Ahujky dálší jednorázovka když člověk večer nemuže usnout bolestí! Je to o Belle která se rozhodne..mno však uvidíte pokud chcete;) Mno doufám že aspon komentík zanechate mněj te se..
30.08.2009 (19:00) • Seiren • FanFiction jednodílné • komentováno 1× • zobrazeno 2727×
V životě by mě nenapadlo že by sem se rozhodla...že se takhle rohodnu...Mé rozhodnutí padlo...
Ahoj, mé jméno znáte jmenuji se Bella, zamilovala jsem se do upíra, přesně tak, čtete správně zrak vás nešálí tak jako mě, když jsem se dozvěděla o jeho tajemství. Určitě taky víte že mě opustil, přesně tak opustil mě aby mi dal normální život, na lidský život, neuvědomil si jen toho že já mám velké city a že můj život nebude tak jak by on chtěl.
Nad vodou mě držel Jacob, můj největší přítel z dětství a hlavně z této díry. To on mě držel nad hladinou a pohromadě, když se moje srdce rozpadávalo, pomalu a postupně bolestí. Dozvěděla jsem se že on také není člověk, ze začátku se mě vyhýbal, protože mu to nařídila Alfa ale i tak ke mě přišel a já jsem sama zjistila kdo je, co je zač. V životě jsem nevěřila na mystické příšery a podobně. Nikdy mě nenapadlo že já budu žít kolem nich. Že já budu znát jejich tajemství, které musím udržet pod pokličkou.
Edward mě opustil a já jsem začala žít. Aspoň jsem se o to snažila, trošku, možná.
Jednoho dne se ale vrátila Alice, viděla mě jak skáču z útesu a ona pak nic neviděla. Neviděla mě, protože nevidí vlky. Neviděla mě ale viděla Edwarda jak se rozhodl, rozhodl se zemřít, protože beze mě si neuměl představit život tak jako já. Ale proč , když mi jasně řekl že mě nemiluje? Na otázku jsem neměla čas přemýšlet, jeli jsme ho zachránit do Itálie, než ukáže lidem svoji identitu. S bolestí na hrudi jsme odjeli a já jsem zde zanechala přítele.
Dál to určitě znáte. Vrátila jsem se s Edwardem do Forks a všechno jsem mu opustila. Lhal jen proto...
Nevím, sami už tu pohádku znáte, jenže moje srdce bylo děravé. Bolelo a plakalo ze ztrátou a z toho jak jsem všem ublížila. Ano ublížila jsem Jacobovi, nejen jemu. Měl pravdu, Edward se zachoval hrozně a já jsem mu všechno opustila, vrátila jsem se k němu. Proč jsem se k němu vrátila? Moje srdce mi lhalo i city.
Každým dnem jsem se v duchu proklínala, že tohle není ono. Že tohle nechci.
Nechci aby jeden trpěl a druhý šílel z představ že jsem smutná. Vím dává mi na výběr ale což pak to jde? Což pak si jde vybrat? Mezi láskou a přátelstvím? Oba dva, už od té chvíle kdy mě Jacob držel pohromadě jsem zjistila že mě k němu něco táhne. Ano byla a jeto stále láska. Oba dva miluji.
Nechci aby jeden trpěl a druhý šílel z představ že jsem smutná. Vím dává mi na výběr ale což pak to jde? Což pak si jde vybrat? Mezi láskou a přátelstvím? Oba dva, už od té chvíle kdy mě Jacob držel pohromadě jsem zjistila že mě k němu něco táhne. Ano byla a jeto stále láska. Oba dva miluji.
Jistě některé dívky chodí dohromady s více muži. Všichni tři si rozumí ale což pak to jde v naši trojici? Samozřejmě že ne. Jeden je vlkodlak druhý je upír. Jeden nikdy nezemře druhý jen zestárne. Já zestárnu a už zde nebudu.
Nechci si vybírat. Miluji je oba dva. Za oba dva by sem položila svůj život. Moje rozhodnutí padlo.
