Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Život vs. smrt 1. část


Život vs. smrt 1. částToto je 1. část jednorázovky Život vs. smrt. Bella si žije krásný a bezproblémový život Cullenovými, ale to se během jedné sekundy změnilo. Navštíví ji 4 členi gardy a jelikož je Bella dcera Ara musí se vypravit s 4 členy gardy do Rumunska, porazit rumuny. Bella ještě dá jednu podmínku a to, že s ní nesmí jet nikdo z Cullenů. Do Rumunska dorazí před bitvou. Začne bitva mezi Volturiovými a Rumuny. Po bitvě přijdou Cullenovi pro Bellu.

Život vs. smrt 1. část

Bella:

Jsem Arova dcera. Takže taky členka Arovy gardy, ale potom, co jsem našla Edwarda jsem už v ní být nechtěla. Spolu s Edwardem jsem našla rodinu, která mě má ráda a kterou mám ráda i já. Chtěla jsem odejít z Volterry. Aro mi to povolil. Pouze pod podmínkou, že když bude nejhůř, musím přijet.

Měli jsme asi s Edwardem 3 měsíce po svatbě. Šťastnější rodina snad nemohla ani být.

Emmett s Jazzem hráli na Playstationu nějakou střílečku, Esme navrhovala nějaký dům, Carlisle seděl v pracovně a o něčem přemýšlel. Pak se na to vykašlal a šel za Esme, která ho rozladila. Sedli si k Tv, lásky plně se objímali a skoro nevnímali televizi. Rose s Alicí plánovaly nákupy a co nám kdy oblečou a já s Edwardem jsme si užívali tohle všechno u Edwarda v pokoji na sedačce a vnímali jsme jen sebe a rodinu.

Ale tohle všechno se během setiny změnilo.

K nám do domu vtrhli 4 upíři.

Seběhli jsme dolů, ale já ani nemusela, protože ty pachy pocházejí z mého bývalého domova jménem Volterra. Byl to Alec, Jane, Demetri a Felix a já věděla, co tady chtějí něco, co Arova garda nezvládne a potřebuje v tom pomoct.

„Tak, co máte na srdci?“ optala jsem se. Oni se uchechtali.

„Oh, já zapomněla Volterrijští upíři srdce nemají. Tak proč jste tady? V čem si ta slavná Arova garda neumí poradit?“ optala jsem se trochu drze, ale rozhodla jsem se, že si pro příště tu drzost radši schovám.

„Rumuni stvořili asi 40 upírů a asi polovina má nějaké dary. Pokud nám nepomůžeš všichni Volterrijsští zemřou a nikdo nebude moct řídit svět upírů a lidé se dozví o naši existenci a vy víte, že by to neznamenalo nic dobrého,“ Ke konci Jane už vzlykala a kdyby mohla, tak by ji tekly slzy proudem. Měla ráda svoji rodinu ve Volteře, kterou já jsem tam nikdy nenašla, ale je to přeci i má rodina musím jim pomoct.

„Tak dobře, pomůžu vám, ale po jednou podmínkou,“ řekla jsem, protože jsem měla jednu podmínku, bez které bych neodešla.

„Jakou?“ optala se Jane.

„Nikdo z Cullenů nepůjde se mnou,“ viděla jsem, že Emmett chce být vyjímka, ale tentokrát to opravdu nepřicházelo v úvahu „ani ty Emmette,“ řekla jsem a Emmett si zklamaně sedl zpátky na pohovku.

Edward byl celou dobu vedle mě potichu.

Jane asi věděla, co teď nastane. Pootevřela svoje mrtvé srdce.

„Počkáme na tebe venku Bello,“ s tím odešla Jane, za ní Alec, Demetri a Felix.

Otočila jsem se k Edwardovi, který měl zmučený výraz a všichni byli více frustrovaní, protože Alice nemohla vidět moji budoucnost, protože jsem ji to nechtěla dovolit. Nechci, aby mi dávali poslední sbohem, když se dá budoucnost změnit.

