Krátká jednorázovka z pohledu Edwarda... Možná lehce paroduje stmívání :D , tak se omlouvám, koho by to mohlo urazit ;)
21.07.2009 (18:31) • LiLLy • FanFiction jednodílné • komentováno 0× • zobrazeno 3055×
Co zmůže láska (otisk) ?
Den začal jako každý jiný, netušil jsem, že bude tolik překvapující. S Bellou a Nessie jsme se vydali z naší chaloupky do domu za ostatními členy rodiny. Dnes se mají vrátit Rose s Emmettem z další svatební cesty. A málem bych zapomněl, že nás také chtějí navštívit Jacob a Seth. Myslím, že Leah půjde taky, aby hlídala svého bratra.
„Dobré ráno“ pozdravila Esme. Carlisle kývl na pozdrav a Alici s Jazzem jsem nikde neviděl.
„Dobré,“ odpověděla Bella. Já a Nessie jsme jen kývli.
„Kde je Alice s Jazzem?“zeptal jsem se, protože jsem o nich nic neslyšel v myšlenkách.
„Šli na lov… Renesmé, máš hlad? Je tam nějaké jídlo,“ usmála se Esmé.
„Návštěva,“ oznámil jsem po chvilce, když Ness odešla. A skutečně, po chvilce se ozvalo zaklepání na dveře.
„Ahojky,“ ozvalo se vesele. Poté se ve dveřích objevila Jacobova hlava. Hned za ním vešel Seth, ale Leah zůstala venku, kvůli smradu.
„Nazdárek“ pozdravil jsem je. Renesmé se vyřítila z kuchyně a rovnou skočila Jacobovi do náruče. Usmívali se na sebe, jako nejšťastnější bytosti pod sluncem.
Nessie se šla s Jacobem projít (proběhnout) a my jsme si zatím povídali se Sethem. Vyprávěl nám, co nového je v La Push a my jemu zase co nového ve Forks. Povídali jsme si asi hodinu, když jsme uslyšeli přijíždět auto.
„To bude Rose a Em,“ hádal Carlisle. Přikývl jsem, že má pravdu. Jejich nechutné myšlenky a Emmettovi vzpomínky na svatební cestu byly nesnesitelné.
To už auto přijelo před dům a my se šli přivítat. Problém nastal, když vystoupila Rosalie. Ztuhl jsem. Nejen já, se mnou i Rose a Seth.
„Ach, můj bože,“ zamumlal jsem.
„Cože? Co se děje?“ Bella na mě ustaraně pohlédla.
„O-…O-… Otisk,“ hlesl jsem. Seth se rozeběhl k Rose a ona k němu. Objali se a dali si pusu. Emmett to sledoval očima vytřeštěnýma hrůzou. Chudák… Bylo mi ho líto. Em nebyl jediný v šoku. Všichni se divili. Nechápu, jak mohla Rosalie zapomenout na Emmetta. Jako na povel se přiřítila Leah, asi slyšela hluk. V tu ránu jsem byl “jako když mě omejou“. Bylo to stejné jako u Setha a Rose. Leah napřed ztuhla a koukala na Emmetta. Jeho výraz se náhle proměnil. Místo ztrhaného a smutného výrazu teď měl šťastný. Rozeběhl se k Leah a objali se navlas stejně jako Rosalie a Seth. My ostatní jsme jen němě zírali. Poté co se pustili jsme se konečně přivítali a následně si šel každý svou vlastní cestou. A žili šťastně až na věky.
A toto je příběh o tom, co zmůže láska… v našem případě otisk :D
Autor: LiLLy (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné
Diskuse pro článek Co zmůže láska (otisk) ?:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!