Blíží se Vánoce, čas svátků a štěstí? To mě posledních dvou týdnech chybělo. Trávila jsem poslední den před oslavami Štědrého dnu u Jacoba. Vychutnávala jsem si jeho teplo, které z něho hřálo. Hřál mé promrzlé tělo. Brouzdali jsme se po pláži. Já s přetvařujícím úsměvem na rtech. Nikdo netušíc co teď , dnes provedu. Požádala jsem Jacoba aby mě zavezl na autobusové nádraží, chtěla jsem si jen něco zjistit. Ani ne zjistit. Utekla jsem od tud, nastoupila jsem do nejbližšího autobusu a při mém štěstí jelo na letiště.
Nechtěla jsem je zde nechat. Nikoho nechat o samotě. Chtěla jsem to udělat správně jak se patří. Nechci se rozhodovat. Oba dva miluji, bohužel nemůžeme být spolu. Všichni tři a předstírat lásku a společné přátelství?
Láska se ptá přátelství: "Proč jsi na světě, když existuji já? Protože ty pácháš bolesti a rány, ale já je hojím."
To prostě nejde a nikdy by nešlo. Moje rozhodnutí padlo. Vystoupila jsem u letiště a vstoupila do budovy. Hluk lidí mě probudil z mého plánu.
První plán byl že se nechám zabít Victorií ale nevěděla jsem kde je. Druhý plán byl že se vrátím domů. Přesně domů tam odkud pocházím tam kde mám rodinu kde je moje štěstí a kde se nemusím rozhodovat. Rozhodování Bolí. Třetí plán byl že nějak vjedu do proti směru až pojedu domů a mě tak nikdo nepomůže.
Koupila jsem si letenku a odletěla jsem domů. Tam odkud pocházím. S pocitem smutku a s bolestí na hrudi jsem pozorovala zasněžený Forks. Letadlo se sneslo a já jsem usnula. probudila mě až letuška, když jsme byli na místě. Zde sníh nebil, zde svítilo slunce. Když jsem vystoupila bylo zde teplo , které do mě udeřilo. Vyzvedla jsem si kufr. Stopla jsem si taxi, nastoupila a odjela domů. Zaplatila jsem a vystoupila před domem. Nikdo doma nebyl, o to to bylo lepší, dneska jsem nechtěla s nikým mluvit, přemýšlela jsem nad tím jak tohle ukončit. Jak mám ukončit svoji bolest v srdci. Na hrudi ,přesnější slovo.
Šla jsem do svého pokoje, kde jsem si pustila hudbu a zaposlouchala jsem se. Text písně jsem nevnímala ani čas, který utekl. Podívala jsem se z okna, slunce zacházelo za obzor. Čas nadešel.
V životě mě nenapadlo že já se budu muset rozhodnout. Mezi životem a smrtí. Mezi vlkem a upírem a mezi bolesti a štěstí.
Nastoupila jsem do matčina auta a vyjela jsem. Jela jsem dálnicí. Auto bylo dost rychlé tak že ručička ukazovala něco přes 172... Volant jsem držela jen v jedné ruce, opřená o dveře, jsem jela a kličkovala mezi auty. Moje bolest na hrudi se zdvojnásobila. propukla jsem v pláč a vzlyky, které mě mučili, celé mé dva roky.
Našla jsem přítele, lásku, rodinu teď se nechci rozhodovat už na to nemám.
Nemám na to sílu, šanci dál žít...
Ta bolest nešla snést....
V bolesti není nic bolestnějšího než to, potlačuje-li se její projev. Slzy, jež polykáme, jsou mnohem trpčí těch, které proléváme.
Přesně o půlnoci po Vánočních svátcích na den 25.12.2010. se stala vážná autonehoda. 17 dívka nezvládla večerní a rychlou jízdu. Strhla volant a vrazila do svodidel od kterých se odrazila a auto spadlo na protější pruh dálnice. Osm lidí bylo zraněno a 17 dívka zemřela na své vážná poranění, hlavy a plic. Jen jeden člověk se ji snažil zachránit ale marně.
Noviny...News.
Isabella Marie Swan dne 25.12.2010 zahynula při autonehodě, kterou si zavinila podle policie sama a dobrovolně, jde tedy o pokus sebevraždy. U těla se našli tři dopisy, které policie zaslala daným osobám.
Noviny...Země už není čím bývala.
Autor: Seiren (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné
Diskuse pro článek Už žádné rozhodování...:
1. BellaSwan666
03.06.2011 [15:24]
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!