„Slib mi, že se nám vrátíš živá,“ řekl, ale oba jsme věděli, že se tohle splnit nedá.

„Ty dobře víš, že se tohle splnit nedá, ale budu se snažit splnit ten slib a vrátím se co nejdřív,“ řekla jsem to, co byla pravda a všichni to věděli.

Edward mě políbil a líbal by mě věčnost, kdyby na mě nevolala Jane.

Já jsem se rozhodla, že ten slib splním, že tam neumřu to je nemožné.

Odtrhla jsem se nechtěně od něho a šla jsem ke dveřím. Těsně před nimi jsem se zastavila a vyřkla to, co se mi  před chvíli honilo v hlavě.

„Slibuji, že se vám vrátím živá,“ s tím jsem otevřela dveře a vzápětí je zavřela.

Bylo mi jasné, že tam všichni budou stát ještě dlouho. Dokonce bych si i troufla říct, že by tam stáli i do mého návratu.

Jane se rozběhla, za ní Alec, Felix a Demetri.

Hodila jsem pohled na náš dům a rozběhla se za nimi.

Zastavili jsme se u letiště v Settlu.

Oni si dali čočky, ale já je nepotřebovala, protože jsem měla tekutě zlaté oči. Byla jsem asi jen 3 hodiny po lovu, na kterém jsme byli s Edwardem.

Jane už šla lidským krokem. Měli jsme přednost, protože jsme měli soukromé letadlo.

Takže jsme ani nečekali a rovnou mohli nastoupit do letadla. Ostatní se za námi ohlíželi a nadávali potichu něco v tom smyslu hele tady je fronta nebo boháči vždy mají přednost ,cc´.

Alec usedl na místo pilota a vyletěli jsme. Měli už jsme namířeno do Rumunska jen tak tak, to stihneme musíme přiletět dříve, než začne boj. Počasí nám zatím přálo a Alec se snažil letět co nejrychleji.

Měli jsme před sebou asi 9000 km cesty.

Teď jsem měla čas na přemýšlení a budu radši vzpomínat jen na ty krásné chvilky. Zavřela jsem oči a ponořila se do víru skutečných myšlenek, které se stali v minulosti

Vzpomínala jsem, jak jsme se s Edwardem poprvé potkali, poprvé políbili, poprvé spolu vyspali, přičemž jsme oba přišli o panenství. Emmett si z nás ještě dlouho utahoval, ale pak ho jednou Esme a Rose pořádně propleskli, že se otočil nejmíň 3x a to jsme si zase my z něj dlouho utahovali. Poťouchle jsem se u toho usmála.

Vzpomínala jsem na naši svatbu, svatební cestu, plno zážitků ze školy, Emmettových vtípků, každou krásnou noc, prožitou s Edwardem při níž jsme dovršili tolika orgasmů, že jsme asi udělali rekord Cullenů a udělat rekord nad Emmettem a Rose, to je něco výjimečného.

Ani jsem se nenadala a letadlo klesalo. Otevřela jsem oči. Z okna jsem uviděla přibližující se letiště. A po chvilce jsme už přistávali na letišti v Rumunsku.

Šli jsme, co nejrychleji, co to šlo po letišti, ale zároveň pomalu pro lidské oči.

Jakmile jsme byli dostatečně vzdáleni od letiště, rozběhli jsme se, co nejrychleji.

Šustěly, stromy, listy, keře. V dálce jsem uslyšela zvěř, která pila u potoka a taky zpěv ptáků.

Byli jsme tu těsně před tím, než začal boj. Rumuni na druhé straně lesa šli celkem pomalu. Chtěli si asi užít ten boj.


Doufám, že se vám to líbí a čeká vás 2. část.

Prosím o komentíky jestli mám napsat podobnou jednorázovku. :D



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život vs. smrt 1. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!