Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Bella a Edward, výrobci krvavého obludího moštu

faxsk


Bella a Edward, výrobci krvavého obludího moštuMísto klasické pohádky o Jeníčkovi a Mařence jsem s pár kamarády před šesti roky vymyslela parodii na Perníkovou chaloupku, postupně jsem ji sama vylepšovala a jednou jsme jí i hráli na školní besídce. A teď mě napadlo jí předělat, tak aby v ní byli hlavní hrdinové z Twilight. Je krátká, ale doufám, že se bude všem líbit.

Byla, nebyla, jedna chudá upíří rodina – máma Renesmé, táta Jacob, jejich syn Edward a dcera Bella. Měli vilku a v ní bazén, saunu a velké domácí kino. Zahrádku měli jen malou – 8000 metrů čtverečných. Edward s Bellou měli kouzelného vlkouše (vlkodlak), který poslouchal na tajné kódy od Kriminálky Krteček, se kterou byli Edward a Bella v kontaktu. Kouzelný vlkouš hlídal jejich moštárnu na obludí krev. O obludy se pečlivě starali, protože krve nikdy není dost a vždycky se najde nějaký ňouma, co zbabral lov a potřebuje se napít krve.

Jednoho dne rodiče vyrazili na procházku po své neveliké vilce a objevili moštárnu. Neznámé obludy jim připomínaly Homo sapiens, které kdysi dávno viděli ve městě, a tak se rozhodli vzít své potomstvo na exkurzi do města.

 

„Pojďte, dětičky,pojďte. S tatínkem jsme se rozhodli, že vám ukážeme civilizaci. Jistě se o ni zajímáte, když se staráte o ty vzácné obludy. Rozhodli jsme se, že vás vezmeme na exkurzi do města,“ řekla maminka Renesmé.

„Jistě se vám ve městě bude líbit. Je tam čistý vzdoušek!“ dodal tatínek Jacob.

„Mami, mám si vzít na sebe ty nové plesové šaty a boty na jehlách?“ ptala se Bella maminky.

„A co já, tati? Mám si oblíknout mikinu Billabong a nový boty od Gucciho?“ ptal se taky Edward.

Maminka s tatínkem dali Edwardovi a Belle mobil a pár užitečných rad…

„Bello, dej si na podpatky kolečka… ačkoli mě teď napadá, že by se ti mohly ve městě zadřít. Prý tam není moc uklizeno,“ radila maminka Belle.

„A ty si Edwarde hoď přes mikinu pláštěnku, ať se nezašpiníš! Občas také totiž venku prší a je pak bahno nebo povodně!“ poučil tatínek Edwarda.

 

A tak se Edward s Bellou vydali do města. Šli přes sídliště i přes židovský hřbitov, cesta jim připadala známá, ovšem jen do té doby, než zjistili, že se ztratili…

„Bello, měli bychom zavolat eSeNBáky!“ vyndá iPhouna a zkouší volat. „A sakra, ten zatracenej krám tu nechytá signál. Já věděl, že si máme koupit starej osvědčeném iPhoune 3G a ne tuhle novotu! Tss iPhoune 4…“ a začal klít.

„Edí, nerozčiluj se,“ začala svého brášku uklidňovat Bella, ale sama byla vystrašená.

Sedla si do dřepu a začala chudinka hysterčit: „Já se bojím!!!“

„Jé, Bello, podívej obchoďák! Toho jsme si před tím nevšimli. Pojď já mám hrozný hlad, zajdem se tam podívat, jestli tam není McDonald’s. Tak už pojď.“

„No, jo Edwarde, vždyť už jdu!“

Hlavně ať se zas nerozčílí, pomyslela si Bella, když se za ním začala loudat. Edward byl už na druhé straně přechodu, takže musela trošku zrychlit.

„Hele Bello, támhle si povídají dva upíři, jako jsme my dva.“

„Proboha, Edwarde, jak můžeš tak určitě vědět, že to jsou taky upíři? Ty je snad znáš?“

„Bells, ty seš ale dneska natvrdlá! Copak nevidíš, jak září?“

„Tak jo, no ty chytrolíne. Půjdeme se jich zeptat, jestli by nám neukázali cestu zpátky domů? Nesnáším sídliště! Všechny paneláky jsou stejný a byty v nich jsou malý a smradlavý…“ Edward se usmál a šli za těmi upíry.

 

„Ťepic! Já jsem Edward a tohle je moje sestra Isabella, ale nemá to ráda, tak jí říkejte Bello.“

„No, nazdar! Dva malý upíři si vyrazili sami na lov do města? Kdyby něco tak já jsem Carlisle.“

„Ne, my nejsme na lovu, jsme tu, protože nás sem rodiče poslali na exkurzi. A mimochodem my pijeme obludí krev. Máme i vlastní moštárnu.“

„Ale, ale, nováčci… Nechcete si vyzkoušet můj nový mop Iambus 2003? Lítá a zahybá na povel pouhé myšlenky a…,“ to se do hovoru vložila i upírka Esmé.

Bella s Edwardem ji ale rychle odbyli. „Né, radši ne!!! Děkujeme mnohokrát!!!“

„No jooo, nová doba… pojď Klosinko, tady naši pomoc nikdo nechce. No, tak pojď ty psisko blbý!!!“ a začala se přetahovat se svým upířím buldočkem.

„Auvajs!“ buldoček ji sice kousnul, ale to už Esmé nasedala na svůj mop, takže ho chytla po břichem, dala si ho pod paži a se zrychlením mopu z nuly na sto za 16 sekund, se vydala pryč.

 

Edward a Bella se tedy vydali zpátky domů v doprovodu Carlislea.

Byli už skoro doma, když se jich Carlisle zeptal: „Nemáte nějaké zásoby krve? Hrozně dlouho jsem už neměl úspěšný lov.“

„Jasně, dyť jsme to už říkali. Máme vlastní moštárnu na obludí krev“ odpověděl nakvašeně Edward.

„Tak to je super. A mohl bych si od vás pár litrů koupit?“

„Jistě, kolik budete chtít,“ souhlasila Bella a Edward také přikývla na souhlas.

 

Pak ještě chvilku probírali všechno možné okolo krve, než došli k jejich kouzelnému vlkoušovi, který jim moštárnu hlídal.

„Heslo, vy trotlové, jinak vás nepustím dál a budete tu jen tak muset zůstat stát!“

„No tak, vlkouši uklidni se! Heslo je: mmm… Jak to bylo Edwarde? Počkej, už jsem si vzpomněla. Společně?“

„Jo,“ souhlasil Edward s Bellou.

A pak oba najednou řekli: „Krteček nosí modré tanga!“

„Takovéhle hesla používají u Kriminálky Krteček?“ divil se Carlisle.

„A proč by ne?“ odvětila Bella.

Carlisle se chopil první láhve s obludím moštem, kterou viděl a začal pít. S kvalitou krve byl spokojen, tak se domluvil s Edwardem a Bellou, že bude jejich distributor na trhu s krví.

Po nějaké době ale Carlisle zkrachoval. A Edward s Bellou? Zjistili, že se výrobou a dodáváním obludí krve na trh živit nemůžou. A tak se rozhodli, že raději budou chodit do školy a na brigádu, aby žili poctivě.

Mimochodem na brigádu chodili uklízet záchody do McDonalda.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella a Edward, výrobci krvavého obludího moštu:

 1
1. lucka2010
24.09.2011 [8:21]

Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!