišel jsem ke Cullenovým, v obýváku bylo narváno. Vždycky, když přijdu, je najednou plno. „Čau,“ zazubil jsem se a vzal si od Rosalie Nessie, která po mně natahovala ručičky.
„Co je?“ zeptal jsem se a dělal na Nessie obličeje. Byla neskutečně roztomilá.
„Sebral jsi mi ji,“ zasyčela blondýna a naštvaně se zvedla ze sedačky.
Samolibě jsem se na ni usmál. „Hned je mi líp.“ Zavrčela a už bylo slyšet prásknutí dveří.
Bella pozvedla obočí. „Lépe? Stalo se něco, Jakeu?“ optala se hned starostlivě, ale než jsem stačil otevřít pusu, vřítilo se dovnitř tornádo, které celkem dobře napodobovalo Edwarda Cullena. Vlastně vypadalo líp než on.
Všechno vypadá líp než on.
„Pse!“ vyštěkl. Až pak jsem si všiml, jak vypadá. Roztrhané kalhoty, bundu bez rukávu, jeho hlava byla o kilo gelu lehčí a v ruce držel… Hele, není to můj nárazník?
„Proč máš v ruce kus mého auta?“ vypálil jsem po něm okamžitě. Divný, přesně tenhle kus jsem ztratil.
„Zničil jsi moje auto,“ zavrčel nebezpečně a v ruce mu zaskřípěl ohýbaný kov. Přivřel jsem oči a představil jsem si ho za volantem. Blesk.
„Já věděl, že toho nalitýho idiota za volantem znám, ale nebyl jsem si jistý, jestli je Mike Newton ve městě,“ zajásal jsem.
V Edwardovi něco zabublalo a pak se mu z rukou rozsypal na zem stříbrný prášek. „Jseš mrtvej.“
„Nespravedlnost. Mně to říkat můžeš, ale když to řeknu já tobě - najednou je to urážka,“ obvinil jsem a pak už jsem jen viděl, jak Emmett mizí a jeho hurónský chechtot bourá lesy a plaší zvěř v okruhu několika mil.
Autor: SmoulaXX (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Eda Cullen řídí aneb Jakeu, uteč!:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!