Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Začátek mého konce 2. část

the-host


Začátek mého konce 2. částTak je tu slibovaný pokračování! Nebudu nic říkat, jen, že další zatím neplánuju... Přeci jen je to jednorázovka, ne? Taky doufám, že se vyznáte v konci, předělávat se mi to totiž nechce...

Tato jednorázovka mi tu leží nezveřejněná od konce listopadu a teď, když se opět objevuji na scéně, by nebylo na škodu ji zveřejnit, že?

Začátek mého konce 2. část

 

Jane:

Doufala jsem, že se moje sestra Sofia o Roxanu postará. Milovala jsem svoji malou dcerku, i když nikdo nebyl nadšený, že jsem si ji chtěla nechat. Rodiče ji chtěli dát do sirotčince. To bylo poprvé, co jsem se jim vzepřela. Nemohla za to, co byla, nemohla za to, že její otec, kterého nikdo neznal, byl stvůra pijící krev a ona po něm toto ďábelské prokletí zdědila. Pořád byla člověk. Vypadala tak, chovala se tak a živila se i lidskou potravou, nejen krví. Navíc jsme zjistili, že si vystačí i na zvířecí krvi, nepotřebuje lidskou. Jediný, kdo držel při mně, byli mí sourozenci, starší sestra Sofia a dvojče Alec.

Teď mě a Aleca vedli na hranici. Kvůli Roxance, je to prý ďáblova dcera a ona i její matka musí být upálené na hranici. Alec se mě zastal, tak ho nařkli ze spolupráce s čarodějnicí a Sofia stihla vzít Roxy a schovat se s ní. Doufám, že budou pořádku. Obě jsem je měla moc ráda.

Mezitím jsme došli na kraj vesnice k lesu. Byly tam připravené dvě hranice. Na kraji davu stáli mí rodiče. Oba se tvářili, jako by v sobě neměli kouska citu, ale marně zadržovali slzy. Jedna po druhé se kutálela po jejich tvářích.

Dovedli nás k hranicím a přivázali nás tam. Přečetli, za co jsme byli obviněni. Přinesli pochodně a zapálili okraje hranice. Oheň se plazil blíže a blíže ke mně. Cítila jsem horko, které z něho sálalo. Plameny mi začaly olizovat sukni a nohy. Sukně mi chytla a já začala cítit pálení na kůži. Nekřičela jsem, i když jsem měla obrovské nutkání. Nechtěla jsem jim udělat tu radost slyšet mě křičet. Byla jsem naštvaná na celý svět. Chtěla jsem, aby taky pocítili to, co teď cítím já. Alec vykřikl. Zavadila jsem o něj pohledem. Snažil se ohni vyhýbat, ale marně. Oheň byl všude. Najednou jsem přes plameny a kouř zahlédla tmavovlasou dívku s miminkem. Byla to Sofia a Roxana. Sofia zvedla ruku. Zamávala mi a zmizela mezi uličkami. Spadl mi velký kámen ze srdce. Postará se o ni. Najednou se od lesa ozval hluk. K hranicím šla armáda v čele se třemi muži. Dva byli tmavovlasí a jeden měl vlasy světlé. Všichni měli velmi bledou kůži a rudé oči. Toho světlovlasého muže jsem poznala. Byl to Roxanin otec. Popadl mě děs. Objevil se tu. Znova.

Lidi, když je viděli, popadl čirý děs. Ani se jim nedivím, vypadali hrozivě. Rozutekli se pryč. Armáda se ve chvíli rozutekla a začala lidi zabíjet.

Začalo se mi špatně dýchat a rozkašlala jsem se. Kouř se mi dostal do plic. Z nedostatku kyslíku jsem začala omdlévat. Ještě jsem postřehla, jak někteří z armády hasí oheň. Jeden mě odvázal a přinesl ke třem mužům. Roxanin otec přišel ke mně.

„Tak se opět vidíme. Ani jsem se tehdy nepředstavil. Jsem Caius Volturi,“ řekl mi ten… Caius a natáhl se k mému krku. Najednou jsem cítila další oheň, mnohem silnější.

 

Sofia:

Držela jsem Roxy v náručí a koukala, jak moji sourozenci trpí. Bylo to hrozné, nejraději bych běžela za nimi, ale slíbila jsem Jane, že se postarám o Roxy, a ten slib musím dodržet. Naše pohledy se střetly. Po tvářích se mi kutálely slzy. Zamávala jsem jim a zmizela v nejbližší uličce. Rozhodla jsem se ukradnout koně a jet do vedlejší vesnice. Pak se uvidí, co dál.

Byla jsem na kraji vesnice, když ke mně dolehl křik. Lidé utíkali po vesnici. Mezi míhajícími se těly jsem spatřila cizí muže i ženy. Zabíjeli lidi z vesnice. Roxanu jsem více zabalila do dečky a rozutekla se pryč před těmi rudookými démony. Najednou se vedle mě objevil tmavovlasý muž. Byl to jeden ze zabijáků. Spadla jsem na zem. Ve tváři jsem musela mít čirý děs. On se ke mně sehnul a chystal se mě zabít.

„Prosím, ušetři nás,“ zaprosila jsem, i když jsem věděla, že je to marné. On ovšem překvapil. Vyzvedl mě do náruče a najednou jsme letěli. Ani jsem se nenadála a už mě pokládal v lese na jehličí.

„Snaž se nekřičet a zůstaň tady. Vrátím se pro tebe,“ řekl mi a sehnul se k mému krku.

„Jsemuji se Eleazar,“ pošeptal mi do ucha.

„Já jsem Sofia,“ stačila jsem říct, než se mi zakousl do krku. Najednou jsem ucítila oheň. Ještě jsem si všimla, že k hrudi tiskne spící Roxanu. Pak jsem se ovšem propadla do pekelného snu.

 

Jane:

Oheň najednou začal slábnout, až zmizel úplně. Otevřela jsem oči. Nade mnou se skláněl Caius Volturi.

„Vítej mezi upíry, Jane.“

 

O sto let později:

Sofia:

Bojovala jsem proti Volturiovým, kteří chtěli zabít skupinu nevinných upírů. Eleazar mi to neschvaloval. Prý jsem jediná, kdo Roxy zbyl, a nepotřebuje mě mrtvou. Ale já nemohla zůstat doma, když mí přátelé budou bojovat o život. Najednou mě zasáhla jedna upírka. Spadla jí kápě a odhalila její obličej. Byla to moje sestra, Jane. Nedokázala jsem se bránit. Nějaký jiný upír s ní začal bojovat, a tak si mě nikdo nevšímal. Utekla jsem a slíbila si, že Jane dostanu ze spárů Volturiových. Dříve nebo později se mi to povede a zase budeme rodina.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Začátek mého konce 2. část:

 1
2. Paxl
18.07.2012 [23:05]

Jak jinak než úžasné. Emoticon U tebe to ani jinak nejde. Emoticon Moc se ti pokráčko povedlo Emoticon . Tleskám(jak jinak) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon A klaním se Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.11.2011 [8:36]

WhiteTieČlánek ti vracím, máš v něm chyby:

+ čárky,

+ shoda přísudku s podmětem,

+ přímá řeč.

Pokud potřebuješ s opravou pomoct, vyber si ze seznamu zde - www.stmivani.eu/40-pomoc-autorum/pomoc-autorum/ ze skupiny korektorů, kteří byli prověřeni.

Až to budeš mít opraveno, zaškrtni "článek je hotov".

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!