Přináším vám další Double Drabble (200). Tentokrát nic nebudu prozrazovat jelikož název mluví za vše. Snad jen, že to zavinila Victoria. Pište komentáře!!!
23.04.2011 (21:30) • wolfgirl • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 1× • zobrazeno 1864×
S křikem si vytáhla z břicha zahradní nůžky a odhodila je, jak nejdál mohla. Její sípavý a přerývavý dech byl nejtišším zvukem v širokém okolí, avšak několik bytostí jej slyšelo lépe než zřetelně. Věděla, že někde v zadu na zahradě hoří a praská oheň, ve kterém spočinula Victoria, ale slyšela jen, jak jí krev bubnuje v uších.
Myslela si, že ji Victoria vysaje, nebo něco podobného u čeho by trpěla. Jenže Victoria byla lstivá a chytrá jako liška a použila zahradní nůžky, které se válely na stolečku v zahradě. Bella dokonce pochopila, proč neutekla, ale zůstala nad ní stát, dokud nepřišli Cullenovi. Musí donutit Edwarda k slibu.
Cítila rezavý zápach svojí krve. Jednu ruku si tiskla k ošklivě krvácející ráně a poslouchala, jak Carlisle hovoří s Edwardem o její možné záchraně. Ale Bella už dávno věděla, že jí není pomoci. Objevila se nad ní Edwardova zmučená tvář. Z posledních sil ho pohladila zakrvácenou rukou.
„Neodcházej za mnou. Slib mi to,“ řekla prosebně. Po bledých tvářích jí kanuly narůžovělé slzy.
„Slibuju.“ Nevěděl, co jiného by měl říct, a doufal, že to jedno kratičké slovíčko postačí.
„Miluju tě. Navždy.“ Bella zavřela oči a její ruka bezvládně klesla do krví zborcené trávy.
Autor: wolfgirl (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Bellin konec, jak ho nikdo nečekal:
Predstavovala som si inú smrť, no tá mi kľudne postačí.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!