Ahujky dálší jednorázovka..Bella po rozchodu Edwarda...
24.06.2009 (19:00) • Seiren • FanFiction jednodílné • komentováno 0× • zobrazeno 2761×
Znáte někdy ten pocit že jste sami?Že vás všichni opustili?
Asi ano.Každý to možná zná.Já se jen stále ptám na to samé ale na jediné co jsem udělala špatně?
Jsem tu teď sama.Moje touha je bolestná.Chci se probudit.Musím se probudit.Můj zlý sen je až moc skutečný.
Můj nápad jak se probudit je šílený,ale já vím že stále sním.Nastartujíc svůj nákladáček vyjet k pláži k útesům.Nikdo tu dneska není.Všichni mě opustili a já vím že jen sním.
S pomalou chůzí,kráčejíc po pláži k útesu,mého probuzení.
,,Nikdy jsem nebyla tak šťastná."Zašeptala jsem do plačící ho nebe.Plakalo za mě.S úsměvem kráčejíc k útesu.Séšť silný,ledový nevnímajíc.Jdu jen ke svému probuzení z nicoty.
Stojím na kraji propasti.Na útesu .Zde skočím a zkončím ze svým životem.Buď se probudím nebo opravdu zemřu.Milovala jsem tě ale ty ne.Ty dál žij a já se chci probudit ze zlého mučivého snu.Moje tělo mrznoucí chladem od deště.Pohled na plačící nebe a jen před sebe.Prsty lemujíc okraj skály.Mírný sklon,odraz.S výkřikem,radostným úsměvem na tváři.Toužící se probudit.Padám dolů.
Vlny.Proud vody mě odnáší dolů do hlubin.Pak jen nastala tma.Tma věčnosti.Poslední zvuk mého jména jsme zaslechla.
"Bello"
Teď vím že sen to nebyl.Vše bylo skutečné ani ten poslední hlas už nezjistím,komu patřil.
Autor: Seiren (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné
Diskuse pro článek Probuzení-Jednorázovka:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!