Tuhle jednorázovku už mám napsanou dlouho, ale dávám ji sem až teď po dlouhém váhání :D ... Omlouvám se příznivcům Belly, mám ji ráda, ale prostě mě napadlo z ní jednou udělat špatnou :D
21.07.2009 (22:00) • LiLLy • FanFiction jednodílné • komentováno 0× • zobrazeno 3385×
Krásné chvíle krátkého života
Ach, biologie. Nikdy jsem neměla ráda biologii, ale teď když sedím vedle toho nejkrásnějšího kluka na světě, je to můj nejoblíbenější předmět. Isabella Cullenová. Bella Cullenová. Psala jsem si na okraj sešitu. Ach, jak by mi slušelo jeho příjmení. Bože já ho chci. Myslím že bych na něj po škole mohla počkat někde stranou, kde bychom byli sami. Učitel něco vykládal, ale já ho neposlouchala. Očima ušima, i srdcem jsem byla u Edwarda. Oh, Edward je tak nádherné jméno. Nejradši bych se na něj hned vrhla začala ho líbat a hladit po vypracované hrudi. A ty jeho medové vlasy! Prohrábnout mu je rukou, to bych chtěla.
Konečně se ozvalo zvonění. Edward vystřelil ze dveří tak rychle, že si ho skoro nikdo nevšiml. Já si spěšně sbalila věci a běžela za ním. Už ráno jsem si všimla, že parkuje své krásné, stříbrné Volvo až na konci parkoviště. Takže musí obejít celý areál školy. Podél parkoviště je malý les. Měla jsem v plánu se tam schovat a až půjde kolem, zavolat ho tam. Co bude dál se uvidí.
Cestou se ještě stavil u svých sourozenců, sešel se s nimi před třídou. Získala jsem čas jít se schovat do lesa. Dneska jsem měla veliké štěstí, totiž Cullenovi obvykle parkují svá dvě auta hned vedle sebe. V jednom – Volvu – jezdí Edward a někdy i ta černovláska s blonďákem. Ve druhém autu – totiž v červeném BMW – jezdí ta vyfintěná blondýna s velkým svalovcem. Obvykle parkují vedle sebe, ale dneska přijeli pozdě a zbyla jen dvě volná místa, úplně od sebe. Edward zaparkoval své Volvo na protějším konci parkoviště než ta blondýna své BMW. Opravdu mám dneska štěstí.
A pozor, Edward už jde. Rychle jsem si upravila vlasy, stáhla tričko, aby byl vidět co největší výstřih, a uhladila krátkou sukni. Edward šel pomalu, obezřetně.
„Edwarde!“ nežně jsem zacvrlikala, když byl ode mě jen pár metrů. Lekl se a podíval mým směrem.
„Pojď ke mně cukroušku!“ zvolala jsem sladce, když si mě všimnul. Dlouho se rozmýšlel. Rozhlížel se kolem a když si všimnul, že BMW už odjelo tiše vydechl. Ještě se párkrát rozhlédnul a pak pořádně nasál nosem vzduch. Vzápětí se ke mně vrhnul. Snažil se mě odvléct hlouběji do lesa, ale já ho zastavila polibkem. Ztuhl a pár sekund vůbec nic nedělal. Pak mi polibek opětoval a přitom mě nenápadné táhnul do lesa. Splnil se mi můj sen. Jednou rukou jsem mu vjela do vlasů a druhou ho hladila na hrudi. Jak jsem očekávala, jeho polibek byl sladký. Co mě však překvapilo bylo, že je studený. Má ledové rty i ruce, každou část svého těla. Když jsme byli poměrně daleko od parkoviště, nikdo nás nemohl vidět, ani slyšet se Edward zastavil. Líbala jsem ho vášnivě a přitom si začala svlékat tričko. Přestal mě líbat a zadíval se na mne.
„Nebude to bolet.“ Zašeptal a začal mně líbat i na krku. Vzápětí jsem ucítila neskutečnou bolest na krku. Chytla jsem se za něj a vytřeštěně zírala na Edwarda.
„Tys… mě kousl!“ vykřikla jsem.
Když říkal že to nebude bolet, nemyslela jsem že myslí tohle. Vzápětí se na mě opět vrhl a přitiskl své rty na mou ránu na krku. O vteřinu později jsem ztratila vědomí. Zdál se mi krásný sen.
Edward byl na nějaké louce a díval se mým směrem. Rozběhla jsem se k němu a chtěla ho obejmout, ale on mě předběhl. Své studené ruce mi omotal kolem zad a přitiskl si mě na své studené tělo. Potom zašeptal: „Je mi to moc líto.“ Netušila jsem co tím myslí, ale neřešila jsem to. Byla jsem šťastná. Ten nejúžasnější, nejkrásnější, nejsladší člověk na světě mě objímal. „Sbohem“ řekl nahlas a pustil mě. Chtěla jsem ho ještě držet, ale ruce mě přestali poslouchat. Začala jsem padat na zem. Čekala jsem náraz, ale nic jsem necítila. Stále jsem měla pocit že padám, bylo to divné. Divný pocit brzo ustal a já se ponořila do temnoty. Navždy.
Autor: LiLLy (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné
Diskuse pro článek Krásné chvíle krátkého života:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!