Double drabble (200 slov). Aro se v Novém měsíci rozhodne Edwarda zabít. Jediná, kdo může jeho rozhodnutí zvrátit, je Bella. Co udělá? Prosím o názor.
10.08.2011 (16:00) • DarkFireflies • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 10× • zobrazeno 1475×
Podívala jsem se do jeho obličeje. Ve výrazu se mu nezračil vůbec žádný strach, pouze odhodlanost. Jeho karamelové oči byly přivřené. Jen tam stál a čekal, kdy přijde o první končetinu. Mě mezitím dvě silné paže strkaly ke dveřím. Byla jsem tak bezmocná. Ale proč se nepokusit o nemožné?
„Aro,“ zavolala jsem ode dveří. Jeho oči se na mě okamžitě upřely. „Co kdybych se přece jen nechala proměnit a zůstala ve Volteře? Změnilo by se něco?“ Jeho krvavé oči se rozzářily stejně jako oči malého dítěte, které poprvé vidí sníh.
„Ale jistě, milá Bello. Jsem si jistý, že by v takovém případě tvůj přítel mohl bez úhony opustit zdi tohoto hradu,“ odpověděl mi na můj dotaz a zářivě se usmál. Edwardova reakce už tak pozitivní nebyla. Slyšela jsem jen jeho nespokojené vrčení. Bála jsem se na něj podívat. Nechtěla jsem vidět jeho výraz, ten smutek v jeho očích.
„Tak v tom případě tu zůstanu,“ oznámila jsem mu a pokusila se o chabý úsměv. Aro pohlédl na Edwarda. Pohybem hlavy mu pokynul ke dveřím. Demetri ho chytil za jedno rameno a vedl ho ke dveřím.
„Budu na tebe vždycky čekat, Bello,“ zavolal přes rameno dříve, než se za ním zavřely dveře.
Autor: DarkFireflies (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Budu na tebe čekat:
prosím udějel pokračko moc prosím
V tom případě doufám, že za pár let dostanou šanci se znovu vidět... a dohnat to, co kvůli Edwardově hlouposti zameškají.
Bezvadné, taky jsem nad tím přemýšlela, ale podělala bych to. Tobě se to nestalo.
Bylo to krásné!
PS: Omlouvám se, povídky budu komentovat, tak nějak nepravidelně. Musím jich stihnout přečíst ještě hodně, takže si vždycky vezmu od nějakého autora jeden článek a ten okomentuji. Neva? Ale slibuji, že to přečtu!
Počkat! Já mám jako jenom 5. komentář? To si lidi asi děláte srandu, ne? Tohle bylo dokonalé. Naprosto. Jsi skvělá autorka.
Tak tohle mi vyrazilo dech... Je to naprosto úžasný a originální! Jen mě překvapila Edwardova reakce... čekala bych, že tam zůstane s ní, ale... Takhle je to mnohem zajímavější. s tím "druhým" koncem by to nebylo ono. Opravdu je to opravdu povedený. Krásně píšeš
Krásný drabblík. Vážně originální nápad.
Nádhera, o takovéto verzi Volterry jsem uvažovala, a jsem ráda, že to někdo napsal. Úchvatně napsal...
krásné, bylo by moc hezké pokračování
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!