Nápad na tuhle parodii jsem dostala když jsem četla Carlisle a Cvokař:-)A uskuečnila se včera v noci kdy jsem tak přemýšlela.Jde to o že tentokrát tu má problémů až až Esme a de se vyzpovídat ke své nejlepší kamarádce Mary Stanleyové...
30.07.2009 (09:00) • Terushka • FanFiction jednodílné • komentováno 6× • zobrazeno 8886×
Esme zoufale a vyděšeně přibíhá do domu Stanleyových, ke své nejlepší kamarádce Mary Stanleyové. Rozrazí dveře a vtrhne do obýváků Stanleyových.
Mary-Jé ahoj Esme! Chceš kafe?
Esme-Ne díky. /odpoví udýchaně a rozvalí se na gauči/
Mary- Proč tak udýchaná?
Esme-Už toho mám akorát po krk! /rozhazuje vztekle rukama/ Tohle není normální!
Mary-No povídej /vybízí jí stará drbna se zájmem/
Esme-No takhle si dneska ráno leštím nový kuchyňský stůl- větší - protože mi vnučka sdělila, že budu prababička! /v tom si Esme uvědomila, že Mary neví nic o vnučkách a upírech/ To ti taky vysvětlím! /dodala rychle/
Mary-Jsem jedno velký ucho!
Esme-No tak si leštím nový stůl a v tom z patra děsná rána a vyjde můj manžel, pamatuješ si Carlislea? /Mary kývla/ přijde dolů a s ním záplava modrofialového dýmu. On si totiž myslí, že je vědec a předělal pracovnu na laboratoř. Celej modrej s rozježenym hárem na hlavě a brejličkama na nose začal poskakovat z jedný nohy na druhou. V tom se tam z patra přiřítily všelijaký modrý žáby a fialový ropuchy. Do toho můj syn Emmett rozvalený na gauči sledoval na jeho nový plazmový televizi která zabírá celou stěnu v obýváku, fotbal a se slovem „Góóóóól“ začal skákat po sedačce až vylétlo péro a on za hrozného křiku prolomil strop a hlavou se zasekl u Alice v pokoji. K tomu mu při letu vyletěl ovladač z ruky a rozbil mou vázu. Když jsem na něj začala ječet, že ta váza byla z 16.století okomentoval to slovy „Uf a já si myslel že byla nová“. Vtom tam přilítl můj další syn oděn v potápěčském s ploutvemi na nohou a vodní pistolí a se slovy „Přepadení!“ začal na všechny stříkat vodu. Modrý dým se proměnil v něco žlutozeleného a najednou všichni začali vískat jakoby měli v sobě 10 litrů helia. Carlisle zatleskal a zařval „Funguje to!“. Můj další syn - taky blázen chce abychom mu říkali Edwardínka, přišel celý v růžovém, blonďaté paruce, nalakovaných nehtech , namalovaný s čivovou v ruce a začal hystericky ječet jako holka. Moje dcera - shopaholik přišla domů celá obložená nákupními taškami a hodila je na můj vyleštěný stůj. Ona je vážně blázen.Ona kupuje dokonce i tuny žrádla. A to to nikdo nežere. Z jedný tašky z Tesca vytekla nějaká rajčatova omáčka a roztekla se po celým vyleštěným stole. Alice zpanikařila a rychle ze stolu odklidila další tašky. „Čau lidi!“ ozvalo se ode dveří a domu přišla moje další dcera který se každý den oblíká za někoho jiného. Včera byla Angelina Jolie a dneska je Hannah Montana. Alice si všimla co má Emmett u stropu za kalhoty a pověsila se na něj aby ho převlékla. To se zatím na mém stole pořádal koncert Hanny Montany kdy Rosalie uklouzla po jehlových podpatkách a celá od omáčky začala ječet a po chvilce zpívat písničku Let get crazy. Edwardínkova manželka-drsná emařka se objevila ve dveřích. Jasper se jí tak lekl že zavrávoral,praštil se o hrot skřínky a omdlel. Když svou ženu spatřil Edward omdlel se slovy Bill Kaulitz!Hannah Montana se vrhla na Billa a ječela „Bille Miluji tě!“ Jasper se probral a vyběhl z domu se slovy Hannah Montana zabíjí Billa z Tokio Hotel než to dořekl narazil do futru a zas omdlel. Alice houpající se na Emmettových nohách zařvala „Hannah Montana?Kdeeeee?“a rozběhla se z domu.V tom se přede mnou zjevila má vnučka s jejím tří metrovým přítelem s tím že čekaj trojčátka a že budem potřebovat větší stůl. To jsem si myslela že horší to být nemůže a Nessie zahlédla v televizi H2o stačí přidat vodu a myslela si že je mořská panna. Barbínka se probrala a vrhla se na Jacoba se slovy „Chosé přijel!“.Emmett se propadl a rozlomil vejpůl nový konferenčí stoleček. Carlisle zahlídl v telce Dr.House a vzpomněl si že je doktor.Urval nohu z jídelního stolu a kulhal po domě a každýmu říkal že je Dr.House. Emmett sebral kus dřeva,zařval Vietnameeeeeeeeec! a skočil na Dr.House. Když Renesmé skočila na bárbínku a řvala Spiderman a Jacob když si kečupem udělal na čele jizvu ve tvaru blesku,vzal si Carlovo brýle a s nožem v ruce začal na každého dělat „mdloby na tebe“ snažila jsem se utéct.Pak udělal mdloby na tebe na mě a abych Harrymu udělala radost jakoby jsem omdlela ale tajně se vyplížila z domu.A jsem tady!
Mary-Pánejo ty máš rodinu!
Esme-Jo mam to těžký!A co ty?Kde je Jessica?
Mezitím u Cullenových
Dr.House stále bojuje ovšem teď už Jamesem Bondem. Venku se koná mega koncert Billa Kaulitze,Hanny Montany a nové členky Lady Gaga. Pravá blondýnka stále leží na zemi a hystericky kolem sebe kope. Místo Spidermana je na scéně kapitán Jack Sparrow. Harryho už omrzeli „mdloby na tebe“ tak zkouší Avada Kedavra. Na parapetu v šedém hábitu se krčí Jasper. Strhne šedý plášť pod kterým má bílý a se slovy „Gandalf bílý!“ skáče na Harryho. Do pokoje vtrhne s kudlou v ruce Jessica se slovy: „Za NARNII!“
Jelikož paní Stanleyová je známá svou pověstí staré drbny, na což Esme zapomněla, ještě téhož dne to vědělo celé Forks i Lu Push dokonce i Seattle. Od teď místo aby ke Cullenům každý vzhlížel se jim každý směje a ukazuje na ně. Z Jessicy je upír a přidala se ke Cullenům.
Pokud jste ztratily přehled kdo je kdo tak tady↓
Emmett-Syn u televize, ve stropě, James Bond
Carlisle-Šílený vědec, manžel,Dr.House,Vietnamec
Edward-Pravá blondýnka,bárbínka
Bella-Emo,Bill Kaulitz
Alice-Dcera obložená taškami,Lady Gaga
Rosalie-Hannah Montana
Jasper-Potápěč,Gandalf bílý
Renesmé-Mořská panna,Spiderman,Jack Sparrow
Jacob-Chosé,Harry Potter
Jessica-Lucka z Narnie
Autor: Terushka (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné
Diskuse pro článek Mary a Esme:
Chosé přijel, ale sejmul ho Gandalf Bílý
omg!!! umírám tu
No to bylo teda něco.
Úžasná parodie-hlavně Carlisle jako Dr.House a Reneesme že čeká trojčata
Zabité
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!