Jaké byly Edwardovy myšlenky, když mu jeho sestra řekla, že je jeho láska mrtvá? Drabble o 200 slovech.
13.12.2011 (15:30) • NessCullen • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 8× • zobrazeno 1716×
Nevěřil jsem Rosalii. Nedokázal jsem uvěřit tomu, co mi řekla. Moje sladká a nevinná Bella je mrtvá. Proč? Raději bych zemřel já místo ní. Opustil jsem ji, aby měla krásný lidský život. Chtěl jsem, aby mohla mít děti, které jsem jí já nemohl dát. Trpěl jsem s vědomím, že ona má šťastný život. S vědomím, že možná alespoň ještě jednou v mé věčnosti ucítím její krásnou a jedinečnou vůni, podívám se do jejích čokoládových očí, ve kterých jsem se pokaždé topil a uslyším její smích, který rozehřeje mé kamenné srdce.
Ale k čemu všechno to trápení bylo? K čemu? Jak můžu žít ve světě, kde není moje láska? K čemu mi bude věčnost, když ji nemůžu trávit s milovanou osobou po boku?
Ona mi ukázala, co je to láska. Naučila mě milovat a teď je mrtvá. Mé srdce si vzala s sebou do nebe. Už nemám důvod, abych na tomto světě byl. Moje rodina za mě bude truchlit, ale budou žít dál, protože všichni mají svou drahou polovičku, která jim v tom bude pomáhat. Ale já nikoho takového už nemám. Možná mě pochopí. Možná ne. Ale to už se já nedozvím. Za chvíli se možná sejdu se svojí milovanou Bellou.
Autor: NessCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Brzy se sejdeme, lásko:
Na mě to bylo moc sladké. Čekala bych, že když si vybereš téma, které není vůbec nové, vložíš do toho prvky, které nejsou příliš časté, něco, co by drabble osvěžilo. Bohužel, nic takového se nekonalo. Bylo to fňukání, ani ne žal, zoufání si, ale tu pravou bolest, tu srdcervoucí, jsem z toho vážně necítila.
Dle mého bych pro příště doporučila - k tématům podobným - pouhých sto slov. Je to málo, ale pro účel drabble bohatě stačí.
Opravdu dokonalé. krásně zpracované. Myslím že to Edwarda vystihuje
Krásné.
Sice je to dost omílané téma, ale podařilo se ti to moc pěkně zpracovat, s jemností, byly z toho přímo cítit Edwardovi pocity.
Vážně moc pěkné.
nádherný
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!