Drabble (200 slov) o dobre známej scéne na lúke z Breaking dawn. Čo keby sa to odohrávalo úplne inak. Ako? To sa dočítate tu. Poprosím komenty a kritiku. Stačí smajlík. Ďakujem.
13.09.2011 (17:30) • VampireAlice • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 10× • zobrazeno 1556×
Stáli sme oproti sebe pripravení na boj. Volturiovci a my, naša skupina skladajúca sa z rôznych klanov. Máme si vybrať bojovníkov. Išla som ja, moja láska Edward, Carlisle, Alice, Emmett, Jasper. Potom Kate, Benjamin, Zafrina, Siobhan. Ostatní sa zostali dívať. Podľa mňa sme boli silní.
Za Volturiovcov išli Aro, Caius, Marcus, Alec, Jane, Felix, Demetri, Heidi, Chelsea, Afton, Renata. Carlisle a Aro si podali ruky ako vodcovia. Pripadalo mi to divné, hlavne pri tejto napätej situácii. Zavrčala som na nich. Z druhej strany mi odpovedalo ďalšie zavrčanie od Jane. Myslí si, že vyhrajú. Áno, majú veľa talentovaných. Ale my vyhráme. Musíme. Pre Renesmee. Aj pre ostatných upírov. Volturiovcov vraj ešte nikto nikdy neporazil. Dúfam, že budeme prvý. Pozrela som sa na Renesmee.
Bola v náručí Carmen a mala stisnuté pästičky na znak toho, že nám drží palce. Otočila som zrak späť na našich protivníkov. Uvidela som Esme, ako ide medzi nás. Esme je spravodlivá. Nebude nikomu nadržiavať. Ale nám by trochu mohla. Nie, oni by to prekukli a využili by to. Nemôže im dať na to zámienku. Musíme byť fér. Dúfam, že to napadne aj Emmetta. Alice už beží do bránky. Prikrčila som sa. Náš futbalový zápas sa môže začať.
Autor: VampireAlice (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Cullenovci vs. Volturiovci:
supeer.. fudbalový zápas.. tak to bhi ma v živote nenapadlo.. klobúk dole.. heh.. super...
To by mě vážně nenepadlo. Perfektní drabble.
No ty kráááso! Tak tohle jsem nečekala! Perfektní!
fakt dobrý!
povedlo se ti, mě překvapit
Sice to bylo takové... hodně jednoduché, ale nápad byl opravdu super, stejně jako konec.
Ježiš, tak toto bylo super. Až do konce jsem si fakt myslela, že jde o bitvu. A on fotbalový zápas? No hodně jsem kukala na monitor, fakt jsi mě dokázala překvapit. Skvělé!
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!